an
door anoukje Apr 16, 2018 om 14:38
Computers & telefonie

Computer

goedemiddag even een vraagje ik ben niet zo handig met de pc , maar heb toch een vraag ik kryg regelmatig  de tekts van windows 10 meeste recente beveilings ubdaten installeren  wat moet ik hier mee  ?

1134 6 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 16, 2018 om 14:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De beveiligingsupdates installeren via Windows Update.

edrick3
door edrick3 - Apr 16, 2018 om 15:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Laten installeren. ;-)
Ter info:

Windows 10

In Windows 10 zijn de automatische updates standaard ingeschakeld. Je kunt zelf controleren welke updates er zijn geïnstalleerd. Om te voorkomen dat je gestoord wordt door het updaten kun je de tijd instellen waarop de computer niet opnieuw opgestart mag worden. Uitschakelen van de automatische updates in Windows 10 is standaard niet mogelijk, en niet aan te raden.
  1. Ga naar Start starten kies instellingenInstellingen.
  2. Klik op Bijwerken en beveiliging.
  3. Bij Windows Update staat vermeld wanneer Windows 10 voor het laatst is bijgewerkt.
  4. Klik op Geschiedenis van updates om zelf te controleren welke updates er zijn geïnstalleerd.
  5. Klik op Gebruikstijden instellen. Stel hier de uren in waarop je de computer meestal gebruikt. De computer wordt dan tijdens deze uren niet opnieuw opgestart om updates te verwerken.

(Bron)

an
door anoukje - Apr 16, 2018 om 15:12
34 Antwoorden / 60 Vragen

hoi carola en edrick bedankt voor jullie berichtje maar moet ik nu beveilings updates in stalleren ?   mijn dank is groot

edrick3
door edrick3 Apr 16, 2018 om 15:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ja, lijkt me wel verstandig. ;-)

hansje klein
door hansje klein - Apr 16, 2018 om 15:21
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Link van/aan een eerder onhandige computergebruiker >HIER<

https://www.schoonepc.nl/windows10/windows_10_instellingen_wijzigen_bijwerken_en_beveiliging.html