ga
door gabberpiet Apr 8, 2011 om 13:27
Computers & telefonie

Bootmsg missing

hallo allemaal
ik heb denk ik iets stoms gedaan met mijn laptop
bij het opstarten komt de melding BOOTMSG MISSING opnieuw opstarten (helpt dus niet) heb geen recover cd die zit in de laptop (schijf d) waar ik dus niet bij kan komen
accu eruit gehaals en alle f fies geprobeerd niks helpt kan alleen in de bios komen (dus ook geen veilige modus)

besturingsprogramma is win 7 wie kan mij helpen ??

868 11 Rapporteer

pschaecker
door pschaecker - Apr 8, 2011 om 14:00
171 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien heeft u hier iets aan:
Fixing bootmsg

mvg

Paul Schaecker

ga
door gabberpiet - Apr 8, 2011 om 15:18
136 Antwoorden / 23 Vragen

pschaecker hallo
het is een torrent-bestand zegt mij helemaal niks kan het ook niet openen

pschaecker
door pschaecker - Apr 8, 2011 om 15:21
171 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gabberpiet schreef op vrijdag 8 apr 2011, 15:18]pschaecker hallo
het is een torrent-bestand zegt mij helemaal niks kan het ook niet openen

Jammer, het was te proberen. Ik hoop dat iemand anders u verder kan helpen. Veel succes.

valerius-2
door valerius-2 - Apr 8, 2011 om 15:30
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik heb is via ggogle gezocht met de aanduiding BOOTMSG MISSING daar kwam heelwat o.a. deze linkj Klik hier hier...

audb
door audb - Apr 8, 2011 om 15:34
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Tijdens het opstarten F8 ingedrukt houden.
Hierna proberen in veilige modus op te starten dan start > uitvoeren
Type dan
bootrec /fixboot

Wekt ook dit niet dan eens nagaan of de C: schijf nog wel herkend wordt in de bios
Het kan zijn dat de harddisk gewoon los zit of nog erger gewoon de geest heeft gegeven.

De bios is meestal te bereiken door tijdens het opstarten de DEL of ESC in te houden.

Let wel op dat u nooit iets veranderd in de bios !!

ga
door gabberpiet - Apr 8, 2011 om 16:39
136 Antwoorden / 23 Vragen

valerius
leuke site als je geld heb want je moet betalen

ga
door gabberpiet - Apr 8, 2011 om 16:40
136 Antwoorden / 23 Vragen

audb
wel eerst ff lezen hoor en de c wordt herkent

so
door softwarehell - Apr 8, 2011 om 16:52
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

U opent het hulpprogramma Opstartherstel via de installatie-cd van Windows Windows 7.

Boot met de installatie dvd, volg de aanwijzingen.

ga
door gabberpiet - Apr 8, 2011 om 17:00
136 Antwoorden / 23 Vragen

softwarehell
eerst ff lezen

ro
door ron530 - Apr 8, 2011 om 18:18
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Tja snel aan de gang en geen opstart/win 7 dvd maken breekt nu op. Er zit niets anders op dan naar de lokale maker die met behulp van een window's 7 dvd de boot bestanden weer terug kan zetten.

ga
door gabberpiet - Apr 9, 2011 om 18:50
136 Antwoorden / 23 Vragen

hallo allemaal
win 7 cd geleend - en opnieuw geinstalleerd en alles werkt weer perfekt--zelfs veeeeeel beter nu

groetjes ohhja opstarttijd ongeveer 10-15 seconden