aurora1
door aurora1 Jul 14, 2015 om 23:44
Computers & telefonie

Blanco uitrolvensters....

Beste mensen,

Vanmiddag ben ik wat aan het prutsen geweest met verbinding maken met een blue tooth speakertje via een blue tooth stickje. Alles is prima gelukt. Tussendoor heb ik nog de laatste plug-in van Adobe Flash geïnstalleerd.
Ergens tijdens deze activiteiten zijn de uitrolvenstertjes veranderd in blanco vensters. De tekst wordt wel zichtbaar als ik met de cursor over het wit ga en het werkt verder ook.
Dat geldt voor vensters als je dubbelklikt op afbeeldingen, een mail wilt doorsturen, in het mailprogramma extra of wat dan ook aanklikt.
Weet iemand hoe ik die venstertjes weer normaal kan krijgen met de tekstregels en zonder systeemherstel?

Alvast dank voor de reacties.

1187 8 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jul 14, 2015 om 23:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Vergeten: ik heb Windows 7....

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 15, 2015 om 09:20
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Dag Aurora1,
zou het misschien kunnen liggen dat Adobe flash is geïnstalleerd? Firefox heeft het uit het assortiment gehaald. KLIK
Vr, gr.

reflecs
door reflecs - Jul 15, 2015 om 10:07
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo aurora1,

System File Checker ?

Of, maar dat is misschien erg vergezocht, het laatste gedeelte hiervan:
http://www.telegraph.co.uk/technology/advice/10205195/How-can-I-repair-my-cut-and-paste-option.html

aurora1
door aurora1 - Jul 15, 2015 om 20:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=sjoppie schreef op woensdag 15 jul 2015, 09:20]Dag Aurora1,
zou het misschien kunnen liggen dat Adobe flash is geïnstalleerd? Firefox heeft het uit het assortiment gehaald. KLIK
Vr, gr.

Dag Sjoppie,

Dank voor uw reactie. Het ligt niet aan Adobe, dat had ik al gecheckt.
Ik vermoed dat ik een verkeerde toets of toetscombinatie heb gebruikt maar ik weet niet welke.
Excuus dat ik wat laat reageer maar ik ben net thuis.

vr.gr.

aurora1
door aurora1 - Jul 15, 2015 om 20:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

[quote=reflecs schreef op woensdag 15 jul 2015, 10:07]Hallo aurora1,

System File Checker ?

Of, maar dat is misschien erg vergezocht, het laatste gedeelte hiervan:
http://www.telegraph.co.uk/technology/advice/10205195/How-can-I-repair-my-cut-and-paste-option.html

Hallo Reflecs,

Dank voor uw reactie. Excuus dat ik zo laat reageer. Ik was al van plan om eens een scannow/foutcontrole te laten lopen maar had gehoopt op een simpel foefje.....
Zojuist ging me opnieuw een lichtje op (gisteravond ook al) nl dat na het afsluiten van de pc en opnieuw opstarten het op miraculeuze wijze opgelost zou zijn.... En net even gecheckt en bingo!
Had ik dat gisteravond nog maar even gedaan maar toen had ik eventjes geen zin meer.
De wegen van MS blijven als altijd ondoorgrondelijk.
En dan te bedenken dat ik dat weleens adviseer, uitzetten en opnieuw opstarten.
Enfin, als iemand hetzelfde gebeurt en toevallig dit topic leest dan heeft hij/zij er hopelijk iets aan de gegeven tips.
Nogmaals dank voor ook het zoekwerk, ik heb zelf er niets over kunnen vinden.

vr.gr.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 15, 2015 om 20:48
7156 Antwoorden / 3 Vragen

@Aurora1,
Ja, dat opnieuw opstarten, het ligt zo voor de hand hè? Fijn dat alles naar behoren werkt en dank voor het melden.
Vr,gr.

reflecs
door reflecs - Jul 15, 2015 om 20:52
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo Aurora1,

Graag gedaan. Ondoorgrondelijk inderdaad...
Fijn dat het zo snel is opgelost :))

Nog een fijne avond verder.
Dat zal wel lukken nu :)

aurora1
door aurora1 - Jul 15, 2015 om 21:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@sjoppie, ja, het moet net maar weer te binnen schieten....
@reflecs, ja de rust is weergekeerd en de ergernissen zijn overboord, dus dat lukt wel met deze avond....