orgelmuts
door orgelmuts Jan 15, 2015 om 12:50
Computers & telefonie

Bestand openen

Hallo Kassa-experts,

Weet iemand hoe ik een bestand kan openen wat in Norton Studio gemaakt is?
Als ik op openen druk, krijg ik alleen maar een scherm waar "Norton Studio" staat en verder niets........

Bvd. Wilma.

885 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 15, 2015 om 13:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo orgelmuts,

Gebruik je W8.1?
Gebruik je Norton Antivirus?

Hiermee opent u Norton Studio.

Norton Studio is een app die verkrijgbaar is in uw Windows 8 Apps Store. Met Norton Studio kunt u uw Norton-producten en Norton-productsleutels vanaf één locatie beheren. U kunt de beveiligingsstatus van al uw apparaten bekijken en beveiligingsproblemen oplossen met Norton Studio vanaf elke locatie waar ook ter wereld. U kunt naar de Windows 8 App Store gaan en Norton Studio downloaden en installeren.
(Bron:Norton)

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jan 15, 2015 om 13:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kijk/lees ook even hier.

Met vr.gr.

orgelmuts
door orgelmuts - Jan 15, 2015 om 13:14
632 Antwoorden / 58 Vragen

@Edrick,

Ik heb Win.8 idd, maar gebruik geen Norton Antivirus.
Maar ik heb het bestand opgeslagen, toen Open Office geopend en van daaruit kon ik het bestand wel openen.
Dus het is gelukt.
Bedankt voor je snelle antwoord.

M.vr.gr. Wilma.

edrick3
door edrick3 - Jan 15, 2015 om 15:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@orgelmuts,

Zie aan; er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
Mooi dat je het bestand hebt kunnen openen.
Zat het bestand als Bijlage bij een mail?
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

orgelmuts
door orgelmuts - Jan 15, 2015 om 16:22
632 Antwoorden / 58 Vragen

@Edrick

Ja, dat klopt, het zat als bijlage bij een email, dus ik heb het eerst opgeslagen en toen vanuit Open Office geopend, toen ging het wel.
Overigens duurde het wel even hoor, kreeg eerst hetzelfde beeld, maar t is goed gekomen. ;-)

Gr. Wilma.

crewmember
door crewmember - Jan 16, 2015 om 09:21
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom zou je dit willen openen? Volgens mij kan Norton studio alleen maar de beveiligings status van pc's en Telefoons bijhouden?

orgelmuts
door orgelmuts - Jan 16, 2015 om 13:59
632 Antwoorden / 58 Vragen

@crewmember

Iemand had mij een document gestuurd en kennelijk beveiligd met norton studio, ik heb er niet zoveel verstand van hoor.
Toen ik het eenmaal opgeslagen had en via Open Office opende, kwam het document in beeld.

edrick3
door edrick3 - Jan 16, 2015 om 14:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@orgelmuts,

Nog even ter info:

Als je een Bijlage wilt openen als dat niet automatisch gebeurt kun je met een rechtermuisklik op dat bestand klikken en dan kiezen voor Openen met .....,etc.

orgelmuts
door orgelmuts - Jan 16, 2015 om 14:58
632 Antwoorden / 58 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 16 jan 2015, 14:32]@orgelmuts,

Nog even ter info:

Als je een Bijlage wilt openen als dat niet automatisch gebeurt kun je met een rechtermuisklik op dat bestand klikken en dan kiezen voor Openen met .....,etc.

Oke Edrick, ik houd het in gedachten, bedankt voor je hulp.

Gr. Wilma.

door 1953 - Jan 16, 2015 om 16:06
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=orgelmuts schreef op donderdag 15 jan 2015, 13:14]@Edrick,

Ik heb Win.8 idd, maar gebruik geen Norton Antivirus.
Maar ik heb het bestand opgeslagen, toen Open Office geopend en van daaruit kon ik het bestand wel openen.
Dus het is gelukt.
Bedankt voor je snelle antwoord.

M.vr.gr. Wilma.

Eind goed al goed!