hutch
door hutch Jul 23, 2010 om 10:02
Computers & telefonie

Auto-herstel-informatie uitschakelen

Goedemorgen,

Een vraag over ‘Word’. Als ik in Word bezig ben, wordt elke 10 minuten het document automatisch opgeslagen (auto-herstel-informatie). Daar dit zeer irritant is, vanwege de grootte van het document, verander ik dit via ‘Extra’ / ‘Opties’ / ‘Opslaan’, door het vinkje weg te halen. Tot zover ‘probleem’ opgelost…… Echter als ik het systeem opnieuw opstart, moet ik telkens weer dat vinkje weghalen.

Wat moet ik doen om dat vinkje permanent te verwijderen?

Gr. Hutch

3729 3 Rapporteer

freya
door freya - Jul 23, 2010 om 11:30
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Hutch,

Vreemd, bij mij blijft die optie gewoon uitgeschakeld staan (Word 2003). Welke versie van Word gebruik je? En heb je dit probleem ook als je een nieuw document begint?
Anders even het Normal.dot bestand verwijderen en Word opnieuw opstarten. (er wordt dan een nieuw Normal.dot bestand aangemaakt)

m.vr.gr. Freya

hutch
door hutch - Jul 23, 2010 om 11:53
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Hallo Freya,

ik heb ook Word 2003. Als ik een nieuw document opstart, is er niets aan de hand en is dat vinkje niet aanwezig. Alleen bij het opnieuw starten van het systeem.
En waar kan ik dat bestandje 'normal.dot' vinden? Via de zoekfunctie (Vista) is niets te vinden.

Gr. Hutch

freya
door freya - Jul 23, 2010 om 13:09
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=hutch schreef op vrijdag 23 jul 2010, 11:53]Hallo Freya,

ik heb ook Word 2003. Als ik een nieuw document opstart, is er niets aan de hand en is dat vinkje niet aanwezig. Alleen bij het opnieuw starten van het systeem.
En waar kan ik dat bestandje 'normal.dot' vinden? Via de zoekfunctie (Vista) is niets te vinden.

Gr. Hutch
Als het goed is staat het in:

C:\Gebruikerss\(naam)\AppData\Roaming\Microsoft\Sjablonen

Wellicht moet je via de opties van je Windows verkenner nog even aanvinken dat je alle bestanden wil zien, dus ook verborgen en systeembestanden.

Freya