So
door Soeduck Feb 17, 2018 om 11:43
Computers & telefonie

Buiten de bundel tarief 20x zo duur

Ik heb een sim-only abonnement bij Simpel. Afgelopen maand zat ik bijna 1000mb boven mijn bundel. Simpel stuurt keurig een smsje als je bijna door je bundel heen bent, dus het was echt mijn eigen schuld dat ik er zoveel overheen zat. Maar toen kreeg ik de rekening.. Als ik een een extra internet bundel had gekocht van 1000mb had mij dit €7,- gekost. (dom, dom, dat ik dat niet gedaan heb!) Buiten de bundel internetten kost namelijk €0,15 per kb, dus €150,- per 1000mb.

Nou snap ik best dat je korting krijgt als je een extra bundel koopt, maar ruim 95% korting is toch niet reeel?! Nou vind ik op zich die korting geen probleem, maar dat ik dus 20 keer zoveel moet betalen vind ik echt overdreven.

(Ik heb inmiddels mijn bundel aangepast zodat het niet weer gebeurt)

355 1 Rapporteer

marita5
door marita5 - Feb 17, 2018 om 11:46
11494 Antwoorden / 15 Vragen

dubbelpost klik hier

So
door Soeduck Feb 17, 2018 om 12:04
Antwoorden / 2 Vragen

Weet je ook hoe ik deze kan verwijderen?

marita5
door marita5 Feb 17, 2018 om 12:09
11494 Antwoorden / 15 Vragen

U kunt op het potloodje klikken , en dan verwijderen en schrijven edit dubbelpost, maar u kunt het ook laten staan , ik heb al een link geplaatst naar de vorige vraag , zo erg is het niet . dubbelpost is een probleem van de site . voor een volgende keer , klik 1x op plaats , ook al krijgt u de melding een ogenblik geduld , niet meer op plaats klikken , uw vraag staat er dan toch , .