De
door Denise280898 Apr 24, 2018 om 18:19
Computers & telefonie

Diefstal bij PostNL

Maandag 9 april ben ik mijn telefoon bij mijn tante in Delft vergeten. Ze zou hem opsturen maar mij in Eindhoven via PostNL. Het pakket was met spoed en aangetekend opgestuurd. Na een week nog steeds niets te hebben ontvangen en allemaal maar aan de telefoon hebben gehangen met PostNL, moesten we maar een onderzoek opstarten. Dit hebben we gedaan. Dit onderzoek werd in de wacht gezet en pas na vijf dagen werd hier naar gekeken. Na al die dagen nog steeds niets gehoord. Elke dag bellen tot ze op ene gegeven moment de hoorn gewoon er op gooide. Nu meer dan twee weken verder nog steeds niets gehoord of gelezen van mijn telefoon en veel wordt er niet aan gedaan. Ik betaal nog steeds mijn abbonement door van mijn telefoon en mijn verzekering. De telefoon is hoogst waarschijnlijk gestolen door een medewerker van PostNL. Wat kan ik hier nog meer aan doen dan bellen. We hebben alles geprobeerd om mijn telefoon terug te krijgen. Want mijn telefoon zie ik niet en ook mijn geld niet want ik was voor €1000 hiervoor verzekerd!!

Groetjes Denise

1968 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Apr 24, 2018 om 18:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U beweert nogal wat dat die telefoon door een medewerker van Post.nl gestolen zou zijn. En u hebt dat toestel dan verzekerd laten versturen?

De
door Denise280898 - Apr 24, 2018 om 18:31
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

@tijger1 

Dit hebben ze zelf aangeven bij PostNL dat het waarschijnlijk gestolen is. En ja hij is verzekerd opgestuurd voor €1000. 

Gr Denise

Ge
door Genee - Apr 24, 2018 om 19:50
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Pas na 30 dagen wordt een pakket als vermist geregistreerd.
Lees eens
https://www.postnl.nl/klantenservice/vragen/klacht/

ne
door neodutchio - Apr 24, 2018 om 21:31
5148 Antwoorden / 12 Vragen
0

Een onderzoek wordt altijd pas na een paar dagen begonnen, het gebeurd namelijk regelmatig dat een zending ergens opduikt. Het hele trajec is bekend middels de barcode, dus PostNL kan zien vanaf welke plaats het fout gegaan is. Diefstal is een zware beschuldiging. De barcode kan beschadigd zijn en de doos kan op een verkeerde plek beland zijn.
En hoe weet een medewerker van PostNL wat de inhoud is? Voor hetzelfde geld zat er een paar sokken in de doos.

Maar als u voor € 1000,- verzekerd bent, waarom ziet er geen geld van terug?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 25, 2018 om 14:55
16827 Antwoorden / 202 Vragen
0

Ook ik vraag mij af: als u de zending voor € 1.000,00 (veel geld voor een telefoon!?) heeft verzekerd, waarom zou u dan geen recht hebben op uitbetaling?

Men zal bij Post NL zeker en vast een onderzoek instellen naar het gebeurde.
En let op: u beschuldigt een postbesteller van diefstal en dat kan het plegen van een valse beschuldiging inhouden hetgeen een strafbaar feit is.

hansje klein
door hansje klein - Apr 25, 2018 om 15:11
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Heeft uw tante bij het afsluiten van de verzekering aangegeven/moeten geven dat het om een (duur) telefoontje gaat? Een Post.nl-medewerker kan anders al helemaal niet ruiken wat er in een particulier/neutraal verpakte zending zit ...

Op voorhand al beweren, dat het (waarschijnlijk) om diefstal gaat is m.i. een erg zware bewering.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer