lesonge
door lesonge May 12, 2014 om 18:00
Computers & telefonie

Domeinnaam registreren en ook info@?????/

hallo,
Ik wil een webwinkel beginnen in stofjes. Nu is de domeinnaam nog vrij. ook wil ik graag een mailadres aanmaken met deze naam. waar is het meest betrouwbaar??
Groet Dinie

2060 6 Rapporteer

diumenge
door diumenge - May 12, 2014 om 18:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik zit zelf bij mijndomein.nl en heb daar geen slechte ervaring mee. Er zijn er echter nog veel meer en ook goedkoper geloof ik, maar daar heb ik zelf dus geen ervaring mee.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 12, 2014 om 18:19
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Zelf ben ik klant bij One.com ruimschoots voldoende voor de niet 'veeleisende gebruiker'. Voordeel is, dat je geen extra kosten hebt (data is onbeperkt). Vervolg jaren zijn net geen 3 tientjes, dat is nog best betaalbaar.

En mailadressen kun je onbeperkt aanmaken of catch-all aanzetten, kun je willekeurig iets voor het domein zetten en de mail komt aan.

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 12, 2014 om 18:45
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Waar je sowieso voor moet opletten is dat het domein op jouw naam komt te staan.
Er zijn nog altijd hostingproviders die dit niet doen en op hun eigennaam zetten, het is dan niet jouw eigendom. Bij problemen (etc.) kan dit een probleem vormen.

af
door afarensis - May 14, 2014 om 12:18
14 Antwoorden / 0 Vragen

Eigenlijk is het niet mogelijk om een perfect advies te geven/krijgen. Veel mensen zijn geneigd om 'hun' hosting provider als beste te bestempelen omdat dat de enige is die ze kennen. Je moet gewoon is gaan googelen op bijvoorbeeld 'hosting providers vergelijk' en je eigen plan trekken.

Ik zelf heb bijvoorbeeld Hostnet, waar ik goede ervaringen mee heb. Maar... zie boven...

te
door techfreak - May 14, 2014 om 12:20
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou voor TransIP.nl gaan, weinig papierwerk en alles kan eenvoudig en simpel online geregeld worden.

kaasbroodje
door kaasbroodje - May 14, 2014 om 12:23
937 Antwoorden / 2 Vragen

Mijn hosting provider, niet duur en geweldige uptime en veel pakket opties voor makkelijk werken, antagonist.

Maar zoals eerder gezegd, het is een van de weinige waar ik ervaring mee heb ;)

Wat je NIET moet doen,
Hosting bij grote internetproviders als KPN, erg duur en vaak nog slechte service ook omdat ze er niet van hoeven te leven.

Informeer vooraf bij de hoster of je genoeg databases kan aanmaken en hoeveel trafic je mag hebben, meld je doel erbij als webwinkel. Dan weet je zeker dat je niet helemaal de fout in gaat.

Maar vraag het eens op een speciaal forum, even naar googlen maar zal er vast wel zijn!