ro
door roelofensing Aug 28, 2014 om 11:38
Computers & telefonie

AH Slim Only Prepaid of PostPaid

AH claimt dat:

De voordelen van AH Mobile SlimOnly zijn
-Controle over de kosten en gebruik via de Slimme App
-Geen contract, geen verrassingen achteraf
-Voordelig op het KPN Netwerk

WAAROM krijg ik dan toch achteraf een rekening van 20 euro omdat de basis bundel op is en ik zogenaamd data heb verbruikt en ze kunnen mij geen specificatie geven wanneer en waarom. Gewoonweg u hebt data verbruikt buiten uw bundel en kost al met al 20 euro, dat is het enige antwoord wat je van klantenservice krijgt, volgens mij is dit die geweldige KPN klantenservice en niet AH zelf.

Ik vind het vreemd bovenstaande claim ‘van geen verrassingen achteraf’ te doen en dan toch een rekening te sturen, volgens mij kan dit niet pre-paid is vooraf betalen en niet achteraf... Het zal wel weer een KPN stunt zijn aangezien AH het KPN netwerk gebruikt.

Kan dit zomaar ?

2308 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Aug 28, 2014 om 12:20
11520 Antwoorden / 51 Vragen
0

ze kunnen mij geen specificatie geven

Geen enkele provider mag wegens privacy wetgeving geen specificatie geven.

aurora1
door aurora1 - Aug 28, 2014 om 12:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Heeft u dan niet in de app gekeken naar de stand van zaken w.b. uw verbruik?
Zet anders ook nog bijv. My Data Manager op uw gsm.
En lees eens klik hier helemaal goed door.

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2014 om 13:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En in de voorwaarden niet gelezen wat er gebeurt als u buiten uw bundel gaat?

ro
door roelofensing - Aug 28, 2014 om 14:07
4 Antwoorden / 5 Vragen
0

Nee, heb de voorwaarden nog een keer er op na gelezen en heb ook AH gevraagd om mij aan te wijzen waar het eventueel in de voorwaarden staat, echter geen reactie..

Op de website is alleen het volgende te lezen.

Wanneer je wilt bellen of sms'en naar nummers buiten de Slim Only bundels, of belt, sms't of internet zonder Slim Only bundel, wordt afgerekend uit de basisbundel tegen het toepasselijke tarief.

De basisbundel was op maar ze blijven gewoon doorrekenen.....

ro
door roelofensing - Aug 28, 2014 om 14:12
4 Antwoorden / 5 Vragen
0

@Aurora1, klinkt goed maar het is natuurlijk niet aan de consument om dit soort dingen te instaleren of continue te controleren.. Prepaid is prepaid, heel simpel, en laaielichterij is laaielichterij

aurora1
door aurora1 - Aug 28, 2014 om 14:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Had u de slimme app geïnstalleerd?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 28, 2014 om 15:31
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Kan geheel aan mij liggen, maar dit staat toch gewoon op hun site overduidelijk te lezen;

"of belt, sms't of internet zonder Slim Only bundel, wordt afgerekend uit de basisbundel tegen het toepasselijke tarief."

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer