Redacteur
door Redacteur May 1, 2018 om 16:54
Computers & telefonie

Andere login op de Kassa-site

Je account voor de Kassa-site werkt vanaf nu op het gehele BNNVARA platform. Je kunt nu ook bijvoorbeeld actief deelnemen op Vroege Vogels met dezelfde login. Heb je een VARA-lidmaatschap? Dan kun je die ook toevoegen aan je account. Met het oog op de veranderende privacyregels en vanuit praktisch oogpunt is het nieuwe BNNVARA-account vanaf heden beschikbaar. Je leest er hier meer over.

Wat betekent dit voor je Kassa-account?

Je e-mailadres, gebruikersnaam, en wachtwoord beheren gebeurt nu in je BNNVARA-account omgeving. Je account vind je helemaal bovenin in de menubalk. Op die plek log je in en kun je desgewenst via de optie Account je gegevens wijzigen. Je kunt kiezen uit: Mijn gegevens > Persoonsgegevens: Naam, geb. datum en geslacht + Adresgegevens.

Daaronder lees je Accountinstellingen. Hier wijzig je voortaan (desgewenst) je wachtwoord, gebruikersnaam of het mailadres bij je account.

Als je lid bent van VARA, BNN en/of VARA-gids, dan kun je die lidmaatschappen koppelen aan je BNNVARA-account, onder Mijn producten. Kortom: al je gegevens bij elkaar, op één accountpagina.

Wijzigen notificaties Vraag & Beantwoord?

Notificaties aanpassen voor specifiek Vraag & Beantwoord kan nog steeds via je Profiel op Vraag & Beantwoord, uiteraard als je bent ingelogd. Klik daarvoor op Bewerk profiel. Als je bent ingelogd op Vraag & Beantwoord vind je de button Profiel in de menubalk. Via Bewerk profiel kun je ook een avatar/profielfoto toevoegen of wijzigen.

Aan de werking van het Kassa-forum verandert verder niets. Meldingen van nieuwe antwoorden, reacties of nieuw geplaatste vragen komen binnen naast het envelopje. Daar verschijnt een nummertje, zodra er iets nieuws binnenkomt. Je profiel(foto) is naar boven verhuisd, in de BNNVARA-balk.

Vragen? Mail ons

Natuurlijk kan het zo zijn dat er door deze veranderingen, onverhoopt, iets niet goed gaat. Laat het dan even weten! Werkt er iets niet, of heb je een vraag? Mail ons dan op Kassa-online@bnnvara.nl