mjvanderwerf
door mjvanderwerf May 6, 2018 om 10:39
Computers & telefonie

"Alle programma's

"Hallo,
(uit een HP-help) : "Klik op START en selecteer "Alle programma's"
Misschien ligt het aan mijn instellingen, maar als ik op START klik, zie ik nergens "Alle programma's
Wat doe ik fout ?
MJ

2321 14 Rapporteer

br
door brui0929 - May 6, 2018 om 10:50
632 Antwoorden / 10 Vragen

Ga bij Windows 10 links op het Windows Ikoon staan klik op de rechtermuis Knop scroll nu naar boven en u ziet alle programma’s.
Deze staan in alphabetische volgorde.

edrick3
door edrick3 May 6, 2018 om 10:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dan kun je niet 'alle programma's' selecteren. TS bedoelt dus blijkbaar iets anders.

edrick3
door edrick3 - May 6, 2018 om 10:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heb je een probleem met de printer dan? Zo ja, wat?
Verouderde HP-help?
Wat staat er 'voor 'en 'na' ?
Moet je naar Apparaatbeheer?

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - May 6, 2018 om 11:04
525 Antwoorden / 385 Vragen

Hallo,
copieren en printen lukt, maar scannen niet.
In het oerwoud van helps van HP vind ik geen stappenplan om dat scannen voor elkaar te krijgen.
Toe ik de printer pas had, kreeg ik een scherm, dat de keuze bood uit print, copy en scan.
Hoe krijg ik dat weer terug.?
MJ

simon55
door simon55 May 6, 2018 om 11:37
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Dat scherm staat bij hp onder alle programma s..........en dan n snelkoppeling maken naar t bureaublad

gerbera
door gerbera - May 6, 2018 om 11:14
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Hoe krijg ik dat weer terug.?
Misschien ff opnieuw installeren en dan stoppen met klooien met uw computer e.d.

sjjoppy
door sjjoppy - May 6, 2018 om 11:38
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien staat hier iets voor u bij:
https://support.hp.com/be-nl/document/c03479377

tdmduc
door tdmduc - May 6, 2018 om 11:42
703 Antwoorden / 2 Vragen

Omdat sinds de laatste updates van Windows 10 de term "ALLE APPS" gebruikt wordt.

HP handleiding is waarschijnlijk niet de nieuwste of niet ge-update.

br
door brui0929 - May 6, 2018 om 11:50
632 Antwoorden / 10 Vragen

Ga naar HP.nl downloads zoek uw printer download de de driver software. Installeer de software.
Binnen dezelfe type printer is het mogelijk een alternative driver te downloaden en te installeren.
Staat uw printer niet in de lijst bij HP Nederland surf naar HP.com kies hier voor UK of USA.
Ga verder met de hier boven beschereven uitleg.

marita5
door marita5 - May 6, 2018 om 11:53
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mjvanderwerf ,

Verwijder uw printer ,  installeer dan opnieuw , zie ook uw vorige vraag ,

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/computers-telefonie/printer-de-installeren?id=594885

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - May 6, 2018 om 11:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Klik op zoek (2e van links onderaan = loup)
Typ HP in
Verwijder alles van HP
Gan naar https://support.hp.com/nl-nl/drivers
Typ je printermodel in en installeer de printer opnieuw.

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - May 6, 2018 om 13:31
525 Antwoorden / 385 Vragen

Beste Gerbera,
ik heb alleen de computer en de TV als vertier.
Mijn excuses dat ik U ongerief bezorg met mijn vragen.
MJ

gerbera
door gerbera May 6, 2018 om 21:57
7358 Antwoorden / 14 Vragen

U bezorgd niet mij maar uzelf steeds ongerief door problemen met uw computer. Opvallend is dat als het eerst normaal werkt hoe kan het dan ineens anders zijn. Zit hem echt niet in de updates dus doet u waarschijnlijk (onbewust) handelingen die uw PC verstoren. Vandaar mijn advies.........afblijven en er lekker gewoon mee werken, heeft u er nog meer plezier van. En wie ben ik om te bepalen of u vragen wel of niet op dit forum stelt, vragen staat u geheel vrij maar het valt mij op dat het steeds weer gerelateerde vragen zijn.

hansje klein
door hansje klein - May 6, 2018 om 13:46
3037 Antwoorden / 62 Vragen

@MJvanderWerft ... (niet werkelijk off-topic),

gezien uw steeds weer onderbroken 'computervertier' (plus de opmerking van @Gerbera en het aantal PC-gerelateerde topics van u) is mijn welgemeende tip, om voor ca. € 30,- p.A. lid te worden van Seniorweb.nl.

Oók wanneer de titel uitdraagt, dat het voor ouderen is gemaakt, staan er 1 - véél actuele tips in hun magazin, 2 - zijn er fora van gebruikers waarop u kunt discussiëren, 3 - is er een gratis nieuwsbrief en ... 4 - telefonische PC-hulp, 5 - die evtl bij u thuis een Computer-APK komen doen en/of 6 - uw PC weer in orde brengen (tegen een schappelijke vergoeding) en tenslotte 7 - worden er cursussen gegeven in iedere regio.

>meer informatie HIER<

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - May 6, 2018 om 15:00
525 Antwoorden / 385 Vragen

Hallo,
dank voor u advies.
Al jaren ben ik lid van SENIOR-web en niet ten onrechte.
(Hoop binnenkort 80 te worden)
MJ

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - May 6, 2018 om 17:34
525 Antwoorden / 385 Vragen

Alles OK nou dankzij uw hulp !
MJ

edrick3
door edrick3 - May 6, 2018 om 18:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.
Fijne avond.