gs
door gscager Jun 18, 2018 om 16:34
Computers & telefonie

Download sites ?

hallo zijn er nog download sites over die het nog wel doen ,een groot deel is uit de lucht of geblokkeerd.
met vpn zou ik alleen mmaar kleine dingen kunnen downloaden heb ik gehoord
groet

6096 18 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 18, 2018 om 16:38
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Hopelijk staat hier iets voor u tussen:
https://duckduckgo.com/?q=download+sites&t=h_&ia=web

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 18, 2018 om 16:45
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Dit is een zeer onduidelijke vraag maar ik neem aan dat u sites bedoeld waar je illegaal dus zonder te betalen media kunt ophalen.

Er zijn, voor alle duidelijkheid, heel veel bedrijven, wereldwijd, waar je nadere gratis info kunt ophalen (downloaden) zonder betaling zoals bijv. gebruiksaanwijzingen, collectieve arbeidsvoorwaarden, evenementenzaken, klompenpadroutes etc.

marita5
door marita5 - Jun 18, 2018 om 17:18
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo GScager ,

Lees hier eens ,

https://www.gratissoftwaresite.nl/

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 18, 2018 om 18:59
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Met een vpn kun je niet meer of minder downloaden,  alleen ben je uit zicht voor bijvoorbeeld Brein. Je downloads zijn dus anoniem.
Er zijn nog steeds prima Usenet bedrijven waar u van alles kunt downloaden,  danwel tegen betaling.
Punt is alleen dat je nooit weet wat je binnenhaalt en wat er op je computer terecht komt.

jo
door jorisw Jun 20, 2018 om 10:05
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom zou je een usenetaanbieder wel willen betalen en iemand die content creëert niet?

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 20, 2018 om 20:28
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Jorisw,  helemaal mee eens.  Vroeger deed ik nog weleens wat muziek downloaden,  soms waren nummers niet compleet of in slechte kwaliteit.
Programma 's heb ik altijd gekocht,  vaak wel eerst een trial gedownload maar dan gekocht.  Handig voor updates en ondersteuning.  Zo kon ik al vaker kwesties oplossen door de fabrikant te mailen.

Ik wilde ts duidelijk maken dat helemaal gratis erg moeilijk is en zelfs betaald onbetrouwbaar kan zijn.

gs
door gscager - Jun 18, 2018 om 20:14
200 Antwoorden / 110 Vragen

sorry ik bedoelde sites als piratebay voor muziek en evt eens een film
zgn legale sites heb ik niks aan ,zijn alleen losse nummers en  tevens veel te duur  dan is het in de winkel goedkoper
de meeste sites genoemd in een van de antwoorden zijn uit de lucht ,alleen een rare versie van piratebay waar ik eerst een pak reclame moet wegwerken

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 19, 2018 om 00:10
3449 Antwoorden / 25 Vragen

PIRATE, ,,,,alleen dat zegt al genoeg.
Neem een usenetprovider dan is uw probleem opgelost.  Kost per jaar tussen 75 en 125 EURO maar dan kun je helemaal los gaan met downloaden. Risico blijft dat je ook virussen kunt downloaden verpakt als mp3 of film.

jo
door jorisw Jun 20, 2018 om 10:07
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Voor minder dan 125 euro per jaar heb je een spotify premium- of apple music account....

tdmduc
door tdmduc Jun 20, 2018 om 16:27
703 Antwoorden / 2 Vragen

Zo'n vraag op een forum stellen als deze is een beetje .....niet slim.

costnix
door costnix Mar 8, 2019 om 08:30
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Edit.

aurora1
door aurora1 - Jun 18, 2018 om 21:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoe vaak gaat u nog vragen waar u gratis en illegaal kunt downloaden? U kunt via uw profiel de reacties op uw vragen daarover lezen. En in ieder geval kunt u ook bij 1 van uw vragen over het daarmee binnengehaald hebben van spyware e.d. hoe daarvan af te komen.
Werkt u gratis of heeft u altijd gratis gewerkt?

newmikey
door newmikey - Jun 19, 2018 om 08:03
830 Antwoorden / 0 Vragen

Het beantwoorden van deze vraag staat gelijk aan het beantwoorden van iemand die vraagt waar nog makkelijk bereikbare pinautomaten zijn voor een ramkraak. U bent crimineel bezig.

ma
door maarten heest - Jun 19, 2018 om 08:32
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, het gevaar van dit soort sites is dat uw computer zo maar overgenomen wordt door kwaadwillenden die uw bestanden gijzelen en tegen betaling wel willen 'helpen' om dat weer ongedaan te maken. Zie hier een voorbeeld.

sc
door schippernaastmathilde - Jun 19, 2018 om 12:09
38 Antwoorden / Vragen

http://1337x.to/cat/XXX/0/. Maar wat muziek betreft vind ik Spotify ook wel handig. Met je mobiel in de auto of thuis als je goede speakers hebt. Youtubedownloader van Firefox gaat ook goed.

