ro
door robben Dec 30, 2013 om 10:26
Computers & telefonie

De beste krant

Al 25 jaar lid van de Telegraaf . De krant is vandaag niet bezorgt , Reden ?? Gebeld naar het nummer voor abonnementen . De krant wordt niet meer na bezorgd ,er wordt een dag bij u abonnement bij geteld en verder kunt u digitaal naar de telegraaf kijken. Ik hoor van div buren dat dit standaard is bij de telegraaf . Als ik nu een losse krant koop ben ik duurder uit . Ik vindt dit van de telegraaf wel erg goedkoop gedacht . Hopelijk kan Kassa hier wat aan doen , bij voorbeeld de kosten van geen krant bezorgen op de bezorger verhalen .

1560 17 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 30, 2013 om 10:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo robben,

Voor contact met de redactie: klik onderaan deze pagina onder Algemeen op 'Contact met Kassa'.

Overigens wordt er niet alleen door de Telegraaf niet meer na bezorgd, maar gebeurt dit bij meerdere kranten niet meer (kwam ik van de week achter!).

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Dec 30, 2013 om 10:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U denkt werkelijk dat Kassa bij de bezorger voor u de kosten van een krant gaat verhalen? Misschien was die bezorger wel ziek.

jantje7
door jantje7 - Dec 30, 2013 om 11:30
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Dit is natuurlijk niet alleen bij de Telegraaf. Ook andere dagbladen hanteren het zelfde principe. Vandaag is het abonnementsgeld ingehouden, 1 dag krant niet gehad, € 1,06 reductie.

tenormin
door tenormin - Dec 30, 2013 om 12:32
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote]De krant is vandaag niet bezorgt. De krant wordt niet meer na er wordt een dag bij u abonnement bij geteld en verder kunt u digitaal naar de telegraaf kijken. Ik hoor van div buren dat dit standaard is bij de telegraaf .Ik vindt dit van de telegraaf wel erg goedkoop gedacht. Hopelijk kan Kassa hier wat aan doen , bij voorbeeld de kosten van geen krant bezorgen op de bezorger verhalen .

Is kennelijk veranderd, (dat niet na bezorgen) maar lang geleden dat ik geen krant heb ontvangen. Dat u dit op de bezorger wilt verhalen lijkt me een brug te ver gaan. Als het bij u vaak gebeurt, ja, dan klagen, maar u weet immers niet of er iets met de vaste bezorger is? Trouwens, aan de Maandagkrant mist u niet zoveel (vind ik dan) en inderdaad, als abonnee je dan 'behelpen' met de Internetkrant is dan toch een uitkomst?

mahadma
door mahadma - Dec 30, 2013 om 12:36
11521 Antwoorden / 51 Vragen

bij voorbeeld de kosten van geen krant bezorgen op de bezorger verhalen .

Dit zou m.i. geen fijn idee zijn, stel je voor dat de bezorger van goede wil is, maar bijvoorbeeld door extreme weersituaties niet kàn bezorgen, dus behalve geen geld krijgt, ook nog moet betalen ....... Ik vrees dat er dan helemaal geen krant meer in uw bus terecht komt.

tenormin
door tenormin - Dec 30, 2013 om 13:43
16816 Antwoorden / 108 Vragen

mahadma schreef: [quote] ....... Ik vrees dat er dan helemaal geen krant meer in uw bus terecht komt.

Wat het bezorgen betreft is het sowieso nog een luxe wat de meeste andere landen niet kennen.

tijger1
door tijger1 - Dec 30, 2013 om 13:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb gelukkig over de bezorging van de krant niets te klagen. Hele jaar iedere dag de krant gehad. Perfect.

tenormin
door tenormin - Dec 30, 2013 om 14:13
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 30 dec 2013, 13:47]Ik heb gelukkig over de bezorging van de krant niets te klagen. Hele jaar iedere dag de krant gehad. Perfect.

Als jij het ook over de "grootste krant van Nederland" hebt: ik ook niet. En als hij morgenavond aanbelt zal hij ook werkelijk weer beloond worden. Er zijn dagen bij geweest het afgelopen jaar qua weer, dat ik verrast was dat hij toch in de bus lag. Dus voor mijn bezorger: chapeau.

