lexgensen
door lexgensen Mar 2, 2017 om 17:01
Computers & telefonie

Atheros Client Ytility

Afgelopen weekend ben ik gaan verhuizen. Mijn neefje "Handige Harry" zou mijn PC weer gebruiksgereed maken.
Hiertoe heeft hij Atheros Client Utility geinstalleerd en sedert die tijd kan ik niet  meeer printen. De PC en de printer herkennen elkaar, alleen mijn printopdrachten komen in de wachtrij. (Windows 10 , printer Brother DPC 135). Ik heb op verschillende manieren geprobeert om het geinstalleerde programma te verwijderen hetgeen niet lukt. (Herstelpunten gemaakt om PC terug te zetten 2x mislukt) via configuratiescherm getracht om het programma te verwijderen ook mislukt.
Wie heeft goede raad?

2313 10 Rapporteer

fa
door familyman - Mar 2, 2017 om 17:11
888 Antwoorden / 1 Vragen

Laat die "Handige Harry" het er weer gezellig bij een kopje koffie weer afhalen.

lexgensen
door lexgensen Mar 2, 2017 om 17:42
274 Antwoorden / 88 Vragen

Nee zo handig was die dus niet

simon55
door simon55 - Mar 2, 2017 om 17:37
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Handige Harry daar kan ik er veel van maar die maken er vaak n bende van. Zo handig is die Harry niet

lexgensen
door lexgensen Mar 2, 2017 om 17:59
274 Antwoorden / 88 Vragen

Toch knap dat U in zo weinig woorden zoveel zinloos kunt vertellen

simon55
door simon55 Mar 2, 2017 om 18:21
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Handige Harry had ook t stekkertje in t stopcontact kunnen doen kabeltjes eraan en klaar of was dat te moeilijk

edrick3
door edrick3 - Mar 2, 2017 om 17:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat de reden voor neefje is geweest om dat progje te installeren? Zie het nut ervan niet in, maar ja....

How do I remove Atheros Client Utility?

Quickly and completely remove Atheros Client Utility from your computer by downloading "Should I Remove It?", its 100% FREE and installs in seconds (click the button below).
http://www.shouldiremoveit.com/Atheros-Client-Utility-17147-program.aspx
Blauwe knop: Remove ....
Or, you can uninstall Atheros Client Utility from your computer by using the Add/Remove Program feature in the Window's Control Panel.
  1. On the Start menu (for Windows 8, right-click the screen's bottom-left corner), click Control Panel, and then, under Programs, do one of the following:
    • Windows Vista/7/8: Click Uninstall a Program.
    • Windows XP: Click Add or Remove Programs.
  2. When you find the program Atheros Client Utility, click it, and then do one of the following:
    • Windows Vista/7/8: Click Uninstall.
    • Windows XP: Click the Remove or Change/Remove tab (to the right of the program).
  3. Follow the prompts. A progress bar shows you how long it will take to remove Atheros Client Utility.
Je zou ook systeemherstel met een datum vóór het weekend kunnen proberen als je tenminste systeemherstelpunten maken in W10 hebt aanstaan.

lexgensen
door lexgensen Mar 2, 2017 om 18:01
274 Antwoorden / 88 Vragen

Twee keer systeemherstel gedaan op vroegere datum. Als systeemherstel heeft gedraaid krijg ik als opmerking "Systeemherstel niet gelukt"

edrick3
door edrick3 - Mar 2, 2017 om 17:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen
lexgensen
door lexgensen Mar 2, 2017 om 18:05
274 Antwoorden / 88 Vragen

Ga morgen verder proberen, voor nu bedankt. Ik laat weer van mij horen

marita5
door marita5 - Mar 2, 2017 om 18:41
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Lexgensen ,

Probeer eens om het programma te verwijderen met Revo ,

https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/revo-uninstaller-freeware-werktuigen-de-installatie-software-verwijderen

Als u het programma Revo geïnstalleerd heeft , selecteer dan in de lijst het programma , klik met rechts op deïnstalleren .
Er word eerst een herstelpunt gemaakt , dan word het programma verwijderd , als u een schem krijgt word u gevraagd om de computer opnieuw op te starten , klik op nee .
Vink aan grondig gaat dan bestanden zoeken , u ziet dan vetgedrukte bestanden vink deze aan , en klik op verwijderen .
Als laatste ziet u nog bestanden staan , klik op alles selecteren en dan verwijderen , start nu uw computer opnieuw op .
Succes .

Ge
door Genee - Mar 2, 2017 om 18:50
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Als u Atheros verwijderd hebt zou ik ook de printersoftware van de DPC135 helemaal verwijderen en opnieuw installeren.

Voor het verwijderen van Atheros op de meer gebruikelijke manieren kijk op onderstaande link en lees dan vanaf: I wanna uninstall Atheros Client Utility manually.
Ik ken het Windows uninstaller pro wat je daar kunt downloaden niet, of het veilig is?

Het kan zijn dat u eerst Atheros moet sluiten, een geopend programma is niet te verwijderen, meestal krijg je dan een melding dat een of meerdere bestanden in gebruik zijn.
Mocht het op die gegeven manieren niet lukken kunt u ook het voorgestelde REVO proberen.

Ge
door Genee Mar 2, 2017 om 20:00
1509 Antwoorden / 1 Vragen

http://www.uninstallgeek.com/programs/atheros-client-utility-uninstall-tool.html#.WLhr-JHtShC

Ge
door Genee Mar 2, 2017 om 20:03
1509 Antwoorden / 1 Vragen

aurora1
door aurora1 - Mar 2, 2017 om 19:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Probeer anders systeemherstel in veilige modus. Mogelijk heeft u systeemherstel niet geactiveerd.
Volg de door @edrick3 vermelde procedure.

Ge
door Genee - Mar 2, 2017 om 20:07
1509 Antwoorden / 1 Vragen

De vergeten link in het reactieveld werkt niet, dus dan maar hier de link voor de meest gebruikte manieren voor het verwijderen van programma's.

http://www.uninstallgeek.com/programs/atheros-client-utility-uninstall-tool.html#.WLhr-JHtShC

lexgensen
door lexgensen - Mar 5, 2017 om 10:19
274 Antwoorden / 88 Vragen

Het gewraakte programma uiteindelijk kunnen verwijderen met behulp van delen van de gegeven antwoorden. Iedereen hartelijk dank

marita5
door marita5 Mar 5, 2017 om 10:21
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@LexGensen , fijn om te horen dat het is opgelost , bedankt voor het terugmelden .

edrick3
door edrick3 - Mar 5, 2017 om 10:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Het gewraakte programma uiteindelijk kunnen verwijderen

Mooi zo.