co
door coruna Jan 12, 2011 om 00:49
Computers & telefonie

Defecte telefoon geleverd bijeen abon nement

Ik heb 4 maanden geleden een abonnement bij Vodafone afgesloten was inclusief telefoon.
Telefoon bleek al snel niet goe te werken. Batterij was na 6 a 8 uur leeg ondanks dat de telefoon weinig wordt gebruikt.
toestel 2 keer naar de rearatie dienst gestuurd. 1e keer zou de lader kapot zijn. ik heb toen een nieuwe lader gekocht maar de klacht bleef.
2e keer zou volgens de reparatiedienst niets met de toestel aan de hand zijn. maar ik moest wel een nieuwe batterij kopen. Vodafone zou het achteraf vergoeden. Maar ik wil een nieuwe toestel of beeindiging van het abonnement.
Als het straks niet aan de batterij ligt zit ik nog steeds met
dezelfde klacht plus een paar tientjes armer.
Ik heb heel veel e-mails naar klantenservice van Vodafone gestuurd maar ze blijven volhouden dat zij mij geen nieuwe toestel kunnen geven en dat ik ook mijn abonnement niet kan beeindigen.
Wat moet ik nu doen. Ik kan niet eindeloos lijven mailen. Het lost toch niets op.Ooit moet ik toch mijn toestel normaal kunnen gebruiken?

1873 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sw
door swat1500 - Jan 12, 2011 om 01:15
3774 Antwoorden / 0 Vragen
0

U kunt op deze gronden geen nieuwe telefoon of beeindiging van het abonnement eisen, U dient de leverancier van de telefoon in de gelegenheid te stellen deze te repareren. Pas als dit laatste niet mogelijk blijkt te zijn kunt aanspraak maken op een nieuwe telefoon.

De telefoon en het abonnement zijn niet onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Wel betaald u vaak via het abonnement ook uw telefoon af. Het abonnement kan immers ook gebruikt worden door de sim-kaart in een andere telefoon te stoppen.

co
door coruna - Jan 12, 2011 om 16:00
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja dat kan wel kloppen,maar ik heb juist zo een soort abonnement genomen met telefoon omdat mijn oude toestel ( 8 jaar oud) kapot is gegaan.
Het probleem is dat het al een paar keer naar de reparatie service is gestuurd,en in eerste
instantie zou het aan de lader liggen, en na de tweede keer zeggen zij dat ze de klacht niet kunnen reproduceren. Dus is er niets met het toestel. Maar het probleem is er nog steeds.Ze willen nu dat ik een nieuwe batterij koop om te kijken of het daar aan ligt.
Maar dat zouden zij toch kunnen zien dan.

invalide
door invalide - Jan 12, 2011 om 16:22
787 Antwoorden / 5 Vragen
0

Toetsen blokkeren?

Ik had hem in mijn zak en zag regelmatig een lichtvlek....
Dat kost veel energie dus nu dus iets anders ingesteld.

Na 8 uren leeg, zonder bellen is gewoon te snel, zelf draag ik hem daarom ook niet meer in broekzak of volle tas maar borst zakje.
Veiliger voor breuk en goed te horen.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 25, 2011 om 16:29
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Coruna,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met je mobiele telefoon. Vanzelfsprekend wil ik je graag helpen.

Om je beter van dienst te kunnen zijn wil ik je vragen om je Vodafone 06-nummer met je adresgegevens naar ons te e-mailen. Ons e-mailadres is: webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @)

Je geeft aan dat je toestel al minimaal twee keer gerepareerd is. Bij elke reparatie ontvang je een servicebon. Op de servicebon staat een zogenaamd IRMAVODA nummer. Kun je me beide nummers ook toesturen?

Nadat ik je gegevens ontvangen heb neem ik per e-mail contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Vodafone Webcare Nederland

co
door coruna - Jan 30, 2011 om 15:15
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb al de informatie waar jij om vraagt gestuurd naar je collegas.
Helaas na 4 maanden +/- 3 keer p week e-mails over en weer te hebben gestuurd,
zijn we niet tot een akkoord gekomen. Zij zeggen niets voor mij te kunnen doen omdat
de technisch dienst zegt niets aan het toestel te mankeren.
Iedere avond moet ik mijn telefoon opladen zonder het te gebruiken. En jullie kunnen zien
dat k hem werkelijk niet gebruikt. Ik weet het echt niet meer. Maar deze telefoon kan ik beter in prullebak gooien ik raak erg van gefrusteerd.

sonjaatje
door sonjaatje - Jan 30, 2011 om 15:24
1961 Antwoorden / 1 Vragen
0

Coruna, heb je al gedaan wat Jeffrey heeft gevraagd?

Is het toevallig een Samsung. Mijn vriend had precies hetzelfde probleem met een splinternieuwe (dure) samsung.

