Ga online naar je Adobe ID-account en meld je aan met je Adobe ID (je e-mailadres) en wachtwoord.
Als je een Creative Cloud-account hebt, kun je ook naar je account gaan via de Creative Cloud desktop-app.
Sinds een jaar heb ik een Adobe pakket aangeschaft van 12,09 euro per maand. Deze wordt nogsteeds iedere maand van mijn creditcard afgeschreven.
Ik ben al dagen met ze aan het chatten waarom ik dit pakket onder geen een emailaderes van mezelf of mijn ouders kan vinden. Continu als het lastig wordt verbreken zij de chat. Ik kom geen stap verder en betaal wel, buiten dat kost het gigantisch veel tijd. Mijn bank heb ik ook al gebeld en deze kunnen niet voor me doen.
Iemand die dit ook ooit heeft gehad, of weet hoe je dit kan aanpakken?
Dit roept vragen op. U heeft een adobepakket aangeschaft van €12,09 per maand dat iedere maand wordt afgeschreven.
Maar u kunt geen adres vinden? Afgezien daarvan weet ik niet beter dat je voor een adobepakket een registratie koopt die daarna geldig blijft zoals ik zelf bezit, aangekocht bij een fotozaak. Maar het kan zijn dat er tegenwoordig net als bij MS ook een abonnementsbasis is.
Hoe dan ook moet het altijd mogelijk zijn om de afschrijving van uw creditkaart te doen stoppen en daarvoor moet u dan wel bij uw creditkaartverstrekker zijn. Chatten heeft m.i. hoe dan ook geen enkele zin.
Herhaald echte, uw vraag roep bij mij vragen op dus graag iets meer info.
Ik heb het pakket online aangeschaft 1 jaar en 2 maanden geleden.
Nu ineens kan ik mijn pakket niet meer vinden onder het ingelogde emailadres.
Als u Adobe PDFreader kunt u dit programma is de upgrade gratis LETOP installeer alleen de update.
gebruikt u Adobe photoshop dan betaald u voor de update.
Het gaat niet om een (betaalde) update maar om een abonnement op Adobe.
Men betaalt voor een upgrade, niet voor een update.
Ga online naar je Adobe ID-account en meld je aan met je Adobe ID (je e-mailadres) en wachtwoord.
Als je een Creative Cloud-account hebt, kun je ook naar je account gaan via de Creative Cloud desktop-app.
Kunt u iets met deze link?
https://www.adobe.com/nl/search.html#q=Bewijs%20betaling%20van%20abonnement&sort=relevancy&start=1
Hallo Amie123 ,
Volg het stappenplan van @epcot .
Lukt dit niet , neem dan telefonisch contact op :
Nederland
Europlaza
Hoogoorddreef 54a
Amsterdam, 1101 BE
Nederland
Tel: +31 20 65 11 200
https://www.adobe.com/nl/about-adobe/contact/offices.html#euro
Ook dat werkt niet, hij laat geen pakketten zien.. Ze kunnen me met geen mogelijkheid helpen en zeggen niets te kunnen zeggen over de afschijvingen. Of ze daar een emailadres aan gekoppeld zien zegmaar.
Mijn bank kan ook niet helpen want het moet via Adobe. Kan dus eigenlijk niets, niet gebruiken en ook niet stoppen..
M.a.w het stappenplan / en telefonisch lukt niet ? neem dan contact op met uw creditmaatschappij .
@Amie123 ,
Neem eens contact op met Consuwijzer / of het Juridisch Loket in uw gemeente .
https://www.consuwijzer.nl/contact
Juridisch Loket ( scroll naar beneden ) .
https://www.juridischloket.nl/contact/#
Maar kan je het pakket nog wel gebruiken?
@diumenge , nee , reactie onder mij : Kan dus eigenlijk niets, niet gebruiken en ook niet stoppen..
Even voor de duidelijkheid (want dit noemt TS nergens): het is de bedoeling dat je het abonnement wilt opzeggen?
Misschien moet u zoeken onder uw Adobe account.
https://helpx.adobe.com/nl/manage-account/using/create-update-adobe-id.html
@SJOPPIE, Volgens mij geeft Ts aan dat juist dat niet werkt.
@heremietkreeft, ts geeft aan dat het op geen enkel e-mail account werkt, noch die van hemzelf noch van zijn ouders terwijl er maar 1account te gebruiken is, en wel die van Adobe die voor een te kopen pakket apart moet worden aangemaakt. Die Adobe mail is nodig want die wordt aan het pakket gekoppeld.
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer