ro
door robbielin1 Jun 5, 2008 om 16:53
Computers & telefonie

BITTORRENT NIET TE VERWIJDEREN

Hallo allemaal. Ik heb een tijdje geleden een BIttorrent Beta uitvoering gedownload. Ik heb het programma na een periode verwijderd maar op de een of andere manier zit hij toch nog ergens op mijn internetverbinding want het programma start zich constant zelf op, zeer storend als je bijvoorbeeld met andere dingen op de computer bezig bent. Wie weet de manier om dit programma definitief te kunnen verwijderen? Rob uit Venlo

11171 7 Rapporteer

ir
door iris2336 - Jun 5, 2008 om 18:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe heb je het verwijderd? Ga naar je configuratiescherm, dan naar programma's en dan krijg je een lijst te zien waar als het goed is Bittorrent tussenstaat, selecteer en klik op verwijderen. (Dit is de manier waarop je alle programma's die je niet meer op je computer wil hebben zou moeten verwijderen, eigenlijk.)

Als je het programma al op deze manier hebt verwijderd of het staat niet in de lijst, laat het dan even weten, maar dan graag met wat meer extra info (wanneer start het precies op, wat zie je, etc)

ro
door robbielin1 - Jun 5, 2008 om 21:52
8 Antwoorden / 7 Vragen

Hoi Iris, ik heb het uiteraard verwijderd via softwarelijst. Echter het icoontje blijft rechtsonder in de balk aanwezig en regelmatig ''popt'' het hele menu van het Bittorrent programma op het scherm. Wel tot 10x achter elkaar. Echter af en toe is hij wel verwijderd om dan even daarna weer te voorschijn te komen. Is zeer vervelend! Kan jij hier iets mee? Gr. Rob

dirck
door dirck - Jun 5, 2008 om 22:17
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Heb je BitTorrent verwijderd terwijl het programma actief was of heb je eerst BitTorrent afgesloten? (eventueel via Taakbeheer)

ro
door robbielin1 - Jun 6, 2008 om 10:06
8 Antwoorden / 7 Vragen

Hoi allemaal. Nou ik heb eerst het programma verwijderd via softwarelijst, daarna de snelkoppeling verwijderd. Iedere keer als ik denk dat ik hem definitief heb verwijderd krijg ik bij mijn documenten automatisch een lege map aangemaakt met de naam BittorrentDownload maar daar zit dus iedere keer niets in. Ik download momenteel alleen via Real Player en niet met dat Bittorrentprogramma. Het lijkt wel alsof het ergens in een andere toepassing in zit. Wie weet raad?

aajee
door aajee - Jun 6, 2008 om 13:42
118 Antwoorden / 5 Vragen

Ga naar Start->Uitvoeren. Type daar msconfig in. Er verschijnt het scherm Systeemconfiguratie. Kies het tabblad opstarten. Controleer alle programma's die bij het opstarten worden geladen. Wellicht staat hier iets tussen. Voor eventuele controle van de programma's verwijs ik naar: http://www.windowsstartup.com/wso/browse.php

ro
door robbielin1 - Jun 6, 2008 om 13:44
8 Antwoorden / 7 Vragen

Hoi aajee. Je krijgt van mij een TIEN met een GRIFFEL! Hij stond inderdaad in die lijst die jij noemde. Ik heb het vakje uitgevinkt en nu ben ik er (hopelijk) voorgoed van verlost. Nogmaals hartelijk bedankt.

aajee
door aajee - Jun 6, 2008 om 13:55
118 Antwoorden / 5 Vragen

OK. Bedankt voor de terugmelding.

aajee