Am
door Amie123 May 30, 2019 om 09:53
Computers & telefonie
Adobe pakket

Adobe pakket

Sinds een jaar heb ik een Adobe pakket aangeschaft van 12,09 euro per maand. Deze wordt nogsteeds iedere maand van mijn creditcard afgeschreven. 


Ik ben al dagen met ze aan het chatten waarom ik dit pakket onder geen een emailaderes van mezelf of mijn ouders kan vinden. Continu als het lastig wordt verbreken zij de chat. Ik kom geen stap verder en betaal wel, buiten dat kost het gigantisch veel tijd. Mijn bank heb ik ook al gebeld en deze kunnen niet voor me doen. 
Iemand die dit ook ooit heeft gehad, of weet hoe je dit kan aanpakken?

5056 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 30, 2019 om 10:01
16827 Antwoorden / 202 Vragen
2

Dit roept vragen op. U heeft een adobepakket aangeschaft van €12,09 per maand dat iedere maand wordt afgeschreven.
Maar u kunt geen adres vinden? Afgezien daarvan weet ik niet beter dat je voor een adobepakket een registratie koopt die daarna geldig blijft zoals ik zelf bezit, aangekocht bij een fotozaak. Maar het kan zijn dat er tegenwoordig net als bij MS ook een abonnementsbasis is.

Hoe dan ook moet het altijd mogelijk zijn om de afschrijving van uw creditkaart te doen stoppen en daarvoor moet u dan wel bij uw creditkaartverstrekker zijn. Chatten heeft m.i. hoe dan ook geen enkele zin.

Herhaald echte, uw vraag roep bij mij vragen op dus graag iets meer info.

Am
door Amie123 May 30, 2019 om 11:51
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb het pakket online aangeschaft 1 jaar en 2 maanden geleden. 

Nu ineens kan ik mijn pakket niet meer vinden onder het ingelogde emailadres. 

br
door brui0929 - May 30, 2019 om 10:10
632 Antwoorden / 10 Vragen
0

Als u Adobe PDFreader kunt u dit programma is de upgrade gratis LETOP installeer alleen de update.
gebruikt u Adobe photoshop dan betaald u voor de update.

Gr
door Grunn1 May 30, 2019 om 10:27
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Het gaat niet om een (betaalde) update maar om een abonnement op Adobe.

heremietkreeft
door heremietkreeft May 30, 2019 om 18:35
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Men betaalt voor een upgrade, niet voor een update.

Gr
door Grunn1 - May 30, 2019 om 10:29
1427 Antwoorden / 18 Vragen
2

  1. Meld je aan bij je Adobe ID-account met je Adobe ID (meestal je e-mailadres) en wachtwoord.
  2. Klik onder Lidmaatschappen op Lidmaatschap beheren voor het lidmaatschap dat je wilt annuleren. ... 
  3. Klik onder Lidmaatschap en betaling op Lidmaatschap annuleren.


Toegang tot je accountgegevens

Ga online naar je Adobe ID-account en meld je aan met je Adobe ID (je e-mailadres) en wachtwoord.

Als je een Creative Cloud-account hebt, kun je ook naar je account gaan via de Creative Cloud desktop-app.

Adobe ID vergeten?

Je Adobe ID is het e-mailadres dat je hebt gebruikt toen je voor het eerst een Adobe-app of -service of een lidmaatschap kocht. Als je primaire e-mailadres niet werkt, probeer dan een ander e-mailaccount

 

marita5
door marita5 - May 30, 2019 om 11:26
11507 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Amie123 , 

Volg het stappenplan van @epcot . 
Lukt dit niet , neem dan telefonisch contact op : 

Nederland
Europlaza
Hoogoorddreef 54a
Amsterdam, 1101 BE
Nederland
Tel: +31 20 65 11 200 

https://www.adobe.com/nl/about-adobe/contact/offices.html#euro

Am
door Amie123 May 30, 2019 om 11:52
Antwoorden / 1 Vragen

Ook dat werkt niet, hij laat geen pakketten zien.. Ze kunnen me met geen mogelijkheid helpen en zeggen niets te kunnen zeggen over de afschijvingen. Of ze daar een emailadres aan gekoppeld zien zegmaar. 

Mijn bank kan ook niet helpen want het moet via Adobe. Kan dus eigenlijk niets, niet gebruiken en ook niet stoppen.. 

marita5
door marita5 May 30, 2019 om 12:00
11507 Antwoorden / 15 Vragen

M.a.w het stappenplan / en telefonisch lukt niet ? neem dan contact op met uw creditmaatschappij .

marita5
door marita5 - May 30, 2019 om 12:10
11507 Antwoorden / 15 Vragen
0

@Amie123 , 

Neem eens contact op met Consuwijzer / of het Juridisch Loket in uw gemeente . 

https://www.consuwijzer.nl/contact 

Juridisch Loket ( scroll naar beneden ) .

https://www.juridischloket.nl/contact/#

diumenge
door diumenge - May 30, 2019 om 12:12
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Maar kan je het pakket nog wel gebruiken?

marita5
door marita5 May 30, 2019 om 12:14
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@diumenge , nee , reactie onder mij : Kan dus eigenlijk niets, niet gebruiken en ook niet stoppen..

jo
door jorisw - May 30, 2019 om 12:52
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Even voor de duidelijkheid (want dit noemt TS nergens): het is de bedoeling dat je het abonnement wilt opzeggen?

sjjoppy
door sjjoppy - May 30, 2019 om 13:24
7179 Antwoorden / 3 Vragen
0
heremietkreeft
door heremietkreeft May 30, 2019 om 18:37
16827 Antwoorden / 202 Vragen

@SJOPPIE, Volgens mij geeft Ts aan dat juist dat niet werkt.

sjjoppy
door sjjoppy May 30, 2019 om 18:50
7179 Antwoorden / 3 Vragen

@heremietkreeft, ts geeft aan dat het op geen enkel e-mail account werkt, noch die van hemzelf noch van zijn ouders terwijl er maar 1account te gebruiken is, en wel die van Adobe die voor een te kopen pakket apart moet worden aangemaakt. Die Adobe mail is nodig want die wordt aan het pakket gekoppeld.

av
door avocado - Sep 7, 2019 om 21:12
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Adobe heeft allerlei slinkse methodes om mensen te laten betalen zonder dat ze dat doorhebben of willen. Voorbeeld: goedkope aanbieding (voor studenten) adobe pro aangeschaft10 euro voor 1 jaar. Betaald met credit card. Na dat jaar wordt er zonder enige melding of waarschuwing 35 euro/maand afgeschreven. Blijkt dat ik op had moeten zeggen (ik gebruikte de software nooit). Nu heb ik 1 jaar abonnement gehad voor Adobe DC. 185 euro. Ik wilde niet verlengen. Ik kreeg meldingen dat mijn abonnement bijna was verlopen, daarop reageerde ik dat ik niet wilde verlengen. Softeware eraf afgegooid. Nu is weer 185 euro afgeschr. Via paYpal, die willen niet terugboeken. Fijn!

av
door avocado - Sep 7, 2019 om 21:14
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bellen heeft toen geholpen om het te stoppen. Ik zou iemand vragen die echt goed Engels kan om dat voor je te doen (als ze geen Nederlands spreken).

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer