devony
door devony Nov 18, 2007 om 15:17
Computers & telefonie

Betrouwbare kinder game en chat sites

wie kan mij helpen met betrouwbare kinder sites om te chatten en om spelletjes te spelen. mijn dochter van 11 wil graag chatten op sites en die zijn meestal voor oudere . ik weet dat er kinder sites zijn maar weet dus niet welke.

2299 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 18, 2007 om 15:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

100 procent betrouwbare site zijn er niet , wat men ook zal beweren.

Men kan elke identiteit aannemen en over controles : het is onmogelijk om het 100 procent te waarborgen

labswans

ve
door verwijderd - Nov 18, 2007 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lees onderstaande link eens door:

http://www.weetwatjetypt.nl/ouders/bescherm_jekindmsn.htm

Google verder eens op spelletjes; er zijn heel veel leuke sites voor kinderen te vinden.

Groet, Chaya.

ve
door verwijderd - Nov 18, 2007 om 16:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik speel regelmatig een aantal spellen op spelletjes.nl
Dit heeft weliswaar geen chatmogelijkheid maar biedt wel veel gratis spelletjes.
Wat chatten betreft ben ik te oud. Vind het niet leuk ook als

De Vrije Vogel.

ve
door verwijderd - Nov 19, 2007 om 10:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn dochter van 11 speelt green op www.neopets.com

Waar ze door het winnen van spelletjes punten kan verdienen waarmee ze virtuele beestjes kan verzorgen en maken

ve
door verwijderd - Nov 19, 2007 om 13:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou zeggen: kies van de Krowser. Een veilige kinderbrowser voor
een eenmalige bijdrage van € 9,95.

De Krowser is een handige kinderbrowser waarmee kinderen van 2 tot 10
jaar veilig kunnen surfen. Het programma geeft alleen toegang tot
kind-vriendelijke websites, blokkeert dialoogvensters en hinderlijke
popups, en bevat een ingebouwde tijdklok.
Uw kind hoeft nog niet te kunnen lezen, omdat het programma volledig
wordt bediend met iconen.

Voor meer informatie: www.krowser.nl

ve
door verwijderd - Nov 19, 2007 om 14:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.goudenapenstaart.nl/

De Gouden @penstaart wordt jaarlijks uitgereikt aan de makers van de beste kindersite van Nederland.

Een vakjury stelt een ‘longlist’ van goede kindersites samen die in aanmerking komen voor de prijzen. De ‘longlist’ wordt op 4 december online bekendgemaakt.

ve
door verwijderd - Nov 19, 2007 om 18:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn zoontje van 6 speelt op verschillende sites. Wel duidelijk gemaakt, dat ie vooral niet aan de reclame links moet zitten en als er een spelletje niet werkt of dat je iets moet downloaden om het te kunnen spelen, dan gewoon terug uit zetten en een ander spel zoeken dat het wel doet. Verschillende leuke sites voor spelletjes zijn:

www.spelle.nl- www.spele.nl- www.spelletjes.nl- www.nickelodeon.nl- www.kinderplezier.com- www.kinderspelletjes.nl

Chatten is moeilijker. Doe ik gewoon via msn.com, maar dan vooral niet iedereen aanmelden, alleen die je vertrouwd en in de gaten houden is toch belangrijk. Vooral bij kinderen.

Succes ermee.