ca
door casema_prut Dec 9, 2003 om 21:21
Computers & telefonie

Casema / Wanadoo niet te bereiken

Sinds mei 2003 viel mijn Wanadoo Broadband Premium om de zoveel tijd uit, totdat ik helemaal niet meer online kon komen. Helpdesk a 10cpm gebeld maar na wekenlang in totaal ruim 4 uur naar een wachttoontje luisteren heb ik een brief geschreven om mijn probleem te melden.
Wekenlang geen reactie, dus opzeggingsbrief + intrekking machtiging aangetekend gestuurd. Verder dan ontvangstbevestiging komt het niet.
Nu heb ik al 4 e-mailtjes moeten beantwoorden met mijn naam- en adresgegevens want ze blijven het maar kwijtraken. Ondertussen laat ik elke maand mijn abonnementsgeld terugstorten want ze blijven ondanks de intrekking van mijn machtiging gewoon afschrijven.
Mijn vraag: wie heeft dit ook meegemaakt?
wie moet ervoor zorgen dat er geen geld wordt afgeschreven zonder mijn machtiging, casema of de bank?
hoe sterk sta ik als ik mijn telefoonkosten + abonnementskosten van de tijd dat ik geen verbinding heb gehad terugeis?
bij wie zou ik kunnen aankloppen als ze mij aan het lijntje blijven houden?

585 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gery
door gery - Apr 16, 2004 om 12:17
504 Antwoorden / 8 Vragen
0

Ligt de storing niet aan jezelf? Wij hebben dit ook gehad en na tig keren bellen etc, kwamen wij tot de ondekking dat onze netwerkkaart defect was. Dan konden we op het net komen en in 1x niet meer, zo ging het maanden.... We kregen een tip om het netwerkkaartje 's te 'onderzoeken' Dit hebben we gedaan. Ons netwerkkaartje ging bij iemand anders in de pc en die had in 1x dezelfde problemen. Voor de zekerheid hebben we toen de kaart van die persoon bij ons ingeplugd en we konden weer perfect op het net komen. Dus hierbij geef ik de tip door; ga 's kijken of het misschien aan je netwerkkaart ligt. Problemen met internet hoeft niet altijd aan de provider te liggen.

ca
door casema_prut - Apr 16, 2004 om 12:17
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik dacht eerst ook dat het probleem aan mij lag, maar ondertussen internet ik al een paar maanden via chello met dezelfde computer, en dat gaat prima. Daarbij vind ik dat ze nog altijd verplicht zijn om tenminste de telefoon op te nemen c.q. brieven te beantwoorden, of het probleem nou bij mij ligt of niet....

ca
door casema_prut - Apr 16, 2004 om 12:17
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik dacht eerst ook dat het probleem bij mij lag, maar ondertussen internet ik al een paar maanden via chello met dezelfde pc en dat gaat prima. Daarbij vind ik dat ze nog steeds verplicht zijn om te reageren op telefoontjes / brieven van de klant, of het probleem nou bij mij lag of niet...

mrsempel
door mrsempel - Apr 16, 2004 om 12:17
57 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik zou eerst eens goed controleren of het probleem werkelijk aan Wanadoo ligt. Mogelijk is er iets mis met je netwerkkaart, je instellingen of heb je een defecte netwerkkabel!
Zolang niet 100% zeker is dat het probleem niet bij jou zit, sta je niet erg sterk met het terugeisen van je kosten!
Je hebt in elk geval al een opzegging aangetekend verzonden aan Wanadoo en volgens de ontvangstbevestiging is die daar ook aangekomen. Rekening houdend met in ieder geval de opzegtermijn mogen ze daarna niet meer incasseren. Blijven ze dat wel doen, dan zijn ze daarmee in overtreding. Je kunt daarover een klacht indienen bij Interpay.
Ondertussen kun je bij je bank vragen naar een "selectieve blokkering". Als die is ingevuld, kan van een bepaald rekeningnummer niet meer van jouw rekening worden geïncasseerd. Dat werkt uitstekend! En je hoeft dan dus niet meer maandelijks zelf de terugboeking te regelen.

mv
door mvanotterlo - Apr 16, 2004 om 12:17
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik probeer ook telefoon,-en abonnementskosten terug te krijgen van casema /wanadoo ,maar het lijkt wel of ze op een andere planeet gevestigd zijn.
Ik heb op 10/10/2003 het broadband basic pakket binnen gekregen en het heeft tot 31/10/2003 en na 22.59 euro telefoon kosten geduurd voor ik normaal kon internetten .
Er is bij mij een monteur geweest en wat bleek er zat iets niet goed in de centrale kast buiten de woning.
Al die tijd werd ik van het kastje(niet het goeie kastje)naar de muur gestuurd.
Ik heb op 02/11/2003 een brief gestuurd maar tot op de dag van vandaag is daar nog steeds niet op gereageerd.
En ze hadden ook nog z'n leuk reclame spotje van "bij ons komt er achteraf geen aap uit de mouw'' nou die aap kwam bij mij wel en koste 22.59 euro.
Dus het ligt echt niet aan jou,en ik zou ook wel willen weten hoe we ze daar wakker kunnen krijgen

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Jo
Johnni73 - Feb 25, 2024 om 14:11
Geldzaken & recht

Verplicht verhuizen na grondige renovatie

Ik moet verplicht verhuizen binnen 1 jaar, echter ben ik meer gaan verdienen en ben ik gaan samenwonen, dus volgens de woningbouw verdien ik nu teveel voor een sociale huurwoning, ook krijg ik geen urgentie, dus een ander huis vinden in dezelfde buurt gaat niet meevallen, ook zal ik een veel duurder huurhuis moeten gaan zoeken. heb je nog rechten in deze situatie ?, want zij willen mij hier weg he ... Lees meer

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

GK
GKHB - Sep 29, 2024 om 06:47
Huishouden & energie

Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?

Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie:   Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer