xq
door xqcnbthz Feb 22, 2019 om 17:38
Computers & telefonie

Blijkbaar heeft dit forum storingen

soms zie ik links staan naar vragen topics en als ik erop klik dan zie ik dit.

Pagina niet gevonden

De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden. Controleer de link op eventuele fouten en probeer het vervolgens nogmaals.

overigens niet de enige site waar dit gebeurt.
er zijn er laatste maanden wel heel erg veel.

1209 11 Rapporteer

simon55
door simon55 - Feb 22, 2019 om 17:41
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Het is en blijft bij de KASSA site n rommeltje. Het valt me mee , dat ik af en toe de nieuwsbrief krijg .

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 22, 2019 om 17:43
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Dit is de reactie op dit moment van de veelheid aan dubbelposts. Het gegeven van dubbelposts is een probleem waarvoor al geruime tijd naar een oplossing wordt gezocht.

Hoe dan ook, als u dit ziet is dezelfde vraag al gestel en zichtbaar.

Ps. als u andere reacties ook leest dan ziet u dat er meerdere problemen zijn door o.a. de recente koppelingen met het NPO systeem.

Thijs12
door Thijs12 - Feb 22, 2019 om 17:43
522 Antwoorden / Vragen

Misschien ben je gehackt .

costnix
door costnix Feb 23, 2019 om 23:18
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Komt dat van de elektronische slager?

me
door mein33 - Feb 22, 2019 om 17:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

De door u geopperde problemen waren er niet voordat u op dit forum verscheen !   ;-))

Maak melding aan de redactie, scrol naar de onderzijde van deze pagina en klik op 'contact'.
Dit topic zal binnenkort door de redactie worden verwijdert, aangezien het geen consumentenprobleem, maar een site probleem is.

tenormin
door tenormin - Feb 22, 2019 om 18:49
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Overigens is dit niet de enige site waar dit gebeurt. Klopt, is zeker niet de enige site, zoals b.v. GfK; dat gaat de laatste tijd ook op en neer als een drone.

xq
door xqcnbthz Feb 23, 2019 om 21:18
9 Antwoorden / 4 Vragen

veel site,s kampen er op dit moment mee div sites haperen gmail nu ook outlook maar zie zo nu en dan een update snippet denk dat her en der geupdate word en dat ze darom delen even uit zetten.

om gehackt te worden is vaak meer nodig maar toch. me rug haren blijven overijnd staan wat hacking betreft.
mij in het verleden teveel elende opgelevert.
omdat er ergens een data lek ontstond waar geen bal van klopte.
kwam ik en vele andere in de problemen voor ontdekt was dat het om een test van een systeem ging.
wat niet goed op orde was was het helaas al te laat te vroeg gelanceerd niet goed uitgewerkt door haast van het moet af.
de testers waren nog bezig. en de andere gooide het al volledig open.
daarbij werd de boel ook nog eens gehackt.
we wachten af ook de redactie kijkt op het forum altans de webmasters die dit beheren. neem aan dat die weten hoe het werkt.

tenormin
door tenormin Feb 23, 2019 om 21:41
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@xq enz. Wel, je bent hier veel te kort met we wachten af ook de redactie kijkt op dit forum. Dit forum, voor jouw informatie, werkt al sinds April 2016 niet 'gladjes' hoor. En dan schrijf ik het keurig.

costnix
door costnix Feb 23, 2019 om 23:16
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ze moeten maar eens in de leer gaan bij hun conculega Radar. Daar is vrijwel nooit storing of rare verschijnsels. @Tenormin: Wat is GfK ?

tijger1
door tijger1 Feb 24, 2019 om 00:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er was vanavond een storing bij Radar.:-)) maar verder loopt dat forum volgens mij soepeltjes,

tenormin
door tenormin Feb 24, 2019 om 00:21
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@costnix: dit is Gfk: ik doe er aan mee, voor de lol, en heb, vooral als men er niet op let, behoorlijk wat eurootjes kunnen cashen:
https://www.gfk.com/nl/over-gfk/gfk-in-nederland/

tijger1
door tijger1 - Feb 23, 2019 om 21:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Klik op het envelopje en dan ziet u dat dezelfde vraag er nog een keer staat, of nog een keer enz.....

Heeft helemaal niets met hacken van doen. Is alleen maar een stompzinnige opzet van dit forum, dat zo sloom is als een slak, waardoor een topic niet meteen te zien is en dan klikt men nog een keer en nog een keer.......

En dat is dus al jaren en jaren zo. Terwijl toch simpel in te voeren moet zijn, dat je binnen bijvoorbeeld vijf minuten, niet weer een topic kunt plaatsen. En dan zie je je eigen topic staan en hoeft je niet nog eens te klikken.

costnix
door costnix - Feb 23, 2019 om 22:34
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kom elke keer, dat ik inlog automagisch op mijn profielpagina terecht
(automagisch = iets wat vanzelf gebeurt zonder dat je de oorzaak kent)

tijger1
door tijger1 - Feb 24, 2019 om 00:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als ik met het poppetje rechtsboven inlog, verschijnt vaak de term “missing required  parameter”.

Ook echt logisch.:-((

me
door mein33 - Feb 24, 2019 om 13:18
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR XQCNBTHZ 23 FEB. 2019 OM 21:18
7 ANTWOORDEN / 3 VRAGEN

we wachten af ook de redactie kijkt op het forum altans de webmasters die dit beheren. neem aan dat die weten hoe het werkt.

XQCNBTHZ,

Heeft u mijn reeds  eerder gegeven advies om het e.e.a. te melden bij de redactie al opgevolgd, want anders gebeurt er helemaal niets !

me
door mein33 - Feb 24, 2019 om 13:31
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik herken de hier gegegeven problemen niet.
Ik ga, via de link in de nieuwsbrief, naar "vraag en beantwoord" en kom dan pobleemloos op de betreffende pagina.
Daarna wordt ik ook weer gelijk ingelogd op "vraag en beantwoord" ,omdat ik dat heb aangevinkt.
Ik open wel elke vraag in een nieuw tabblad en na een (eventuele) beantwoording sluit ik dat tablad weer af.
Verder heb ik geen last van meldingen en/of storingen.

Wel in het verleden veel problemen gekend, maar daar  weten de meeste panelleden het zijne/hare wel van.

Nu maar  ff afkloppen voor het geval van "je kan niet weten".  ;-))

Redacteur
door Redacteur - Feb 24, 2019 om 13:52
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Ervaart u een probleem met het forum? Contacteer ons rechtstreeks via kassa-online@bnnvara.nl, bij voorkeur met een korte probleemomschrijving.

De redactie