gs
door gscager - Jun 19, 2018 om 12:33
200 Antwoorden / 110 Vragen

dank voor de positieve reacties maar niet voor afzeik antwoorden  ,er zijn nou eenmaal mensen die door wat voor reden dan ook geen geld hebben
als je geld heb is alles makkelijker.

tijger1
door tijger1 Jun 19, 2018 om 12:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien kunt u dan beter uw wensen wat naar beneden bijstellen, totdat u kunt betalen voor wat u wilt kopen.

aurora1
door aurora1 Jun 19, 2018 om 17:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@gscager, wat zou u ervan denken om de tering naar de nering te zetten? Uw wensen aanpassen aan uw inkomen?
U vraagt n.b. hulp bij strafbare zaken op een consumentenforum.
Ga bezuinigen, tips daarvoor zijn op internet te vinden. Of zoek een bijbaantje, er is veel vraag. Stop met klagen over meer geld hebben. Mensen "die geld hebben" en voor wie "alles gemakkelijker is", hebben doorgaans daar ook veel voor gedaan of moeten daar veel voor doen. Geld
 valt niet zomaar uit de lucht.

aurora1
door aurora1 Jun 19, 2018 om 17:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt altijd ook nog de radio aanzetten al dan niet via internet die vele zenders.
Of de grote hoeveelheden die u over de jaren - meest/alles illegaal ? - nog eens afdraaien.....

newmikey
door newmikey Jun 20, 2018 om 08:21
830 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een flutantwoord! Dus als je geen geld hebt mag je gewoon stelen? Zielig.

jo
door jorisw Jun 20, 2018 om 10:08
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Alsof het een recht is om alles maar te mogen hebben. Of jat je ook je boodschappen?

Ge
door Genee - Jun 19, 2018 om 21:03
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Geen idee of de genoemde download sites nog werken, artikel is namelijk al een jaar oud.
https://www.computeridee.nl/nieuws/de-beste-alternatieve-voor-kickass-torrents/

jo
door jorisw Jun 20, 2018 om 10:09
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Trouwens wel dubieus dat een tijdschrift dat beschrijft. Of zullen ze het ook prima vinden als niemand meer dat blaadje koopt en het gewoon download?

pe
door peentjes - Jun 19, 2018 om 21:45
421 Antwoorden / 0 Vragen

Het klopt helemaal dat als je geld hebt dingen gemakkelijker zijn. Maar dat is geen enkele reden voor diefstal van wie of op welke manier dan ook.

ma
door maarten heest - Jun 20, 2018 om 09:09
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, als geld een probleem is dan is de Openbare Bibliotheek misschien een optie. In veel plaatsen kun je als minder draagkrachtige tegen een gereduceerd tarief lid worden/materiaal huren en is er een ruime keuze in DVD's en CD's. Legaal en veel veiliger ook.

f.weele
door f.weele - Jun 20, 2018 om 21:06
1085 Antwoorden / 27 Vragen

https://thepiratebay-proxylist.org/

gs
door gscager - Nov 19, 2018 om 12:50
200 Antwoorden / 110 Vragen

hallo is die laatste update voor windows 10 al betrouwbaar ,er was eerst wat mee ?
de meeste updates gaan automatisch ,er was vorigw week een grotere ,maar ik kan hem neregens vinden?
groet

gerbera
door gerbera Nov 19, 2018 om 14:57
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Uw vraag verdwijnt in de mist doordat u deze onder een andere vraag, plaats. Dit is niet de bedoeling, ook niet handig, dus plaats uw vraag daar waar deze thuis hoort. Bij "stel een nieuwe vraag" onder de rubriek computer&telefonie. Maar om toch antwoordt te geven KB4467702 was op was 13 nov. en ik heb geen problemen ondervonden.

marita5
door marita5 Nov 19, 2018 om 17:02
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@GScager , hier word aangeraden om af te wachten i.p.v de update zelf te downloaden https://www.gratissoftwaresite.nl/windows-10-1809-oktober-november-update-opnieuw-uitgebracht

gerbera
door gerbera Nov 19, 2018 om 21:22
7348 Antwoorden / 14 Vragen

In mijn geval gaat het om update 1803 voor x64 systemen, 1809 wordt opnieuw later vanzelf aangeboden. Dus nog ff wachten.

Ro
door Roboman01 - Mar 8, 2019 om 05:16
1 Antwoorden / Vragen

hier is een goede vervanger voor kickasstorrents https://ext.to

costnix
door costnix Mar 8, 2019 om 08:39
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Wel een erg oud draadje :-(

ma
door maarten heest Mar 8, 2019 om 13:38
463 Antwoorden / 0 Vragen

Levensgevaarlijk dit soort tips. Voor dat je het weet is je PC gehackt en ben je het sachtoffer van ransomware. Niet doen.