di
door digioma - Dec 30, 2013 om 14:23
646 Antwoorden / 29 Vragen

Bezorgers zijn net echte mensen (alleen vaak onderbetaald). Onze kinderen hebben altijd kranten bezorgd (zakcentje) en vooral de Zaterdag Telegraaf was een klus, geloof mij maar.
Maar... zelfs een bezorger kan ziek worden; zijn of haar fiets kan gejat zijn, een familielid is ziek (of erger), extreem weer (dik pak sneeuw, wind, regen, extreme gladheid) en... soms is er een storing bij de drukkerij zodat alle kranten laat zijn, auto die de kranten vervoerd voor uw regio kan stuk gaan enz. enz.
Weet u wat kinderachtig is... een jaar lang zes dagen per week de krant 'smorgens vroeg in de bus krijgen en dan de bezorger tegen Oud- en Nieuw 50 cent geven of gewoon het kaartje aanpakken en de deur voor zijn/haar gezicht dichtgooien.
Inmiddels hebben we geen dagblad meer (bezuinigingen AOW) maar we gaven altijd 10 gulden en daarna 10 euro aan de bezorger voor alle moeite. Dat is 20 eurocent per week teruggerekend.

ro
door robben - Dec 30, 2013 om 14:31
9 Antwoorden / 43 Vragen

[quote=robben schreef op maandag 30 dec 2013, 10:26]Al 25 jaar lid van de Telegraaf . De krant is vandaag niet bezorgt , Reden ?? Gebeld naar het nummer voor abonnementen . De krant wordt niet meer na bezorgd ,er wordt een dag bij u abonnement bij geteld en verder kunt u digitaal naar de telegraaf kijken. Ik hoor van div buren dat dit standaard is bij de telegraaf . Als ik nu een losse krant koop ben ik duurder uit . Ik vindt dit van de telegraaf wel erg goedkoop gedacht . Hopelijk kan Kassa hier wat aan doen , bij voorbeeld de kosten van geen krant bezorgen op de bezorger verhalen .

zoekster
door zoekster - Dec 30, 2013 om 14:36
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=digioma schreef op maandag 30 dec 2013, 14:23]
Inmiddels hebben we geen dagblad meer (bezuinigingen AOW) maar we gaven altijd 10 gulden en daarna 10 euro aan de bezorger voor alle moeite. .
U bent extreem gul.
Overigens een goede eigenschap!

ro
door robben - Dec 30, 2013 om 14:37
9 Antwoorden / 43 Vragen

[quote=digioma schreef op maandag 30 dec 2013, 14:23]Bezorgers zijn net echte mensen (alleen vaak onderbetaald). Onze kinderen hebben altijd kranten bezorgd (zakcentje) en vooral de Zaterdag Telegraaf was een klus, geloof mij maar.
Maar... zelfs een bezorger kan ziek worden; zijn of haar fiets kan gejat zijn, een familielid is ziek (of erger), extreem weer (dik pak sneeuw, wind, regen, extreme gladheid) en... soms is er een storing bij de drukkerij zodat alle kranten laat zijn, auto die de kranten vervoerd voor uw regio kan stuk gaan enz. enz.
Weet u wat kinderachtig is... een jaar lang zes dagen per week de krant 'smorgens vroeg in de bus krijgen en dan de bezorger tegen Oud- en Nieuw 50 cent geven of gewoon het kaartje aanpakken en de deur voor zijn/haar gezicht dichtgooien.
Inmiddels hebben we geen dagblad meer (bezuinigingen AOW) maar we gaven altijd 10 gulden en daarna 10 euro aan de bezorger voor alle moeite. Dat is 20 eurocent per week teruggerekend.

tijger1
door tijger1 - Dec 30, 2013 om 14:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik lees de Volkskrant. En het is geen kind dat hem bezorgd, maar een volwassen man. Ook ik heb hem € 10,00 gegeven, indachtig de afgelopen winter, dat ik de krant regelmatig voor zessen op de mat hoorde ploffen.

edrick3
door edrick3 - Dec 30, 2013 om 14:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@robben,

Je hoeft niet op Quote te klikken.
Je kunt ook gewoon in het Reageerveld een reactie typen.
Klik je tóch op Quote, zorg dan dat de cursor aan het eind staat, geef Enter en typ je reactie.

Met vr.gr.

tenormin
door tenormin - Dec 30, 2013 om 14:48
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 30 dec 2013, 14:40]Ik lees de Volkskrant. En het is geen kind dat hem bezorgd, maar een volwassen man. Ook ik heb hem € 10,00 gegeven, indachtig de afgelopen winter, dat ik de krant regelmatig voor zessen op de mat hoorde ploffen.

Zal ik maar niet schrijven wat ik geef...:-D

tijger1
door tijger1 - Dec 30, 2013 om 14:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maakt niet uit, we krijgen tenslotte € 15,00 meer AOW in januari. Hiep hoi ;-)

Redacteur
door Redacteur - Dec 30, 2013 om 15:00
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Er zijn nu een aantal offtopic reacties geplaatst. Wilt u weer gaan reageren op het onderwerp?

Alvast bedankt!