Redacteur
door Redacteur May 1, 2018 om 16:54
Computers & telefonie

Andere login op de Kassa-site

Je account voor de Kassa-site werkt vanaf nu op het gehele BNNVARA platform. Je kunt nu ook bijvoorbeeld actief deelnemen op Vroege Vogels met dezelfde login. Heb je een VARA-lidmaatschap? Dan kun je die ook toevoegen aan je account. Met het oog op de veranderende privacyregels en vanuit praktisch oogpunt is het nieuwe BNNVARA-account vanaf heden beschikbaar. Je leest er hier meer over.


Wat betekent dit voor je Kassa-account?


Je e-mailadres, gebruikersnaam, en wachtwoord beheren gebeurt nu in je BNNVARA-account omgeving. Je account vind je helemaal bovenin in de menubalk. Op die plek log je in en kun je desgewenst via de optie Account je gegevens wijzigen. Je kunt kiezen uit: Mijn gegevens > Persoonsgegevens: Naam, geb. datum en geslacht + Adresgegevens.

Daaronder lees je Accountinstellingen. Hier wijzig je voortaan (desgewenst) je wachtwoord, gebruikersnaam of het mailadres bij je account.


Als je lid bent van VARA, BNN en/of VARA-gids, dan kun je die lidmaatschappen koppelen aan je BNNVARA-account, onder Mijn producten. Kortom: al je gegevens bij elkaar, op één accountpagina.


Wijzigen notificaties Vraag & Beantwoord?


Notificaties aanpassen voor specifiek Vraag & Beantwoord kan nog steeds via je Profiel op Vraag & Beantwoord, uiteraard als je bent ingelogd. Klik daarvoor op Bewerk profiel. Als je bent ingelogd op Vraag & Beantwoord vind je de button Profiel in de menubalk. Via Bewerk profiel kun je ook een avatar/profielfoto toevoegen of wijzigen.

Aan de werking van het Kassa-forum verandert verder niets. Meldingen van nieuwe antwoorden, reacties of nieuw geplaatste vragen komen binnen naast het envelopje. Daar verschijnt een nummertje, zodra er iets nieuws binnenkomt. Je profiel(foto) is naar boven verhuisd, in de BNNVARA-balk.


Vragen? Mail ons


Natuurlijk kan het zo zijn dat er door deze veranderingen, onverhoopt, iets niet goed gaat. Laat het dan even weten! Werkt er iets niet, of heb je een vraag? Mail ons dan op Kassa-online@bnnvara.nl

969 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

va
vanZonEmiel - Dec 3, 2022 om 01:23
Huishouden & energie

Ik verbuik (bijna) 400KWH per maand maar ben bijna 16 uur per dag van huis

Hoi! 
ik ben zzper in de bouw en ben bijna nooit thuis. Ik ben alleenstaand.

veel uren lange dagen,
ik heb me gas voor de verwarming uitgezet want de woning is voldoende geïsoleerd, jk verbruik nog geen kuub per maand aan gas. heb alles Smart via de wifi, heb geen koelkast meer om de energie te drukken.
koop eten vers (kook op de dag zelf) of eet buiten de deur, ... Lees meer

karolos
karolos - Nov 30, 2022 om 14:23
Huishouden & energie

Krijg sinds kort e-mails van mijnkansen.nl. Wat is dit voor site?

Krijg sinds kort e-mails van bijv. Eneco i.s.m. "mijnkansen.nl" en Edel Collecties i.s.m. "mijnkansen.nl". Ik heb me nooit aangemeld en vraag me af wat dit voor site / bedrijf is? Het bedrijf schijnt in Valencia gevestigd te zijn, maar vertrouw het voor geen cent. Uitschrijven kan ik me natuurlijk, maar dan weet men dat ik hun mails ontvang. Wat is wijsheid? Lees meer

marsbusje
marsbusje - Dec 1, 2022 om 13:59
Computers & telefonie

Canon TS5150

Sinds enkele dagen kan ik niet meer in zwart printen. Heb twee afzonderlijke cardridges, 1 zwart en 1 kleur. Kleur print en zwart dus niet terwijl zwart meest gebruikt is. Ook bij vernieuwen van zwarte cardridge print hij niet. Wie kan mij helpen. Printkop kan bij type TS5150 blijkbaar niet verwijderd worden door doorlopend lint. Eeuwige dankbaarheid aan de gouden tip. Lees meer