mathil
door mathil Jun 5, 2016 om 16:16
Computers & telefonie

De standaart emoticons kwijt op facebook

Hallo, ik ben ineens de stadaartemoticons (smilys) kwijt op facebook. Bij het willen downloaden moet ik google chrome hebben.Heb ik niet en wil ik niet! Ik wil ze graag terug omdat ze zo bescheiden klein en handig zijn, kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan doen. Ik heb Windows 8 Bij voorbaat heel erg dank, Mathilda

11281 3 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 6, 2016 om 09:10
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mathilda ,

k ben ineens de stadaartemoticons (smilys) kwijt op facebook.

U kunt proberen om een systeemherstel te doen , terugzetten naar een datum toen het wel nog werkte , kunt u altijd ongedaan maken .
Lees hier hoe u dit moet doen , klik op de rode regel .

https://www.windows-helpdesk.nl/systeemherstel-windows-8/

chris74
door chris74 Jun 6, 2016 om 10:31
564 Antwoorden / 44 Vragen

Systeem herstel gaat niet werken voor facebook. Systeemherstel heeft alleen effect op bestanden wat op je pc geinstalleerd staat, en facebook is een webpagina.

marita5
door marita5 Jun 6, 2016 om 10:39
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Cris74 , ik kon geen andere oplossing vinden , baad het niet dan schaad het niet .

Cookies
door Cookies Jun 6, 2016 om 10:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Marita, systeemherstel kan wel degelijk schaden, dus 'baadt het niet, dan schaadt het niet', klopt niet. En Chris heeft gelijk: aan systeemherstel heb je niks.

marita5
door marita5 Jun 6, 2016 om 10:52
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb nooit problemen met systeemherstel gehad , ten tweede ik gebruik FB niet ., kon geen andere oplossing vinden . Dan zal Ts Google Chrome moeten gebruiken ,.

reflecs
door reflecs Jun 6, 2016 om 10:56
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Hoe werkt het dan op FB? Is er een menu voor die emoticons? Ts heeft het wel over downloaden.

Cookies
door Cookies Jun 6, 2016 om 11:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@marita5: dat jij nooit problemen hebt ervaren, betekent niet dat syst. herstel nooit problemen geeft. Het pleegt een grote aanslag op je systeem. Vaak geeft het wel problemen, dus syst. herstel zou alleen moeten worden gedaan als er echt geen andere mogelijkheid meer is.

Ma
door MacWally - Jun 6, 2016 om 11:19
151 Antwoorden / Vragen

Copie/ Past emoticons vanaf hier.

reflecs
door reflecs - Jun 6, 2016 om 11:30
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Van welke pagina wilt u het downloaden? Welke browser gebruikt u zelf?

Edit. Als u een uitbreiding/add-on in Firefox gebruikte kunt u zien of er een melding is, of dat deze is uitgeschakeld.