mjvanderwerf
door mjvanderwerf Mar 23, 2019 om 20:53
Computers & telefonie
Download-probleem

Hallo,
ik heb een film gevonden op Youtube en de URL (bovenin) gekopieerd.
Die URL plak in de Gemist Downloaser.
Dan : copieren naar xxxxx.
Krijg dan een niet-gevonden foutmelding (zie plaatje)
Hoe los ik dit op ?
MJ

4116 14 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Mar 23, 2019 om 21:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoe ú dat oplost? Geen idee.
Maar zou het kunnen zijn dat u niet de juiste downloader voor youtubefilmpjes heeft?
Waarom zou u zo’n film/bestand op uw computer willen zetten?
U kunt het toch altijd op Youtube bekijken?

Grunnen.
door Grunnen. - Mar 23, 2019 om 21:54
509 Antwoorden / Vragen

Even de nieuwste versie van dat programma downloaden.

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Mar 23, 2019 om 21:55
525 Antwoorden / 385 Vragen

Dank voor uw vragen.
ad 1 : Bij gemist downloader staan de filmpje van YouTube in het menu.
ad 2 : Mijn vrouw is zeer slechtziend en kan de filmpjes alleen op een zeer groot TV=scherm zien..
ad 3 : als ad 2.
Prettig weekeend.
MJ

aurora1
door aurora1 - Mar 23, 2019 om 22:11
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hier staan 5 youtube downloaders.
Van uw downloader heb ik begrepen dat die alleen voor uitzendingen van Nederland en Vlaanderen is.

https://computertotaal.nl/artikelen/internet-thuis/de-5-beste-youtube-downloaders/?API_COOKIE_REDIRECTED=True

costnix
door costnix - Mar 23, 2019 om 22:12
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De film is niet opgeslagen. Is er wel genoeg ruimte voor op de C:schijf/partitie?
Probeer het op een andere partitie/schijf.
U zou de film ook kunnen streamen met een Chromecast van Google.
http://www.chromecast-info.nl/installatie/
Deze zijn in elke computerwinkel!TV-winkel te koop voor zo’n €40
Ze werken als een tierelier. Zolang u maar een USB-aansluiting op uw TV heeft.

ma
door maarten heest Mar 24, 2019 om 07:52
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hou @COSTNIX, dat is het niet. Het progamma kan het bestand niet vinden en dus niet downloaden. Het probleem doet zich dus voor nog vóórdat er überhaupt iets gedownload is.

aurora1
door aurora1 - Mar 23, 2019 om 22:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ook een prettig weekend gewenst.

Ik ging uit van deze informatie over de gemist downloader:

https://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 23, 2019 om 22:24
7181 Antwoorden / 3 Vragen

Gemist downloader wordt niet meer ondersteund, zou dat de oorzaak kunnen zijn?
https://www.helpdeskweb.nl/forum/showthread.php?tid=2583&page=11

gompy2
door gompy2 - Mar 23, 2019 om 23:34
2796 Antwoorden / 0 Vragen

@MJ
Heb je het op deze manier gedaan?

Bekijken van YouTube werkt namelijk prima met GemistDownloader.

Klik hier-> Hier

diumenge
door diumenge - Mar 24, 2019 om 01:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat je ook kan doen is de URL wijzigen naar ssyoutube.com/watch?v=vsXtQgDXyYk (dus ss er voor zetten).

Je gaat dan naar een pagina en daar kan je klikken op 'download video in browser'.

Dan even wachten en klik je op 'Download'.

De video gaat dan afspelen in de browser, maar als je op de drie verticale puntjes klikt kan je het bestand ook downloaden.

ma
door maarten heest - Mar 24, 2019 om 07:46
463 Antwoorden / 0 Vragen

GemistDownloader werkt met YouTube prima. Downloaden van de NPO kan vrijwel niet meer door een onlangs geïntroduceerde DRM (kopieerbeveiliging) maar bij YouTube zijn er geen problemen.
Inderdaad zoals gezegd, even kijken of u wel de laatste versie van GemistDownloader (versie 2.9.0.8.) hebt.
En als u dan deze URL     https://www.youtube.com/watch?v=vsXtQgDXyYk     in GemistDownloader plakt dan zou u het fragment van 'Allo 'Allo moeten kunnen downloaden. Bij mij werkte het althans zojuist prima.
Succes, ik hoop dat het nu lukt!

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 24, 2019 om 11:25
7181 Antwoorden / 3 Vragen
ro
door ron503 - Mar 24, 2019 om 11:45
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Aan de afbeelding te zien wordt de doelmap niet gevonden waardoor het bestand niet weggeschreven kan worden. Opzich wel vreemd omdat het bestand geen specifieke doelmap nodig heeft want je kunt zelf een keuze maken of dat de documentenmap is of een andere map maakt niet uit.

br
door brui0929 - Mar 24, 2019 om 14:47
634 Antwoorden / 10 Vragen

Als u een smart tv heeft dan kunt u Youtube ook bekijken. Het is mogelijk om met een mediaspeler te streamen naar de televisie via het thuis netwerk een voorbeeld hiervan is Kodi of VLC player.

juffrouwKarla
door juffrouwKarla - Mar 24, 2019 om 23:56
51 Antwoorden / Vragen

Alstublieft  MJvanderwerf nu kunt u er flink tegenaan.