carly1
door carly1 Feb 23, 2010 om 22:38
Computers & telefonie

Douwe Egberts winkel

Op de huishoudbeurs in Amsterdam heb ik 8 pakjes thee gekocht daar bij kreeg je voor ieder gekocht pakje thee een waardebon, om die in te wissselen in een D.E. winkel. Dan kreeg je een kop thee gratis en een theeglas van Pick wick. Toen ik ze ging inwisselen werd me verteld dat dat niet mocht 8 tegelijk. Alleen dit stond nergens vermeld. Wel zo lang de voorraad strekt. En ook niet 1 per klant. Ik bestelde 3 koppen thee en had dus recht op 3 glazen. Mijn zoontje wilde ook nog een tweede kop thee maar dit werd geweigerd. Hij is 12 jaar. In de winkel heb ik een ouder echtpaar aangesproken en heb ze gevraagd of ze een kop thee van me wilde gratis en of ze de kopjes dan aan mij wilde geven. Dit vonden ze erg aardig van mij en maakte ook hier gebruik van.En ik kreeg mijn twee kopjes. Maar ik had nog recht op 3 kopjes. Ik had nog drie bonnen.Het personeel was niet echt vriendelijk op 1 na. Ik moet meer dan een half uur rijden naar een D.E. winkel ik ben in Arnhem geweest.Een personeelslid vertelde me dat de bon een week geldig is maar dit staat niet op de bon. Via de pagina van Douwe Egberts kon ik over deze actie niets terug vinden. Wie wel? Wie weet hier meer over, en over de actie van pick wick van de huishoudbeurs.

1443 8 Rapporteer

frans75
door frans75 - Feb 24, 2010 om 00:12
202 Antwoorden / 0 Vragen

Zo moeilijk zijn die voorwaarden niet te vinden: Klik hier.

kroonmeester
door kroonmeester - Feb 24, 2010 om 02:45
457 Antwoorden / 45 Vragen

Ach dit hadden ze ook op de huishoudbeurs kunnen regelen, ter plaatse die kopjes/mokken uitdelen, veel klantvriendelijker. Hebzucht?!?

birdies
door birdies - Feb 24, 2010 om 09:33
6104 Antwoorden / 31 Vragen

............Maar ik had nog recht op 3 kopjes...........

Daar had je geen recht op, want in de actievoorwaarden staat o.a.:

Maximaal 1 glas per persoon

Op de waardebon staat ongetwijfeld: kijk voor de actievoorwaarden enz. enz.

carly1
door carly1 - Feb 24, 2010 om 21:51
41 Antwoorden / 8 Vragen

Ik heb op de verkeerde pagina gekeken op D.E. en daar kon ik het niet vinden. Maar bedankt voor je antwoord

=frans75 schreef op woensdag 24 feb 2010, 00:12: Zo moeilijk zijn die voorwaarden niet te vinden: Klik hier.

carly1
door carly1 - Feb 24, 2010 om 21:52
41 Antwoorden / 8 Vragen

Geen hebzucht van mij ik wilde ze alleen kado geven, maar dat wist je nie

=kroonmeester schreef op woensdag 24 feb 2010, 02:45: Ach dit hadden ze ook op de huishoudbeurs kunnen regelen, ter plaatse die kopjes/mokken uitdelen, veel klantvriendelijker. Hebzucht?!?

carly1
door carly1 - Feb 25, 2010 om 01:49
41 Antwoorden / 8 Vragen

Ben jij op de huishoudbeurs geweest dan?

=birdies schreef op woensdag 24 feb 2010, 09:33: ............Maar ik had nog recht op 3 kopjes...........

Daar had je geen recht op, want in de actievoorwaarden staat o.a.:

Maximaal 1 glas per persoon

Op de waardebon staat ongetwijfeld: kijk voor de actievoorwaarden enz. enz.

birdies
door birdies - Feb 25, 2010 om 01:51
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Om de actievoorwaarden te lezen, hoef ik niet naar de hh beurs.

di
door dirk2 - Feb 25, 2010 om 20:57
364 Antwoorden / 21 Vragen

Je kan t/m zondag nog gebruik maken van deze bon .
Meer info hier