Al 7 weken geen vaste telefonie van Ziggo, wat moet ik doen?
Al jaren lang zijn we een tevreden klant van Ziggo maar zonder ons toedoen laten ze ons nu al weken vertwijfelt wachten
Op 1 november 2016 ontvingen wij een brief waarin gesteld werd dat wij ons abonnement op Ziggo hadden opgezegd, wat niet het geval was. Wij hebben niets opgezegd of iets in die richting gedaan. Die avond telefonisch contact gehad met iemand van de helpdesk. We hebben toen uitdrukkelijk gezegd het abonnement niet te willen beeïndigen. Ons werd toen uitdrukkelijk gezegd dat alles goed zou komen.
Omdat wij een paar dagen elders hebben gelogeerd hebben wij pas zondag 6 november 2016 bemerkt dat telefoon en internet waren afgesloten. Ook was er een bericht gestuurd met een doos om het modem terug te sturen.
Maandag 7 november 2016, hebben we weer contact gezocht met de helpdesk. Volgens een medewerker zou het probleem zo spoedig mogelijk opgelost worden. Op 9 november 2016 kregen wij weer een nieuwe modem toegestuurd. Ik heb dit modem geïnstalleerd en gelukkig hadden we weer telefoon en internet.
Maar wat bleek we hadden opeens een ander telefoonnummer! Weer na lang wachten met een medewerker van de helpdesk gesproken, die ons doorverbond met de administratie waar men zorg zou dragen dat ons oude telefoonnummer weer ingesteld zou worden. Het zou echter wel 7 dagen duren.
Op 10 november 2016 hebben we weer geen telefoon, we zijn opnieuw afgesloten. Op 16 november 2016 heb ik het probleem met iemand in de “Ziggo – wagen” bij ons op het AH-plein in Enkhuizen besproken en er is een monteur bij ons in huis geweest die gebeld heeft met collega's. De verbinding zou binnen 48 uur hersteld worden. Maandag 21 november 2016 hebben nog steeds geen telefoon weer gebeld nu duurde het 5 werkdagen, maar tot op dit moment 18 december 2016 hebben we nog steeds geen verbinding.
Nog verschillende keren hebben we via onze mobiele telefoon gebeld, wat overigens een dure geschiedenis is omdat je altijd heel lang moet wachten. Bij ieder contact werd ons steeds verzekerd dat het probleem spoedig zou worden opgelost. Maar nu na bijna 8 weken hebben we nog steeds geen telefoon. We vragen ons vertwijfeld af hoe we eindelijk uit deze misérre kunnen geraken.
Hebben meer gebruikers vergelijkbare ervaringen? En wat zouden we kunnen doen??
Tip: leg het probleem voor op het Ziggo forum, daar is ook Ziggo Webcare actief https://community.ziggo.nl
Als u zoals @carola83 omschrijft bij t Ziggo forum zult u zien dat u NIET meer hoeft te bellen maar ZIGGO u belt. En als t goed is krijgt u n vast contacpersoon die t gaat oplossen . Ik heb sinds 13 december dat ik wel kan bellen maar mensen mij bellen en steeds n ander aan de telefoon krijgen behalve mij.Ook was mijn abonnement opgezegd wat dus NIET waar was , bleek dat ze t bij de buren vijf huizen verderop moesten zijn , maar ik heb nu t probleem . Er is mij toegezegd dat zei mij a s dinsdag zelf gaan bellen en ja wel ik heb al vaker met dit bijltje gehakt en zei komen WEL hun afspraken na wat betreft t terug bellen , en t tot alle tevredenheid is opgelost . Alleen u mond opendoen en u poot stijf houden
U kunt ook nog van een contactformulier gebruik maken.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/administratief/contact/formulier/
Hallo JaapEnkhuizen ,
Stuur Ziggo een brief / of mail aanmaning tot nakoming overeenkomst , klik op de rode regel .( zie ook voorbeeldbrief ) .
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst
Jaap Enkhuizen,
Kunt u goed schoppen.?
Geef dan Ziggo een schop onder hun r..t
Dat heb ik al jaren geleden gedaan nadat ik ze het advies had gegeven om een open haard voor hun administratie te kopen.
Dat ik dat indertijd gedaan heb voelt nog steeds plezierig aan, steeds als ik over die idioten lees.
Succes toegewenst.
Dit is een standaard procedure bij Ziggo, ingehuurde 'klantenservice' heeft geen enkele binding met het bedrijf en kan ze dus ook werkelijk helemaal niets interesseren of ze nu iemand helpen of niet, zolang de 'gesprekken' maar zo kort mogelijk zijn.
Ook jij gaat daar niets aan veranderen, Liberty Global plc wil enkel zoveel mogelijk centjes binnenharken.
Denise Robben van Klantencontact mailen:
klachtenmanagement.Ziggo@office.ziggo.nl Zij staat ook open voor compensatie (2 maanden geen abonnement betalen, bijv.)
En bericht op het forum van Ziggo achterlaten helpt vaak ook.
Succes!
Neem een andere leverancier, en dien een schadeclaim bij Zigo in. Sterkte ermee, Karel
Indien je over gaat naar een andere leverancier ga niet naar Telfort, heb daar meer dan een half jaar mee in de clins gelegen, geen goede ontvangst en heel vaak geen internet, kon niet worden opgelost, werd mij verteld dat ik maar een andere leverancier moest nemen want het was dweilen met de kraan open
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Onaangekondige prijsverhoging sportschool
Goedendag,
vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer