to
door tommy100 Aug 28, 2008 om 17:20
Computers & telefonie

Beeldscherm

Het beeldscherm van mijn laptop word bij bepaalde progamma,s niet duidelijk weergegeven, en bij andere progamma,s b, v ,b pps jes wel weer duidelijk herkenbaar weergegeven.weet iemand misschien wat er niet goed is ingesteld. Dit probleem had ik al toen de computer is gekocht nu ongeveer twee maand oud.

Met vr gr Eef

864 8 Rapporteer

labswans
door labswans - Aug 28, 2008 om 17:45
1918 Antwoorden / 10 Vragen

zet u beeldresolutie eens op 1024x768 en probeer het zo eens uit om te kijken of u problemen blijft houden

to
door tommy100 - Aug 28, 2008 om 17:46
17 Antwoorden / 12 Vragen

Dat ga ik proberen dank alvast. Eef

to
door tommy100 - Aug 28, 2008 om 18:43
17 Antwoorden / 12 Vragen

Heb ik geprobeert maar dan rekt het beeld uit.

Mijn probleem is ik zie wel contoeren van bijvoorbeeld mensen maar ze worden niet duidelijk herkenbaar en krijg dat ook dan weer in verschillende kleuren.

kan ik verder nog iets doen?

Eef

labswans
door labswans - Aug 28, 2008 om 18:58
1918 Antwoorden / 10 Vragen

zijn de goede drivers wel geinstalleerd van uw videokaart ?

U kan ook proberen de verversingsgraad van uw beeldscherm te verhogen

60 hertz naar70 of hoger

to
door tommy100 - Aug 28, 2008 om 21:27
17 Antwoorden / 12 Vragen

Heb heel wat geprobeerd en eindelijk zoals ik het graag wilde hebben. Ik ben weer aan het zoeken gegaan en zie Winamp ged en misschien wel heel toevallig maar heb nu goed beeld.

Toch bedankt voor uw goede raad al kon ik daar toch niet veel mee.

M.v.gr. Eef

labswans
door labswans - Aug 28, 2008 om 21:46
1918 Antwoorden / 10 Vragen

vooral dat laatste benadrukken door vet hier neer te zetten .....

Voglens mij heeft u nooit een probleem gehad......

macwouter
door macwouter - Aug 29, 2008 om 02:57
825 Antwoorden / 9 Vragen

Alleen al het feit dat iemand je wil helpen met je probleem verdiend die persoon alle respect.Daar moet jij nog veel van leren Mister Eef..... Maar we houden je vanaf nu in de gaten.

to
door tommy100 - Aug 30, 2008 om 14:30
17 Antwoorden / 12 Vragen

Graag wil ik even terug komen op de laatste reachtie.

Ben een leek op computer gebied .

Als er ppsjes binnen kwamen dan waren er een paar bij zoals ik had aangegeven en daarna zij een kennis tegen me je moet winamp installeren misschien gaat het dan goed.Heb dus echt wel de goede bedoelingen van U opgevolgd  en jammer dat het niet goed over is gekomen het laatste bericht van mij sorry dan.