Iedere zaterdag om 19.05 uur op
dutch1
door dutch1 Mar 28, 2016 om 10:14
Computers & telefonie

Computer springt 1 bladzijde terug

Beste allemaal,
Kan op Google niets vinden ovr het volgende probleem:

Als ik aan het typen ben ontdek ik bij de ""enter"" of een andere actie dat de computer 1 blz terug springt.
Ik gebruik verschillende browsers maar ze doen het allemaal (gebruik Edge of Explorer niet)

Weet iemand een oplossing?

Dutch1

1073 4 Rapporteer

marita5
door marita5 - Mar 28, 2016 om 10:21
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dutch1,

Kijk eens of dit de oplossing is :

  1. Re: Computer gaat vanzelf terug naar vorige pagina

    Er zijn 3 mogelijkheden voor dit scenario.

    - De muis heeft een "back" knop die niet goed werkt of de software van de muis heeft problemen
    - De "backspace of previous page/vorige pagina" toets van het toetsenbord heeft problemen
    - Er is een programma actief die deze problemen veroorzaakt

    Bron : nationaalcomputerforum.nl

dutch1
door dutch1 - Mar 28, 2016 om 11:08
90 Antwoorden / 46 Vragen

Beste Maritas,

Allereerst dank voor de reactie.
De volgende zaken waren al gedaan.
Ik heb browser voor browser uit en aan gezet, geen oplossing;
De back space wordt niet aangeraakt, maar zal alsnog een ander toetsenbord proberen;
de muis die ik gebruik is een platte Koenig om rsi-problemen te voorkomen.
ook hier de oude logitec-muis er weer aangeplakt, dit gaf geen oplossing.

Nogmaals dank voor het antwoord.
Fijn dar er wordt meegedacht

dutch1

gsm
door gsm - Mar 28, 2016 om 14:11
5939 Antwoorden / 47 Vragen

Normaal gaat de internetbrowser een pagina terug met Alt + pijl naar links, of met de backspace toets.
Werkt dat nog wel normaal?
Bij de instellingen van de browser vind je de ''geavanceerde'' mogelijkheid om speciale toets functies te configureren.
Misschien is daar wat mis gegaan.
Het toetsenbord kan defect zijn. Gebruik je wel de instelling voor het US-internationaal toetsenbord?

akkerdistel
door akkerdistel - Mar 28, 2016 om 15:30
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Control + shift
Lost het dat niet op, nogmaals control + shift.