Pa
door Patricia vd beemd Jan 25, 2021 om 15:51
Computers & telefonie

Bcc slechte service klopt dat

Wij hebben 2 laptops aangeschaft bij bcc. Ook allebei betaald.
1 is er geleverd en de ander niet.
Nu moeten we wachten tot ze een onderzoek zijn gestart en dat kan vanaf nu nog 5 werkdagen duren. Mijn dochter van 8 heeft speciaal gespaard voor haar eigen laptop. En nu maar blijven wachten totdat bcc het onderzoek doet.
Mag dit zo lang duren.
Ik ben zo teleurgesteld in bcc.

859 6 Rapporteer

getty
door getty - Jan 25, 2021 om 16:00
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Dit klinkt mij niet onredelijk in de oren.
5 dagen valt toch wel mee?

marita5
door marita5 - Jan 25, 2021 om 16:12
11493 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Patricia Vd Beemd ,

Wat zijn 5 werkdagen op een heel leven ? vooral in deze tijd .
Geduld is een schone zaak .

panter22
door panter22 - Jan 25, 2021 om 16:18
6599 Antwoorden / Vragen

Je zou toch verwachten dat de 2 laptops in het zelfde pakket zouden zitten.
Maar het is altijd zo, waar je het meest op zit te wachten, komt het laatst. Jammer voor je dochter,
Mogelijk is de laptop niet op voorraad en wordt er een excuus bedacht. Of is de laptop zoekgeraakt bij de vervoerder?
Je kunt nu niets anders doen dan 5 werkdagen wachten.

ne
door neodutchio - Jan 25, 2021 om 16:18
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Het komt regelmatig voor dat een zending op een verkeerde plek terecht komt. Op elk afhaalpunt blijven pakjes maximaal 1 week liggen waarna er automatische een retourzending in het systeem komt te staan. Op dat moment is het pakket dus weer in zicht en hoeft niet al verloren te worden beschouwd. Als er na die week niets bekend is zal het pakje wel verloren zijn gegaan en zal er een nieuwe verstuurd moeten worden of het geld terug gegegeven moeten worden.
5 dagen is echt niet lang te noemen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 25, 2021 om 17:18
16767 Antwoorden / 202 Vragen

Mijn reactie op uw vraagaanhef is dat ik geen slechte service van BCC ondervind en ook nooit heb ondervonden.

Het lijkt mij dat men ook bij BCC problemen heeft met het geleverd krijgen van producten door het Covcid-19 probleem. Ook kan men problemen hebben met de afleving als men dat niet zelf doet. Helaas gaat er met het verzenden af en toe ook nog wel eens iets fout. U heeft er twee besteld en is er dan iets op tegen om de laptop die u voor uw dochter heeft besteld ook aan uwe dochter te geven en dan zelf toch maar even te wachten.
Kent u de mogelijkheid om eerst te betalen na levering?

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Jan 25, 2021 om 19:38
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Vol=vol en als  er  over paar dagen  de rest bezorgd werd, kan voorkomen.....

Ze kijken waar die gebleven is en  met de drukte   bleef er wel vaker pakjes liggen, ongeacht de inhoud.

Als je niet 2x zelfde  maar iets andere Laptop bestelde kan het van verschillende leveranciers komen of uit winkel voorraad.. die eerst terug moest.
Dan heb je al snel 2 of 3 dagen verschil in aflever datum.