po
door poockey May 17, 2017 om 13:39
Computers & telefonie
Ben mobiel afgesloten terwijl alle rekeningen zijn betaald

Ben mobiel afgesloten terwijl alle rekeningen zijn betaald

hallo kan iemand mij helpen, ik ben door tele2 afgesloten terwijl alle rekeningen betaald zijn en dit duurt nu al 4 weken.
Ik heb al meerdere keren contact gehad maar zij zeggen steeds mijnheer u had allang aangesloten moeten zijn maar door technische redenen ben ik nog steeds afgesloten.

2634 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ne
door neodutchio - May 17, 2017 om 14:19
5129 Antwoorden / 12 Vragen
0

Wij kunnen u hier niet helpen, dat kan alleen Tele2.

Wat is de reden van afsluiting en waarom bent u nog niet aangesloten?

po
door poockey May 17, 2017 om 14:33
2 Antwoorden / 2 Vragen

volgens een betalingsachterstand volgens hun terwijl de Kredietbank altijd en op tijd betaald heeft

ne
door neodutchio May 17, 2017 om 15:09
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Hoe weet u dat er op tijd betaald is? Vaak gaat het mis doordat er een aantal dagen zit tussen het overboeken en het verwerken van Tele2. Automatische incasso scheelt een hoop gedonder.

Cookies
door Cookies - May 17, 2017 om 14:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Je klacht al eens op het Tele2 forum gezet? Daar is ook webcare actief, kom je hopelijk verder mee dan bij klantenservice https://forum.tele2.nl/search?q=kartij

po
door poockey May 17, 2017 om 14:32
2 Antwoorden / 2 Vragen

ook al 2 keer maar dan wordt de forum eenzijdig afgesloten

fl
door flessebon May 19, 2017 om 16:16
418 Antwoorden / 7 Vragen

Heeft u op tijd gereageerd? Topics worden daar meestal afgesloten als mensen te laat (volgens hun oordeel) of niet reageren.

po
door poockey May 19, 2017 om 21:49
2 Antwoorden / 2 Vragen

binnen 2 dagen gereageerd iedere keer

ge
door gerardvantol - May 17, 2017 om 14:34
57 Antwoorden / 2 Vragen
0

zo snel mogelijk tele2 de deur uit doen. Ik heb in het verleden ook 2 jaar ellende gehad met deze provider en dolblij dat ik er uiteindelijk vanaf was.

po
door poockey May 17, 2017 om 14:40
2 Antwoorden / 2 Vragen

ik heb pas weer een nieuw abonnement afgesloten voor 2 jaar het is 4 jaar goed gegaan, maar sinds ze een nieuw banknummer en alles geautomatiseerd hebben ben ik al 2 keer afgesloten in 3 maanden

marita5
door marita5 - May 17, 2017 om 14:35
11495 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Poockey , 

Plaats uw klacht op FB / of Twitter daar reageert de webcare .

https://www.consuwijzer.nl/www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/afsluiten .

po
door poockey May 17, 2017 om 14:50
2 Antwoorden / 2 Vragen

ook al gedaan maar wordt dan wordt het forum eenzijdig gesloten

marita5
door marita5 - May 17, 2017 om 14:55
11495 Antwoorden / 15 Vragen
0

@Poockey , 

Dien een klacht in bij consuwijzer , 

https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer.

Of neem contact op met het Juridisch Loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden . 

https://www.juridischloket.nl/contact#

po
door poockey May 17, 2017 om 15:03
2 Antwoorden / 2 Vragen

bedankt zal het daar ook eens voorleggen

marita5
door marita5 May 17, 2017 om 15:05
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan .

fa
door familyman - May 17, 2017 om 15:02
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wordt je wijzer als je kijkt op Mijn tele2?

po
door poockey May 17, 2017 om 15:10
2 Antwoorden / 2 Vragen

neen want daar staat ook dat alles betaald is zoals de foto aangeeft

fa
door familyman May 17, 2017 om 15:14
888 Antwoorden / 1 Vragen

Als je niet al te erg aan je tel nr vast zit: stuur ze een brief met ontbinding contract als ze je niet binnen 10 dagen aansluiten.

po
door poockey May 19, 2017 om 15:54
2 Antwoorden / 2 Vragen

is pas een nieuw abonnement voor 2 jaar dus is best duur dan om te ontbinden ook al is het eenzijdig contractbreuk doordat ik niet van hun diensten gebruik kan maken

fl
door flessebon - May 19, 2017 om 16:26
418 Antwoorden / 7 Vragen
0

Volgens mij is dit onderwerp op tv geweest. Mocht u er niet uitkomen met het bedrijf dan is er nog het contactformulier van Kassa,

po
door poockey May 19, 2017 om 18:04
2 Antwoorden / 2 Vragen

thx

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer