gs
door gscager May 24, 2019 om 20:17
Computers & telefonie

Bladwijzers kwijt /firefox

hallo ik heb een probleem met firefox
hij start telkens heel traag vooral bij thunderbird
hen cl eaner en adw cleaner gedaal en net  firefox opfrissen  is wel vaker gebeurd  hielp in het verleden wel ,maar nu ben ik ineens al mijn bladwijzers kwijt , heb al gezocht naar hulp voor firefox  maar dat werkt voor geeh meter  ,dan is het in het nederelands dan weer alleen engels een normale klantenservice is ook nergens te vinden .
weet iemand raat ik heb verder windows 10 ,hoe krijg ik mijn bladwijzers weer terug?
groet

4802 7 Rapporteer

marita5
door marita5 - May 24, 2019 om 21:20
11495 Antwoorden / 15 Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft - May 25, 2019 om 10:45
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Klaarblijkelijk is er een update geweewt met vreemde gevolgen.
Ik kon gisteren in eerste instantie helemaal niet via Firefox werken en zou oponieuw een account moeten maken. Na enig 'gefoefel' werkte het wel weer.

(Ik had wel eerst ccleaner laten lopen heb bij het 'gefoefel'o.a. de laatste update van ccleaner verwijderd.

gs
door gscager - May 25, 2019 om 13:52
200 Antwoorden / 110 Vragen

vroeger bij vista kon je de boel een dag of wat terug zetten ,bestaat dit bij windows 10 niet meer kan het nergens vinden?

gs
door gscager - May 25, 2019 om 13:57
200 Antwoorden / 110 Vragen

goed niews bladwijzers zijn ineens weer terug [mischien iets met opstarten of zo ]
hoop dat het zo blijft in iedergeval dank voor reacties
groet

sjjoppy
door sjjoppy May 25, 2019 om 15:13
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Fijn dat alles vanzelf weer goed gekomen is, dank voor de melding.
Groet.

edrick3
door edrick3 - May 25, 2019 om 17:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

gs
door gscager - 25 mei 2019 om 13:52
178 Antwoorden / 99 Vragen

vroeger bij vista kon je de boel een dag of wat terug zetten ,bestaat dit bij windows 10 niet meer kan het nergens vinden?

Ja hoor, kan ook bij W10 als je systeemherstel tenminste 'aan' hebt staan.
Lees hier ter info: https://www.seniorweb.nl/artikel/problemen-oplossen-met-systeemherstel-windows-10