tu
door tukkertje Nov 14, 2022 om 12:30
Computers & telefonie

Documenten van laptop naar tablet

Wie kan mij, digibeet, helpen. Als ik een item onder documenten opberg op mijn HP laptop zie ik deze niet terug op mijn Apple ipad. Wat gaat er verkeerd? Hoe stel ik in, dat de map Documenten automatisch op beide apparaten komen, dus niet alleen van laptop naar tablet maar ook omgekeerd.

3978 7 Rapporteer

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Nov 14, 2022 om 12:33
1746 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Tukkertje,

Bedoelt u een Apple Ipad?

justmeagain
door justmeagain Nov 15, 2022 om 00:45
623 Antwoorden / 8 Vragen

-

CP
door CPV Nov 16, 2022 om 14:44
20 Antwoorden / Vragen

Dat staat er toch?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Nov 16, 2022 om 18:34
1746 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte CPV,

TS heeft het verhaal aangepast.

Mijn antwoord was op 14 november.....;<))

tu
door tukkertje - Nov 14, 2022 om 12:38
176 Antwoorden / 159 Vragen

Sorry voor eerdere vergis waarin ik sprak over een Apple laptop. Is gecorrigeerd in Apple tablet.

rj
door rjw - Nov 14, 2022 om 13:44
3236 Antwoorden / 5 Vragen

Met je laptop inloggen (in een browser) op je iCloud account, documenten er naar toe slepen en openen op de iPad.
En dezelfde procedure kan ook met andere clouddiensten (Google Drive, Onedrive) maar daarvoor moet je dan wel de app op de iPad installeren.

Uthugo
door Uthugo - Nov 16, 2022 om 12:23
5 Antwoorden / Vragen

Hallo ,
Ik zou eens bij u in de buurt kijken ( wijkcentrum / bibliotheek) of er ergens een goede ( gratis ) cursus word gegeven over hoe je met je laptop moet omgaan , bestanden kan opslaan / verplaatsen en meer .

Denkt u ook aan de veiligheid?!.

Het up to date houden van uw laptop en iPad is minstens zo belangrijk ( ik bedoel hiermee het installeren van systeem updates , veiligheids updates en en het up daten van uw applicaties ( iPad ).

U kunt hiervoor ook terecht bij een goede cursus en natuurlijk ook in line .
Succes

CP
door CPV - Nov 16, 2022 om 14:46
20 Antwoorden / Vragen

Hebt u als digibeet al nagedacht over backups?
Alle apparaten kunnen stuk gaan en zullen op een moment stuk gaan. Dan bent u alle bestanden daarop kwijt als u geen backups hebt.