mjvanderwerf
door mjvanderwerf Jan 29, 2019 om 11:56
Computers & telefonie
Bestand zoek ?

Hallo,
Powerpont en video worden zonder problemen opgeslagen in desktop/downloads, zoals aangegeven in Fire fox.
Als ik bijvoorbeeld Glary Utilities download krijg ik een foumelding (zie plaatje)
Hoe los ik dit op ?
MJ

3025 13 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 29, 2019 om 12:00
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kijk eens in de logboeken van je Antivirus software, mogelijk is het bestand direct verwijderd.

marita5
door marita5 - Jan 29, 2019 om 12:06
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo MJVanderwerf ,

Download u de laatste versie ? Schakel antivirus uit .

https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/glary-utilities-pc-opruimen-cleaner

Open de verkenner , klik op boot ( C ) typ rechtsbovenin Glary Utilities , gaat nu onderliggende mappen zoeken .

aurora1
door aurora1 - Jan 29, 2019 om 12:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Glary Utilities niet downloaden? Dergelijke programma’s geven vaak meer problemen dan je lief is. Dat is u mogelijk al eens verteld op dit forum.
Als u de pc wilt opruimen zit daarvoor een programma van Windows op de pc en dat is wel zo veilig en goed.
ik vond inmiddels dat op 4 mei 2016 u ook al problemen had en o.a. gemeld werd dat schoonmaakprogramma’s volstrekt overbodig zijn.

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Jan 29, 2019 om 12:56
525 Antwoorden / 385 Vragen

Haretelijk dank. !
De link van Marita5 gebruikend gaat het wel goed.
Aurora1, welk W10 programma moet ik gebruiken om updates te vinden ?
Niet alleen W10-updates maar ook voor andere ?
M<J

marita5
door marita5 - Jan 29, 2019 om 13:02
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@MJVanderwerf ,

Fijn om te horen dat het gelukt is , bedankt voor het terugmelden .

Om programma`s te downloaden kunt u beter de site gratissoftware.nl gebruiken , zit u altijd goed .
Hier kunt u ook zien wanneer er nieuwe versies zijn van programma`s , en van daaruit downloaden , ook de Windows 10 update`s word hier beschreven . Deze site word iedere dag bijgewerkt .

https://www.gratissoftwaresite.nl/

aurora1
door aurora1 - Jan 29, 2019 om 13:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als ik u was (maar dat ben ik niet) zou ik niet zoveel (liever helemaal niet) met de pc rommelen als alles normaal werkt. Daardoor komen juist de problemen.
If it ain’t broke, don’t fix it.

Cookies
door Cookies Jan 29, 2019 om 18:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

TOP antwoord.

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 29, 2019 om 13:21
7179 Antwoorden / 3 Vragen

@mjvanderwerf,
om updates in W10 te vinden klikt u op:
start, bijwerken en beveiliging.
Links staat een rijtje opties waaruit u kunt kiezen.
https://www.schoonepc.nl/windows10/windows_10_instellingen_wijzigen_bijwerken_en_beveiliging.html

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Jan 29, 2019 om 14:47
525 Antwoorden / 385 Vragen

Bedankt allem,aal.
Patch my PC is wat ik zocht.
Glary ut verwijdferd
MJ

newmikey
door newmikey Jan 29, 2019 om 15:15
830 Antwoorden / 0 Vragen

Nu nog een nieuw toetsenbord?

marita5
door marita5 Jan 29, 2019 om 19:19
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@MJVderwerf , Patch my Pc is een goed programma , maar let op :  nieuwe versies van programma`s downloaden kunt u beter doen via het programma zelf . Bij Patch my Pc loopt u het risico dat u de Engelse versie krijgt . Is mij al overkomen bij FF .

mo
door mof - Jan 30, 2019 om 13:28
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Dit bestand staat niet in de aangegeven directory op de server. Uit het fragment lijkt het dat niet op het internet maar op uw eugen c schijf wordt gezocht, als het daar op stond hoefde u het niet te downloaden.
wat als u googled op “glary utilities download”?
levert dit een werkende link of misschien een andere oplossing voor uw probleem op?

marita5
door marita5 Jan 30, 2019 om 14:38
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@mof , probleem is opgelost , zie de reactie van Ts , Hartelijk dank. ! De link van Marita5 gebruikend gaat het wel goed.

mo
door mof - Jan 30, 2019 om 13:29
3619 Antwoorden / 3 Vragen
crewmember
door crewmember - Jan 31, 2019 om 18:17
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou u ten zeerste afraden om programma's als Patch my PC, CCleaner and Glary Utilities te gebruiken. Deze zijn bij normaal PC gebruik volkomen onnodig, en beschadigen vaak veel meer dan ze oplossen.

jack333
door jack333 - Jan 31, 2019 om 19:24
45 Antwoorden / 9 Vragen

Miss met oplosser