u0
door u042961 Feb 9, 2010 om 17:14
Computers & telefonie

Contractovername kpn

het contract van internet/bellen stond op naam van mij ex man, ik wilde dit op mijn naam, alles bleef hetzelfde, adres etc. alleen de naam moest veranderd worden, dit kostte mij 30 euro wat niet tegen mij gezegd is, anders had ik het zo gelaten, ik vind dit schandalig

1042 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 9, 2010 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

M.i. zal uw man het op prijs stellen dat deze overeenkomst nu op uw naam staat.

Mogelijk staat hier iets over in in de A.V. van uw overeenkomst.
Het tarief was door mij niet terug te vinden op de site.

ve
door verwijderd - Feb 9, 2010 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer,

G mail is gratis en een nieuw contract heeft meestal een welkomst aanbieding van ½ jaar ½ geld of zo.

Alleen telefoon nummer en mail adres veranderen.
Ik weet mensen die jaarlijks ander nummer krijgen omdat deze jaarlijks
tussen man en vrouw wisselde.
Dus dit jaar op haar naam en bank nummer en volgend jaar weer en ik maar telkens hun vaste nummer aanpassen....

Bovendien word je dan niet meer voor je ex gebeld.

ve
door verwijderd - Feb 9, 2010 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

25757 schreef op dinsdag 9 feb 2010, 17:30: Jammer,

G mail is gratis en een nieuw contract heeft meestal een welkomst aanbieding van ½ jaar ½ geld of zo.

Alleen telefoon nummer en mail adres veranderen.
Ik weet mensen die jaarlijks ander nummer krijgen omdat deze jaarlijks
tussen man en vrouw wisselde.
Dus dit jaar op haar naam en bank nummer en volgend jaar weer en ik maar telkens hun vaste nummer aanpassen....

Bovendien word je dan niet meer voor je ex gebeld.

Ook hier een leesprobleem:
Gmail is alleen een mailprogramma of kun je hier tegenwoordig ook mee bellen?

Kan me wel voorstellen dat de provider geld rekent voor een contractaanpassing.....

ve
door verwijderd - Feb 9, 2010 om 17:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

u042961

Neem eens kontakt op met onderstaand adres en vraag om een refund omdat je klant blijft:

Peter den D./Stef O.
KPN WebcareTeam
webcare@kpn.com

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.