lexgensen
door lexgensen Mar 20, 2008 om 17:32
Computers & telefonie

Blokkeren van sex sites

Bestaat er een mogelijkheid om alle sex sites via internet te blokkeren? Je kunt via de startpagina de 18+ sites blokkeren, maar dan blijft altijd google nog. Wie heeft de kennis om mij in jip en janneke taal uit te leggen of dit kan en uiteraard hoe.

Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.

Vr Gr Stip

48389 31 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 20, 2008 om 18:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien heb je iets aan deze link.

Parent Control

Rebel

ve
door verwijderd - Mar 21, 2008 om 13:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

hierop kun je je ook abonneren:

http://www.eo.nl/filternet/homepage/page/Wat_is_FilterNet_/articles/article.esp;jsessionid=53F7311092088DA8D3FF9C3E8A1B32BE.mmbase04?article=5894866

ve
door verwijderd - Mar 21, 2008 om 14:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

er is een mogelijkheid om dat via je antivirus beveiliging te doen , je kan daar opgeven welke site je wilt blokkeren bevoorbeeld de 18+ sites.

labren

ve
door verwijderd - Mar 21, 2008 om 14:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het antwoord is simpel. Nee (tenzij je in China woont)

Je kunt via diverse programma's of filters zoals reeds genoemd wel het aantal sites beperken. Ook veel anti-virus pakketten bieden tegenwoordig een beperkte bescherming tegen dat soort sites.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2008 om 16:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

niet mogelijk free alleen via abonee programma's

ve
door verwijderd - Mar 21, 2008 om 17:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik werk zowel onder LINUX als FREEBSD en dan is het kosteloos

ve
door verwijderd - Mar 21, 2008 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Rebellier.
Ik weet niet welk E.mail je hebt maar bij firefox kun je bij elke mail aangeven  of die wilt of niet.voor je  probleem
word het moeilijk.  voor de toekomst  heb hier een  site,
daar blijft E.mail 10 min van kracht dan heft het zich zelf
op.   www.10minutemail.com
veel geluk

ve
door verwijderd - Mar 21, 2008 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb wel eens gehoord dat 'Kliksafe' pornografische sites blokkeerd, maar dat is wel een christelijke variant. Ik zou zeggen, zoek dit eens op op Google!

ve
door verwijderd - Mar 21, 2008 om 17:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er is een engelstalig programma die deze sites blokkeert. Er kan dan alleen via een wachtwoord nog op deze sites ingelogd worden. Het programma heet: K9 Web Protection, is amerikaans, dus streng in de regels. Is geheel naar eigen wens in te stellen. Voor privé-gebruik kosteloos. Wel registreren voor het werkend te krijgen. De url waar het gedownload kan worden:

www.k9webprotection.com

ve
door verwijderd - Mar 21, 2008 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toch slipt er wel eens een pagina door, dus ouders blijf bij de kinderen zitten. Kees-Jan.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2008 om 18:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er is een goede mogelijkheid om alle sexsites te blokkeren en ook tevens je spammail met sex als inhoud te verwijderen uit je inbox voordat deze mail in je inbox komt. De oplossing is het programma McAfee 2007 dit programma geeft je daar alle mogelijkheid toe. Mocht je Windows Vista hebben als besturings programma dan is daar ook nog eens de mogelijkheid via een gebruikers account te bepalen wat er binnen mag komen. Ik hoop dat je hiermee wat kunt doen veel succes.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2008 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens bij internetopties, tabblad Inhoud en dan op inschakelen klikken. Daar kan je het een en ander uitschakelen.

Irma

ve
door verwijderd - Mar 21, 2008 om 22:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo algemeen als jij je vraag stelt is het antwoord nee.

Je kan je anomeren en je kan een parent control instellen maar als het echt dan is er altijd een weg.  1x 'n verkeerde site en je hebt de kans. het is kijken wat er gebeurt en zo snel als je ziet wat je niet kent of niet wilt gelijk weg doen ob blokkeren. Gelukkige hebben de meeste providers al veel zaken geinstalleerd om rommeel weg te houden maar 100% zekerheid is er niet opletten dus.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2008 om 16:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt van alles proberen wat je wilt maar de kinderen vinden altijd een weg, ze zijn vindingrijker dan je denkt.

We hebben ook zelf van alles geprobeert maar er zitten overal lekken in, in ieder programma.

Je denkt het te kunnen doen met verschillende programma's die gratis zijn en tegen betaling aangeboden worden maar je noemt gezochte woord anders en ze weten het toch te vinden.

Mooi voorbeeld hiervan via Google type het woord glans in en dan op afbeelding dan zou je aan iets anders denken dan je hierbij kunt zien.

Dat geld ook voor alle andere programma's, heb er 6 gehad met 2 betaalde en als ze willen kom je er toch door, niets is waterdicht.

Succes met het uitproberen van de mogelijkheden.

Mvg icecube

ve
door verwijderd - Mar 23, 2008 om 17:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor het antwoord, maar hiermee kom ik niet aan mijn doel

Gr Stip

ve
door verwijderd - Mar 23, 2008 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wil geen abbo maar zelft blokkeren Dank voor de moeite

ve
door verwijderd - Mar 23, 2008 om 17:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor antwoord

ve
door verwijderd - Mar 23, 2008 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wil emigreren lust graag bamie maar werd bij de grens teruggestuurd. Ik denk overigens dat je gelijk hebt

Gr Stip

ve
door verwijderd - Mar 23, 2008 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als jij browser firefox is dan kun je dat ook doen via add block plus
Je een kosteloos abonement  op beruchte  sites  en je kunt ook elke willekurige site toe voegen weet niet of je dat ook kan in de explorer gebruikt ik niet

ve
door verwijderd - Mar 23, 2008 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor antwoord

ve
door verwijderd - Mar 23, 2008 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

duidelijk dank voor meedenken

Gr Stip

ve
door verwijderd - Mar 23, 2008 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

ga proberen dank je

ve
door verwijderd - Mar 23, 2008 om 17:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor antwoord ga het proberen

groeten stip

ve
door verwijderd - Mar 23, 2008 om 17:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor antwoord.

ve
door verwijderd - Mar 23, 2008 om 17:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

dit werkt niet afdoende bedankt voor meedenken.

Gr Stip

ve
door verwijderd - Mar 23, 2008 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor antwoord

Gr Stip

ve
door verwijderd - May 28, 2008 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tevens kun je kijken naar www.netnanny.com, betaalbaar en vele instel mogelijkheden.

Anderzijds is het mogelijk om Spector Pro op de computer te zetten. Hiermee kun je zien welke sites er worden bezocht en indien ongewenst kun je deze toevoegen aan je blacklist.

meer info op <a href=http://www.pcsafe.nl>www.pcsafe.nl</a>.

ve
door verwijderd - May 28, 2008 om 23:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Stip.
Hoe oud zijn je kinderen?

ve
door verwijderd - May 29, 2008 om 06:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Frank,

"Teksten, advertenties en internetlinks van promotionele dan wel commerciële aard mogen niet worden geplaatst."

Hier valt uiteraard ook de reclame voor uw bedrijf onder......

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Aug 10, 2014 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja je kan alles blokkeren wat je wilt met het programma k9 download het programma en stel in wat je wil blokkeren klaar :)

ve
door verwijderd - Aug 10, 2014 om 14:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ed48,

Al eens naar de datum van dit topic gekeken?
Maar wellicht hebben anderen nog iets aan je suggestie.
Neem aan dat je deze site bedoelt.

Met vr.gr.