fo
door foutjebedankt Nov 30, 2011 om 19:11
Computers & telefonie

Ben/t-mobile.

Wie heeft al eens gehoord van mijn klacht?
Ik en mijn vrouw hebben een mobiele telefoon abonnement bij Ben.
Ben maakt gebruik van het T- Mobile netwerk.
Sinds enkele weken, kunnen wij met onze gsm ons eigen huistelefoon nummer niet bellen. Op de display van onze gsm komt te staan dat er een netwerkfout is.
Verder kunnen wij de hele wereld bellen, geen enkel probleem. Mét dat vaste toestel kunnen wij onze eigen gsm wél bellen, maar andersom niet. Sterker nog, iedereen die belt via het netwerk van T-Mobile kan onze huistelefoon niet bereiken. Dus vele nederlanders kunnen ons niet bereiken op ons vast toestel. Familie die belt met T-Mobile kunnen ons ook niet bereiken. Wel op onze gsm natuurlijk, maar dat is het probleem niet. We betalen voor een volledig abonnement en willen dan ook volledig abonnement.
En bij de helpdesk van Ben zeggen ze, we gaan er naar kijken, tot op heden alleen nog maar naar gekeken denk ik. Het zal weer bellen worden en weer alles uitleggen. Ik denk en verwacht dat het niet meer goed komt. Wie kent dit euvel?

1312 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sunset_1
door sunset_1 - Dec 1, 2011 om 19:11
265 Antwoorden / 22 Vragen
0

Helaas kom ik dit probleem wel vaker tegen, vooral bij klanten die zijn overgestapt van het ene naar het andere netwerk.

Dit soort problemen liggen eigenlijk altijd bij het netwerk waar mee gebeld wordt, en niet het ontvangende netwerk. Dit wordt bevestigd door het feit dat iedereen met T-mobile / Ben jullie vaste nummer niet kan bereiken.

Helaas geen andere optie dan wederom contact opnemen met de klantenservice, en het probleem duidelijk maken. Wellicht een paar vrienden of kennissen die ook met T-Mobile bellen mobiliseren en ook die laten bellen met de klantenservice.

fo
door foutjebedankt - Dec 1, 2011 om 23:17
15 Antwoorden / 3 Vragen
0

Dank je Sunset.
Ik kan ook alleen maar volhouden en blijven bellen.
Misschien had het geholpen als ik van het Hek zou heten.

gr
door grootvader_1 - Dec 2, 2011 om 00:01
153 Antwoorden / 44 Vragen
0

U schrijft: "Ik kan ook alleen maar volhouden en blijven bellen."

En kijk, DAT moet u volgens mij nu juist NIET doen in dit geval.
Een aangetekende brief met bericht van ontvangst waarin u BEN/T-Mobile de mogelijkheid geeft om binnen een redelijke termijn dit op te lossen.(zeg 2 weken)

Zo men zegt dit niet op te kunnen lossen dan behoud u het recht naar mijn idee om wegens wanprestatie uw abonnement (voortijdig) op te zeggen

De Vrije Vogel

fo
door foutjebedankt - Dec 2, 2011 om 11:49
15 Antwoorden / 3 Vragen
0

Dank je grootvader, je hebt gelijk hoor, maar daar is het probleem niet mee opgelost. Ik kan wel naar een andere provider overstappen en zelf mijn telefoonnummer weer kunnen bellen, maar dan blijft nog het euvel dat iedereen met t-mobile cq Ben mijn huisnummer niet kan bereiken.
En dat vind ik vervelender omdat mijn huisnummer een openbaar nummer is en niet iedereen mijn mobielnummer heeft. Dus voor mensen die met t-mobile of Ben bellen blijf ik onbereikbaar.

tu
door tuimkabouter - Dec 2, 2011 om 21:28
32 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb je ook al eens de provider van je huistelefoon nummer gevraagd om het op te lossen? Daar zou ook het probleem kunnen zitten

fo
door foutjebedankt - Dec 2, 2011 om 21:47
15 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ja, tuimkabouter, ook daar heb ik de zaak aangekaart maar die kunnen het ook niet vinden denk ik, want die hebben me zelfs smsjes gestuurt dat ze dachten dat het verholpen was, niet dus. Toen heb ik daar gezegd dat ik eerst bij Ben/T-mobile de zaak zou voorleggen. En dat loopt dus. Het vreemde in dit hele verhaal is dus dat bellers met bv, KPN ,Vodafoon en eigenlijk alle providers behalve Ben/T-mobile, mijn huisnummer wel kunnen bellen, dan kun je er toch eigenlijk wel van uitgaan dat de fout bij T-Mobile zit.

fo
door foutjebedankt - Dec 2, 2011 om 21:49
15 Antwoorden / 3 Vragen
0

Het zou misschien een mooi onderwerp zijn voor in het programma kassa live op tv.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ro
roekiah - Apr 16, 2024 om 21:08
Geldzaken & recht

Is er recht op een erfenis

Hebben wij recht op een erfenis van onze neef

Wij hadden een neef, hij is 5 jaar geleden overleden, mijn neef is niet gehuwd en was enig kind, hij heeft verder geen kinderen, en is vrijgezel. Ik ben een nicht van hem, met nog vele neven en nichten. Hij had jammer genoeg geen testament, dat had hij wel gewild, maar helaas overleed mijn neef nog voordat hij een testament wilde samen ste ... Lees meer

zoom1
zoom1 - Apr 16, 2024 om 17:31
Computers & telefonie

Belkin usb-c koptelefoon aan Samsung Galaxy A52s 5G werkt ineens niet meer

Op 19 feb 2024 heb ik Belkin G3H0002 usb-c headset met bel functie gekocht. Meteen na inpluggen in mijn mobiele telefoon, de Samsung Galaxy A52s 5G werkte hij meteen feilloos. Echter zo'n 2 weken geleden deed hij het ineens niet helemaal meer.
Dwz ik hoorde nog wel het audio van de NPO radio1 live stream, maar ik kon het volume niveau met de knopjes aan de kabel van de headset  niet meer ver ... Lees meer

wi
witteke - Apr 9, 2024 om 14:29
Computers & telefonie
Samsun galaxy tab s 2

Samsun galaxy tab s 2

Ik heb 2 van deze tablets,en ben er zo enorm tevreden over,echter,niet alle apps werken hier nog op,sins ongeveer 2 weken werkt tijdschrift.nl daar niet meer op
Rest van de apps doet het nog wel
Al contact met hun gehad,maar daar kom ik ook niet verder mee,het zou aan mijn provider liggen,maar dat klopt dus niet,want op een andere teblet werkt het wel

Ze hebben voor minder goe ... Lees meer