vi
door vienna_1 Mar 1, 2005 om 18:08
Computers & telefonie

Actie Hi & Bluetoothstick Samsung D500

ik heb in december een Samsung D500 aangeschaft met een Hi abonnement. hierbij kreeg ik, als ik een antwoordkaart instuurde, een Bluetooth stick cadeau. ik kreeg deze kaart op 24 dec. thuisgestuurd, nadat ik deze had ingevuld heb ik hem 27dec. gepost. De bluetoothstick en een code waarmee je gratis een cd kan downloaden zou binnen 3 weken bezorgd worden. Toen ik echter na ruim 4 weken nog niets had gehoord, heb ik contact gezocht met een bedrijf dat de verzending van de pakketjes verzorgt, zij vertelden mij dat ze nog op de sticks zaten te wachten, maar dat deze uiterlijk 11 februari werden verwacht( het was 10feb. toen ik belde) dus heb ik nog eventjes afgewacht, later heb ik weer gebeld en toen wisten ze me te vertellen dat ze nog op de goldcards zaten te wachten (waarmee je die cd kon downloaden) en ze adviseerden mij om contact op te nemen met Samsung. Ik heb dus een mail gestuurd naar Samsung, maar zij vertelden mij dat ik contact moest opnemen met Hi. Ik heb op 21feb. een mail gestuurd naar hi, waarop ik nu nog geen antwoord heb. vanmorgen heb ik weer met Hi gebeld en zij vertelden me dat ze mijn mail op 25feb. hadden ontvangen(?), maar het kon 15 dagen duren voordat ik antwoord krijg. Ze adviseerden mij doodleuk dat ik nog maar eens 15 dagen moest wachten en als ik dan nog geen antwoord heb, om dan nog eens te bellen. ik zit nu dus met een telefoon met vol geheugen omdat ik nergens heen kan met de foto's die ik gemaakt heb en ik heb te mp3 speler op te GSM nog niet kunnen gebruiken


Wat zijn mijn rechten of wat kan ik nog meer doen om dit op te lossen met Hi, aangezien de stick binnen 3 weken geleverd zou worden?
Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?

381 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ri
door ricochet - Mar 7, 2005 om 20:47
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij moet je een aangetekende
brief schrijven naar KPN, dat is immer de provider voor Hi. In deze
brief je tekst opnemen zoals je hierboven hebt omschreven, dat je voor
het lange wachten, het advies om 15 dagen te wachten op een reactie per
mail absoluut onacceptabel vindt en dat genoegdoening voor het
kastje-naar-de-muur wel op zijn plaats is.

vi
door vienna_1 - Mar 9, 2005 om 08:47
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor de reactie, ik zal er zeker iets mee doen! ik heb de stick eindelijk ontvangen, maar zonder handleiding en zonder de goldcard, dus ik vraag me af waarom ik zo lang heb moeten wachten. en ik had op zijn minst een excuusbriefje verwacht voor het lange wachten. ik heb weer een mail gestuurd aan hi, maar misschien is het wel een goed idee van die aangetekende brief!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - Sep 29, 2024 om 19:46
Vrije tijd & tuin
Kan je een bloeiende Coleus plant overpotten?

Kan je een bloeiende Coleus plant overpotten?

Ik heb op mijn balkon een prachtige coleuspant in een pot die steeds meer bloemetjes krijgt. De plant is een siernetel. Zo langzamerhand word de pot een beetje te klein, en vraag ik me af of het geen kwaad kan om een bloeiende plant over te potten 

Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer