po
door poockey May 17, 2017 om 13:39
Computers & telefonie
Ben mobiel afgesloten terwijl alle rekeningen zijn betaald

hallo kan iemand mij helpen, ik ben door tele2 afgesloten terwijl alle rekeningen betaald zijn en dit duurt nu al 4 weken.
Ik heb al meerdere keren contact gehad maar zij zeggen steeds mijnheer u had allang aangesloten moeten zijn maar door technische redenen ben ik nog steeds afgesloten.

2634 7 Rapporteer

ne
door neodutchio - May 17, 2017 om 14:19
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Wij kunnen u hier niet helpen, dat kan alleen Tele2.

Wat is de reden van afsluiting en waarom bent u nog niet aangesloten?

po
door poockey May 17, 2017 om 14:33
2 Antwoorden / 2 Vragen

volgens een betalingsachterstand volgens hun terwijl de Kredietbank altijd en op tijd betaald heeft

ne
door neodutchio May 17, 2017 om 15:09
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Hoe weet u dat er op tijd betaald is? Vaak gaat het mis doordat er een aantal dagen zit tussen het overboeken en het verwerken van Tele2. Automatische incasso scheelt een hoop gedonder.

Cookies
door Cookies - May 17, 2017 om 14:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je klacht al eens op het Tele2 forum gezet? Daar is ook webcare actief, kom je hopelijk verder mee dan bij klantenservice https://forum.tele2.nl/search?q=kartij

po
door poockey May 17, 2017 om 14:32
2 Antwoorden / 2 Vragen

ook al 2 keer maar dan wordt de forum eenzijdig afgesloten

fl
door flessebon May 19, 2017 om 16:16
418 Antwoorden / 7 Vragen

Heeft u op tijd gereageerd? Topics worden daar meestal afgesloten als mensen te laat (volgens hun oordeel) of niet reageren.

po
door poockey May 19, 2017 om 21:49
2 Antwoorden / 2 Vragen

binnen 2 dagen gereageerd iedere keer

ge
door gerardvantol - May 17, 2017 om 14:34
57 Antwoorden / 2 Vragen

zo snel mogelijk tele2 de deur uit doen. Ik heb in het verleden ook 2 jaar ellende gehad met deze provider en dolblij dat ik er uiteindelijk vanaf was.

po
door poockey May 17, 2017 om 14:40
2 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb pas weer een nieuw abonnement afgesloten voor 2 jaar het is 4 jaar goed gegaan, maar sinds ze een nieuw banknummer en alles geautomatiseerd hebben ben ik al 2 keer afgesloten in 3 maanden

marita5
door marita5 - May 17, 2017 om 14:35
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Poockey ,

Plaats uw klacht op FB / of Twitter daar reageert de webcare .

https://www.consuwijzer.nl/www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/afsluiten .

po
door poockey May 17, 2017 om 14:50
2 Antwoorden / 2 Vragen

ook al gedaan maar wordt dan wordt het forum eenzijdig gesloten

marita5
door marita5 - May 17, 2017 om 14:55
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Poockey ,

Dien een klacht in bij consuwijzer ,

https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer.

Of neem contact op met het Juridisch Loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.juridischloket.nl/contact#

po
door poockey May 17, 2017 om 15:03
2 Antwoorden / 2 Vragen

bedankt zal het daar ook eens voorleggen

marita5
door marita5 May 17, 2017 om 15:05
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan .

fa
door familyman - May 17, 2017 om 15:02
888 Antwoorden / 1 Vragen

Wordt je wijzer als je kijkt op Mijn tele2?

po
door poockey May 17, 2017 om 15:10
2 Antwoorden / 2 Vragen

neen want daar staat ook dat alles betaald is zoals de foto aangeeft

fa
door familyman May 17, 2017 om 15:14
888 Antwoorden / 1 Vragen

Als je niet al te erg aan je tel nr vast zit: stuur ze een brief met ontbinding contract als ze je niet binnen 10 dagen aansluiten.

po
door poockey May 19, 2017 om 15:54
2 Antwoorden / 2 Vragen

is pas een nieuw abonnement voor 2 jaar dus is best duur dan om te ontbinden ook al is het eenzijdig contractbreuk doordat ik niet van hun diensten gebruik kan maken

fl
door flessebon - May 19, 2017 om 16:26
418 Antwoorden / 7 Vragen

Volgens mij is dit onderwerp op tv geweest. Mocht u er niet uitkomen met het bedrijf dan is er nog het contactformulier van Kassa,

po
door poockey May 19, 2017 om 18:04
2 Antwoorden / 2 Vragen

thx