Johan 133
door Johan 133 Jan 15, 2021 om 21:14
Computers & telefonie

Devolo KPN

Mijn devolo MT 2360 van KPN kan  geen verbinding maken met tweede devolo bij  de. eerste branden er twee lampjes en het middelste doet het niet, bij de tweede brand alleen het eerste lampje, wat kan ik doen om de verbinding te maken???, Bedankt voor het meedenken.

3318 6 Rapporteer

me
door mein33 - Jan 15, 2021 om 21:34
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Denkelijk moet u ze opnieuw koppelen.

Probeer dit eens, haal ze beiden uit het stopcontact.
Steek de ene in de andere en stop ze dan in een stopcontact.
Mogelijk gaan dan de lampjes van beide 'wit' branden.
Gebeurt dat niet, dan beide resetten terwijl ze in elkaar in het stopcontact zitten.
Als de lampjes 'wit'  branden dan snel ontkoppelen en plaatsen waar u ze wil hebben en verder alles installeren.

gerbera
door gerbera - Jan 15, 2021 om 21:56
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Mogelijk heeft u hier wat aan.

panter22
door panter22 Jan 16, 2021 om 09:03
6599 Antwoorden / Vragen

Uit de handleiding van Gerbera:
Het tweede lichtje is het huisje:
Het ‘Verbinding’ lampje (huisje) brandt niet? Verbind je adapters opnieuw met elkaar: 1) Druk (3 seconden) op het Reset-knopje van één van je adapters. Het ‘Power’ lampje knippert als je het Reset-knopje los laat. 2) Druk daarna binnen 2 minuten op het Reset-knopje van je tweede adapter. Ook hier gaat nu het ‘Power’ lampje knipperen. Herhaal deze stap bij een eventuele derde adapter. 3) Als de verbinding gemaakt is brandt het huisje continue op alle adapters.

Het netwetklampje is het rechtse lampje:
Het ‘Netwerk’ lampje brandt/knippert niet? De Experia Box, tv-ontvanger of computer staat niet aan of is niet verbonden met je adapter. Er is een update geweest. Is daarna de verbindingsset uitgevallen?

gerbera
door gerbera Jan 16, 2021 om 11:05
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Er is nog iets wat van belang kan zijn nml dat er sprake is van een dubbel stopcontact waarin nog een andere stekker zit. Zie filmpje.

panter22
door panter22 - Jan 16, 2021 om 08:57
6599 Antwoorden / Vragen

Dit is el een oude verbindingsset van voor 2014. Misschien kun je software uploaden. Zie oplossing forum:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/draadloze-verbindingsset-mt-2360-463598

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 16, 2021 om 09:36
16825 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u KPN zelf al benaderd? Als u ook telefoondiensten van KPN heeft is het gratisnummer 1200. Of bdenut de mogelijkheden die hier worden gegegeven: /www.kpn.com/service.htm?contact&campaignids

mi
door miennaamishaaz - Jan 16, 2021 om 21:09
725 Antwoorden / 1 Vragen

Hier een post van iemand met hetzelfde/vergelijkbaar probleem op het forum van kpn

https://forum.kpn.com/internet-9/netwerkadapters-mt-2360-werken-niet-meer-454416

Johan 133
door Johan 133 - Jan 16, 2021 om 22:33
47 Antwoorden / 40 Vragen

Hoera hij doet, iemand heeft mij in de buurt mij op weg geholpen, dank voor het meedenken

gerbera
door gerbera Jan 17, 2021 om 10:27
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Dank voor de terug melding, ben benieuwd wat de buur gedaan heeft☺