bi
door bi0546 Dec 12, 2011 om 14:34
Computers & telefonie

Beltegoed T-Mobile

Ik heb een T-Mobile abonnement,Flex20 en heb na jaren een bel-tegoed opgebouwd van 188 Euro.Mijn abonnement verliep en na contact met een medewerker van de T-Mobile shop in Hengelo (O) kreeg ik te horen dat ik een nieuwe telefoon kon uitzoeken maar mijn beltegoed is dan vervallen, kassa voor T-Mobile. Wat kan ik daaraan doen?

1166 9 Rapporteer

getty
door getty - Dec 12, 2011 om 14:37
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Niets! Blijkbaar stapt u over naar een nieuw soort abonnement en dan geldt het oude tegoed niet meer. Waar maakt u zich druk over? Blijkbaar belt u zo weinig dat u dit tegoed ook niet meer nodig hebt? Ik zou voor een lager aantal belminuten in uw nieuwe abonnement gaan, dat lijkt me veel slimmer.

bi
door bi0546 - Dec 12, 2011 om 15:22
1 Antwoorden / 1 Vragen

Constructief antwoord, bedankt

freya
door freya - Dec 12, 2011 om 16:11
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=bi0546 schreef op maandag 12 dec 2011, 15:22]Constructief antwoord, bedankt
Tja, wat is er dan mis met het gegeven antwoord van getty? Als jij iedere maand belminuten (lees: geld) overhoudt, heb je een te duur abonnement. En zoals ook gezegd, je doet er inderdaad niets aan.

Maar als je alleen maar een antwoord wil horen wat in jouw straatje past, dan is dat ook goed hoor. Zeg maar wat je wil horen en dan schrijf ik het wel even op. Niet dat je daar iets aan hebt, maar dan ben je misschien wel tevreden met het gegeven antwoord....

Soms is de waarheid hard. Ik zou zeggen, probeer daar mee om te gaan.

m.vr.gr. Freya

sw
door swat1500 - Dec 14, 2011 om 00:53
3855 Antwoorden / 0 Vragen

Een telefoon abonnement is geen spaarrekening.

jo
door jozu - Dec 16, 2011 om 09:37
72 Antwoorden / 2 Vragen

Ik vind de reacties niet erg vriendelijk,de waarheid is hard om dit de schrijven i s o n z i n.
Een bel-tegoed opgebouwd van 188 Euro, nu ik vind dat er wel een coulance
regeling moet zijn .
Ook had dit vanuit de provider gemeld moeten worden,vooral als je zo'n hoog bel te goed heb.
We zijn mensen we maken allemaal fouten,zorgen voor elkaar is belangrijker.

wi
door wilhetweten - Dec 16, 2011 om 10:06
19 Antwoorden / 6 Vragen

jozu wat denk jij nou. Ik koop een diesel en rij maar 5000 km in dat jaar moet ik dan naar de dealer en zeggen had een benzine wagen moeten nemen ik wil geld terug. Abo was gewoon te hoog voor ze zal wel voor een nieuwe telefoon hebben genomen duurder abo dan is die foon gratis

me
door merkelens - Feb 12, 2013 om 18:47
6 Antwoorden / 28 Vragen

je kunt dit op 2 manieren uitleggen. in voordeel van tmobile vanwege hun algemene voorwaarden maar ook in voordeel van klant. het is immers zijn/haar opgespaarde beltegoed. Dit soort bedrijven maken hun eigen algemene voorwaarden zo ondoorzichtig en gaan ervan uit dat ze dan ook nog juridisch houdbaar zijn. Pure diefstal!

ter vergelijking; stel dat je van bank verandert, zou je het dan leuk vinden als je al je spaargeld kwijt bent?!

edrick3
door edrick3 - Feb 12, 2013 om 19:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@merkelens,

ter vergelijking; stel dat je van bank verandert, zou je het dan leuk vinden als je al je spaargeld kwijt bent?!

Zo'n 'vergelijking' slaat natuurlijk nergens op.

TS heeft gewoon de Algemene Voorwaarden niet gelezen.
Gevalletje 'jammer dan!'.

tijger1
door tijger1 - Feb 12, 2013 om 19:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Je kunt een flex-abonnement bij T-mobile wel halveren, dan ben je niet je opgebouwde tegoed kwijt. Je kunt dan natuurlijk geen nieuwe telefoon nemen. Maar misschien gaat het tegoed dan wel op.

Ts zal ondertussen wel iets gedaan hebben.