Ook een beetje vreemd dat jij de lader moest betalen terwijl het toestel nog geen maanden oud was.

co
door coruna - Jan 30, 2011 om 17:36
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja klopt Het is een Samsung S8000 Jet. Op zich best een mooie toestel.Lekker grote cijfertoetsen enz. Alleen jammer dat ik er zo weinig gebruik van maak.Ik heb inderdaad op de web-bloqs gelezen dat er meer mensen er last van hebben. Toch heb ik het gevoel dat Vodafone denkt dat ik alles uit mij duim zuigt.Het frusterend is als ik zeg dat ik geen cent betaal tot dat ik een goed toestel heb, zeggen zij dat ik moet betalen dat ik anders in de
problemen komt omdat ik mijn contract niet naleeft. En zij dan?. Ik vind ze nogal arrogant.
Trouwens de lader hebben zij op mijn maandbedrag gecrediteerd. Dat zit wel goed.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jan 31, 2011 om 08:17
779 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Coruna,

Hartelijk dank voor je reactie.

Ik begrijp je onvrede. Helaas heb je je gegevens nog niet naar ons toegestuurd. Zonder aanvullende informatie kan ik je klacht niet in behandeling nemen.

Om je te helpen wil ik je vragen om je Vodafone 06-nummer samen met je adresgegegevens naar ons te e-mailen. Ons e-mailadres is: webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @ ). Als je in het bezit bent van de Vodafone IRMAVODA nummers dan zou je mij kunnen helpen door deze ook toe te sturen.

Zodra ik je gegevens heb ontvangen, neem ik contact met je op per e-mail.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Vodafone Webcare Nederland

invalide
door invalide - Jan 31, 2011 om 09:30
787 Antwoorden / 5 Vragen
0

Beste Coruna,

Door niet hun normale maar dit mail adres te gebruiken word je meestal sneller en beter geholpen omdat ze niet willen dat je anti reclame voor hun gaat maken op dit forum.

Dus volgende week een complimentje omdat het zo snel is opgelost?

co
door coruna - Feb 4, 2011 om 22:18
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo Jeffrey,
Ik zal je de gevraagde gegevens mailen.Bedankt dat je mijn probleem opnieuw op wil pakken.Ik ben toevallig vandaag naar de Media Markt en verschillende telecom winkels gaan vragen voor een nieuwe batterij voor deze telefoon, en geen een had een batterij voor deze Samsung, ook de Vodafone winkel aan de Lijnbaan in Rotterdam niet. Dus dat probleem komt er nog eventueel bij.

co
door coruna - Feb 22, 2011 om 23:58
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

Invalide ,je hebt dus wel gelijk,dt je zegt dat ze het zouden oplossen.Ik krijg een nieCuwe toestel, zij konden ook geen batterij meet krijgen dus rijg ik een nieuwe toestel.Ik moet zeggen dat ze het wel heel snel opgepakt en opgelost hebben. Als je nagaat dat ik met hun 'normale klantenservice al 4 maanden bezig was"vind ik dat mijn klacht nu netjes en snel is opgepakt en opgelost door deze mensen.ik ben wel blij, tenslotte heb ik nog twee jaar te gaan als klant.
Ik hoop op een prettige samenwerking

diumenge
door diumenge - Feb 23, 2011 om 06:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Fijn dat het is opgelost. Het is eigenlijk wel jammer dat je pas normale service krijgt na dat je op een forum als dit je beklag doet (Vodafone is daar overigens niet de enige in). Het gaat allemaal om 'damage control' door dit soort bedrijven.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

zoom1
zoom1 - Apr 16, 2024 om 17:31
Computers & telefonie

Belkin usb-c koptelefoon aan Samsung Galaxy A52s 5G werkt ineens niet meer

Op 19 feb 2024 heb ik Belkin G3H0002 usb-c headset met bel functie gekocht. Meteen na inpluggen in mijn mobiele telefoon, de Samsung Galaxy A52s 5G werkte hij meteen feilloos. Echter zo'n 2 weken geleden deed hij het ineens niet helemaal meer.
Dwz ik hoorde nog wel het audio van de NPO radio1 live stream, maar ik kon het volume niveau met de knopjes aan de kabel van de headset  niet meer ver ... Lees meer

ro
roekiah - Apr 16, 2024 om 21:08
Geldzaken & recht

Is er recht op een erfenis

Hebben wij recht op een erfenis van onze neef

Wij hadden een neef, hij is 5 jaar geleden overleden, mijn neef is niet gehuwd en was enig kind, hij heeft verder geen kinderen, en is vrijgezel. Ik ben een nicht van hem, met nog vele neven en nichten. Hij had jammer genoeg geen testament, dat had hij wel gewild, maar helaas overleed mijn neef nog voordat hij een testament wilde samen ste ... Lees meer

wi
witteke - Apr 9, 2024 om 14:29
Computers & telefonie
Samsun galaxy tab s 2

Samsun galaxy tab s 2

Ik heb 2 van deze tablets,en ben er zo enorm tevreden over,echter,niet alle apps werken hier nog op,sins ongeveer 2 weken werkt tijdschrift.nl daar niet meer op
Rest van de apps doet het nog wel
Al contact met hun gehad,maar daar kom ik ook niet verder mee,het zou aan mijn provider liggen,maar dat klopt dus niet,want op een andere teblet werkt het wel

Ze hebben voor minder goe ... Lees meer