ti
door tino2502 Mar 28, 2019 om 14:31
Computers & telefonie

Bij abbonoment verlenging is de telefoon duurder dan bij een nieuw abonnement bij dezelfde provider

Ik wil mijn telefoon abonnement gaan verlengen. kijk ik op de website van mijn provider. als ik de galaxy s9+ koop in een nieuw abonement kost het toestel 324 euro en als ik mijn abonnement verleng kost het toestel 408 euro. hier worden dus de bestaande klanten opgelicht. hebben jullie dit ook wel is mee gemaakt of mag dit uberhoudt wel?

5790 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 28, 2019 om 14:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wel ja, weer opgelicht.

En bij welke provider is dat dan?

Houdt u wel rekening met een BKR registratie voor die mobiel op afbetaling?

ju
door juliomariner - Mar 28, 2019 om 14:40
1312 Antwoorden / 2 Vragen

Hoezo opgelicht? Oplichting is iets heel anders. De lage prijs is een lokkertje voor nieuwe klanten.

Grunnen.
door Grunnen. - Mar 28, 2019 om 15:08
509 Antwoorden / Vragen

Dan neem  je toch een nieuw abbonnement bij die "oplichters".Ik ben wel benieuwd welke provider deze telefoon voor dit bedrag levert. Goedkoper dan ca € 700 kan ik niet vinden.

edrick3
door edrick3 - Mar 28, 2019 om 15:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

hier worden dus de bestaande klanten opgelicht.

Zou eens kijken wat 'oplichten' betekent voordat je die term zomaar gebruikt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 28, 2019 om 15:35
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Dit is een zeer bekend fenomeen en het zou best eens zo kunnen zijn dat als u contact opneemt met uw provider u ook tot een nadere korting komt.
(Te vertalen als opzeggen en dan een nieuw contract af sluiten bij dezelfde proivider)

simon55
door simon55 - Mar 28, 2019 om 15:53
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Topicsteller zet er niet bij wat  ie maandelijks betaald, dus daar zit óók t verschil.

Ik zou zeggen TS kijk eens verder dan je neus lang is

Ka
door Kassagebruiker - Mar 28, 2019 om 16:19
683 Antwoorden / 5 Vragen

Kijk eens naar de tegenhanger van "oplichting", te weten "Smaad", bij een aanklacht kan dit zelfs gevangenis straf opleveren.

gerbera
door gerbera - Mar 28, 2019 om 16:35
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Het is me toch wat, dan verlengd u het abo toch zonder "nieuw" toestel, kost het u niks extra's.

hebben jullie dit ook wel is mee gemaakt

Welke jullie bedoeld u, ken nml geen jullie dus zou niet weten of deze het ook heeft meegemaakt.

En het enige wat oplicht is de lamp als ik die inschakel.

simon55
door simon55 Mar 28, 2019 om 17:11
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb óók van die lampen

tijger1
door tijger1 - Mar 28, 2019 om 16:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kunt u niet beter een sim only abonnement nemen en eerst een tijdje sparen voor een nieuw mobieltje!