Hv
door Hvdv Sep 13, 2015 om 17:28
Computers & telefonie

Adobe flashplayer

Hallo,ik ben overgegaan van windows explorer naar opera browser omdat deze sneller is en veiliger maar ik krijg de adobe flash player niet aan het lopen heb explorer gestart en daar doet hij het wel ik heb windows 8.1 en avast internet security wie kan mij helpen aub

gr hvdv

3862 14 Rapporteer

reflecs
door reflecs - Sep 13, 2015 om 18:01
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo hdvd,

Is het wel ingeschakeld? Zie deze pagina:
https://helpx.adobe.com/flash-player/kb/enabling-flash-player-opera.html

Hv
door Hvdv - Sep 13, 2015 om 18:23
104 Antwoorden / 164 Vragen

[quote=reflecs schreef op zondag 13 sep 2015, 18:01]Hallo hdvd,

Is het wel ingeschakeld? Zie deze pagina:
https://helpx.adobe.com/flash-player/kb/enabling-flash-player-opera.html

Hv
door Hvdv - Sep 13, 2015 om 18:30
104 Antwoorden / 164 Vragen

hallo reflecs,alles is ingeschakeld bij een andere site werkt hij wel hij vraagt om flash te starten en druk op het pijltje en bij neuro campus de site waar ik mee bezig ben vraagt hij hetzelfde druk op het pijltje en gebeurt niks en bij de explorer werkt alles gewoon zonder dat hij vraagt om te starten dit snap ik niet heb de nieuwste versie van flash player

edrick3
door edrick3 - Sep 13, 2015 om 20:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hvdv,

Inschakelen op Windows

Kies Ontwikkelhulpprogramma's > Invoegtoepassingen.

Zoek op de pagina met plugins naar de Adobe Flash Player-sectie.

Klik op Activeer.

Flash Player is nu ingeschakeld in uw browser.

Bron: klik

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Sep 13, 2015 om 20:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Oei, zie nu pas dat reflecs dezelfde site (maar dan Engels) al gegeven heeft.
Sorry.

aurora1
door aurora1 - Sep 13, 2015 om 20:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is de plug-in wel geïnstalleerd?
Kijk anders eens klik hier.

aurora1
door aurora1 - Sep 13, 2015 om 20:58
15645 Antwoorden / 6 Vragen

O, niet goed gelezen dat het bij andere sites wel werkt...., excuus.
Mogelijk werkt die site niet met Opera?
Installeer anders eens Firefox (erbij), misschien werkt het daarmee dan wel?

aurora1
door aurora1 - Sep 13, 2015 om 21:12
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Of eventueel de cookies in Opera opruimen?

reflecs
door reflecs - Sep 14, 2015 om 13:19
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@edrick3,

Nederlands is altijd beter toch? Ik had niet verder gezocht omdat ik aannam dat het, ook door de afbeeldingen, wel duidelijk zou zijn.

Er zit toch wel een verschil in waar ik in de eerste instantie helemaal overheen las, omdat het onder het Mac- gedeelte staat:
....If there is more than one Flash Player plug-in listed, click the Show Details button and enable the PPAPI (out-of-process) plugin....
Als er meerdere Flash Player plug-ins staan vermeld de PPAPI versie inschakelen.
(De link voor Flash Player voor Opera en Chromium-browsers - PPAPI staat onderaan deze pagina: https://helpx.adobe.com/nl/flash-player/kb/installation-problems-flash-player-windows.html .)

@hvdv,

U schrijft: ....bij een andere site werkt hij wel hij vraagt om flash te starten en druk op het pijltje.....

Als u dat niet wilt zou u dat bij plug-ins kunnen veranderen.Zie deze pagina onder Opera. U zou dan de bovenste keuze maken:
Automatisch uitvoeren(aanbevolen)
http://www.howtogeek.com/188059/how-to-enable-click-to-play-plugins-in-every-web-browser/

Wat betreft neuro campus kunt u misschien nog wat proberen met:
Sitevoorkeuren.

reflecs
door reflecs - Sep 14, 2015 om 14:58
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt eventueel ook nog checken of neuro campus bestanden mag opslaan.
Dat kunt u controleren door eerst http://www.neurocampus.com/ te bezoeken en daarna deze pagina:
http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager07.html#117717.

aurora1
door aurora1 - Sep 14, 2015 om 17:01
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat betreft de laatste link van @reflects (macromedia etc.) moet u in dat deelvenster Opslaginstellingen website, via het 2e icoon bovenaan (Algemene opslaginstellingen) waarschijnlijk aanvinken Sta flash-inhoud van derden toe gegevens op uw computer op te slaan, dus de middelste optie.

reflecs
door reflecs - Sep 15, 2015 om 14:10
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@hvdv,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het gelukt is :) ?

Hv
door Hvdv - Sep 15, 2015 om 19:21
104 Antwoorden / 164 Vragen

Hallo Reflecs,het is allemaal niet gelukt bij de opera maar ikgebruik de explorer niet ik heb google chrome geinstalleerd voor het programma daar werkt de flashplayer wel maar toch bedankt voor de goede hulp

Mvg hvdv

=reflecs schreef op dinsdag 15 sep 2015, 14:10: @hvdv,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het gelukt is :) ?

reflecs
door reflecs - Sep 16, 2015 om 12:57
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo hvdv,

Graag gedaan, jammer dat het toch niet gelukt is.

U had Opera geïnstalleerd omdat deze sneller en veiliger is.
Kent u Adblock Plus? Dat kan, naast uw Antivirusprogramma en b.v. instellingen in Chrome, het surfen ook weer iets veiliger maken.

Volgens deze pagina: http://computerworld.nl/beveiliging/81271-veilig-surfen-met-5-extensies-voor-chrome-en-firefox/pagina-4.

U kunt het hier downloaden: https://adblockplus.org/nl/chrome