me
door melhb Nov 11, 2014 om 20:10
Computers & telefonie

Contract uw huis veilig

Wij zijn 1.5 jaar geleden in zee gegaan met uwhuisveilig, nou wouden wij dit opzeggen en volgens hun kan dit niet omdat wij er 5 jaar aan vast zitten. wij hebben toen die tijd het doordrukcontract gekregen en getekend maar bij ons was niet aan gekruist dat wij er 5 jaar aan vast zitten en ook nooit over gehad en na wat mailen kreeg ik een bijlage met ons contract en bij hun stond het wel aan gekruist. , volgens hun vervaagt zon doordrukpapier met verloop der tijd maar waarom is de rest dan nog zo duidelijk.Dus volgens mij heeft die mevrouw het er later bij gezet. Wat kan ik nu het beste doen

4013 5 Rapporteer

sw
door swat1500 - Nov 11, 2014 om 22:11
3774 Antwoorden / 0 Vragen

In een civiele procedure proberen van uw contract af te komen. Wordt een dure procedure met dure onderzoeken.

tijger1
door tijger1 - Nov 11, 2014 om 22:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is dus ronduit gelogen dat het vervaagt. Als de rest wat ingevuld is, duidelijk te lezen is, moet dat kruisje dat ook zijn.

Ga naar het Juridisch Loket in uw gemeente, kijk op Google voor het adres en laat u helpen. Dat is gratis.

Dus opzeggen met een maand opzegtermijn. Ook de automatische incasso intrekken. Doe dat aangetekend. En laat dan ook uw bankrekening blokkeren voor de incasso's van Uw Huis Veilig.

rebek
door rebek - Nov 19, 2014 om 14:11
228 Antwoorden / 97 Vragen

Wat is jou reden weg te willen bij uw huis veilig? Wij hebben er al een hoop problemen mee gehad. incasso's ed

me
door melhb - Nov 19, 2014 om 14:26
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vind het niet goed werken.. mijn huis is al afgefikt voordat hun iemand sturen ze gaan eerst het hele rijtje telefoon nummers af. En ik vind het behoorlijk veel geld mvg melissa

tijger1
door tijger1 - Nov 19, 2014 om 15:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U bent ook beter af met goed hang- en sluitwerk, een rook- en koolmonoxidemelder. Dan met die onzin van Huisveilig.