Be
door Berha Jun 3, 2021 om 11:42
Computers & telefonie

Avast abonnement opzeggen

Ik heb jarenlang een abonnement op Avast gehad maar heb daar verder geen gegevens meer van (order id, mailadres, wachtwoord enz.). Ik merk echter dat Avast nog jaarlijks automatisch geld incasseert voor dit abonnement. Met de gegevens die ik niet meer heb kan ik mijn abonnement dus helaas niet meer opzeggen. Ik wil ze een brief of mail schrijven om dit wel geregeld te krijgen (ik kan aangeven welk bedrag en welk iban nummer het  abonnement betaald wordt).
Heeft iemand toevallig de adresgegevens van Avast, want ik kan ze op internet nergens vinden.

4481 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 3, 2021 om 12:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 3, 2021 om 15:27
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Zie ook deze info als het via de eerder gekregen link niet lukt. https://support.avast.com/nl-nl/article/Alternative-unsubscribe/

gerbera
door gerbera - Jun 3, 2021 om 16:04
7348 Antwoorden / 14 Vragen

U zal toch wel een account hebben maar bent u het ww kwijt staat hier  mogelijk een oplossing

mi
door miennaamishaaz - Jun 3, 2021 om 17:49
725 Antwoorden / 1 Vragen

1 ding wat ik u ABSOLUUT AFRAAD  is zoeken op AVAST telefoon nummer.
u krijgt dan een neppe "GethumanforXXXX" site, dit zijn niets meer dan oplichters, die u nog meer geld afhandig willen maken.
Heb beste wat u kan doen is contact opnemen met avast

https://support.avast.com/en-ww/

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Jun 3, 2021 om 18:46
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Stuur ze een mail met   de vorige keer betaal gegevens en  ze zullen reageren.

Je nieuwe  huidige mail adres en gebruikers naam komt erin....
Maar niet betalen  weet niet hun voorwaarden helaas.

Kijk online voor opzeggen en hoe.

sira
door sira - Jun 4, 2021 om 12:08
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Staat er bij de incasso op uw bankafschrift geen abonnementsnummer of dergelijke?

marijke77
door marijke77 - Jun 4, 2021 om 12:28
156 Antwoorden / 3 Vragen

https://support.avast.com/nl-nl?_ga=2.186182698.2089888988.1622802266-201428411.1616512128

M.Cappers
door M.Cappers - Jun 7, 2021 om 17:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

customer.support@avast.com

Succes!

Mij hebben ze ook geprobeert om via een proefabonnement van 60 dg op proef  toch 49,99 afgeschreven van m'n Credit card,oplichters.
Blijf ze emailen,ze zijn verplicht dit stop te zetten!

Va
door VanessaDvH - Nov 1, 2021 om 11:08
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb hetzelfde probleem met Avast. Ik heb ook geen e-mailadres of ID gegevens waaraan het abonnement is gekoppeld. Op mijn creditcard afschrijving staan ook geen gegevens. Via de normale weg is opzeggen onmogelijk, omdat deze gegevens nu eenmaal nodig zijn om op te zeggen. De creditcard maatschappij kan hierin ook niks betekenen. Graag zou ik willen weten of meer mensen hier last van hebben en of het uiteindelijk is gelukt om het abonnement te beëindigen en hoe dit is gelukt?