jantje
door jantje Jul 19, 2011 om 13:45
Computers & telefonie

Digitale cadeaubon

Dag,

Wie heeft er ervaring met Bol.com? En dan in het bijzonder met digitale cadeaubonnen?

Ik vraag dit omdat ik een digitale cadeaubon van een instantie heb gekregen. Ik was er heel blij mee maar intussen loopt het uit op een teleurstelling.
Want al een paar keer is het voorgekomen dat een door mij besteld boek niet leverbaar was.
En vervolgens beloven ze dat de bon weer opgeladen zal worden, maar steeds gebeurd dat niet en moet ik er weer apart achteraan mailen.
Het gaat om een bon ter waarde van 25 euro. De boeken die ik bestelde zijn wel goedkoper. Ik kom dan net niet aan toe om een tweede boek er bij te nemen. Het resterend geld daar verneem ik dan ook niks meer van.

Alvast bedankt. Moin.

1571 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 17, 2011 om 15:55
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Als je een product met een lagere waarde besteld, wordt het resterende bedrag door middel van een nieuwe 'cadeaubon' behouden. Om dit te zien log je in bij Bol.com je klikt dan op 'cadeaubon inwisselen', en zie hier een lijstje.
Hier kun je ook goed de bonnen die je nog mist gewoon zichtbaar zijn.

Verder is de service van Bol.com waardeloos te noemen, pas na 6 a 7 keer mailen komen ze in actie en poederen ze je af met een 'gratis' cadeaubon.
Verder geen enkele reactie dat ze hun service gaan verbeteren en ze het bij het verkeerde eind hebben. Ik begrijp dat ook niet dat Bol.com zo groot heeft kunnen worden in Nederland. Maar ook hier geldt dat ik er 'verplicht' dingen mag bestellen ivm waardebonnen. Voor de rest zijn ze mij iig als klant kwijt, overigens is het 9 van de 10 keer op andere plaatsen ook nog eens flink voordeliger.

jantje
door jantje - Aug 17, 2011 om 16:10
123 Antwoorden / 12 Vragen
0

lekkerisdat,

Dankjewel voor de reactie. Inmiddels heb ik een boek in huis via deze aanbieder. Het kwam net op mijn verjaardag aan. Van die 25 euro resteren er nu nog ong. 7.

Het is me wel opgevallen dat er heel veel dingen automatisch gaan bij Bol.com. Als je iets wilt weten krijg je en digitale coach.

Hartelijke groeten van Moin.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer

Ka
Kassaben - Apr 21, 2024 om 16:35
Winkels & webshops

Aanmaning Keesing (Denksport) voor niet besteld puzzelboek

Ik krijg betalingsherinneringen van Keesing Belgium te Deurne (met verzendplaats Amsterdam) voor een puzzelboek wat ik niet heb besteld. Ik heb wel een account bij Denksport en een lopend abonnement dat vooraf is betaald. Ik moet altijd vooraf betalen als ik iets bij Denksport bestel. De betalingsherinnering bevat een vreemd overschrijvinsformulier op paiper waarmee ik uiteraard niets kan. Ook w ... Lees meer

TeuntjeDK
TeuntjeDK - Apr 22, 2024 om 16:07
Geldzaken & recht
TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

TROUW weigert op te zeggen of te communiceren en blijft aanmaningen sturen

Goedenmiddag,   In november vorig jaar wilde ik om financiele redenen mijn abonnement bij TROUW (van DPG Media) opzeggen. Via de website was dit geen probleem en ik krijg een mailtje dat ik snel een bevestiging van de opzegging zou ontvangen. Hier is echter nooit een antwoord op gekomen.  Ik heb mijn betaling gestorneerd en hierop kreeg ik wel een mailtje dat er betaald moest worden anders ... Lees meer