hans515
door hans515 Jan 7, 2019 om 19:36
Computers & telefonie

Driver voor Epson printer XP-5105

Wil een nieuwe printer installeren op Windows 98, maar niet met de  de bijgeleverde installatie cd. Ik zou indien mogelijk de driver van de Epson willen downloaden op een usb stick.
Mijn probleem is nu, dat ik de benodigde driver niet kan vinden............
Wie kan mij helpen ?

877 4 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 7, 2019 om 20:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen
Ja
door JanUitDeventer - Jan 7, 2019 om 20:10
4 Antwoorden / Vragen

Lijkt me zinnig om inplaats van een driver voor een verouderd besturingssysteem een nieuwe versie van het besturingssysteem, dus Windows 10 te installeren. Waarschijnlijk kan die nieuwe printer niet eens meer op zo'n oude driver werken.

heremietkreeft
door heremietkreeft Jan 7, 2019 om 21:24
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Niet gezien dat dit een dubbelpost is?

Cookies
door Cookies Jan 7, 2019 om 21:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarschijnlijk niet, G gezien de tijdstippen. Maar wat dat nog? Is het verboden? Staat er de doodstraf op? Je upt nu zelf weer de dubbelpost trouwens.

gerbera
door gerbera Jan 7, 2019 om 21:31
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Bij een dubbelpost wordt de vraag, dus ook de reacties, veelal door de redactie verwijderd.

Cookies
door Cookies Jan 7, 2019 om 21:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat klopt, Gerbera maar een goede moderator verplaatst dan even de antwoorden. En dat het hier 10 minuten duurt voordat een pagina eens ververst wordt, is ook een fikse bug.

Cookies
door Cookies - Jan 7, 2019 om 20:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Een Win98 driver zul je ook niet vinden. De oudste Windows versie voor deze printer is WinXP SP3. Heb je al gekeken wat er gebeurd als je hem gewoon aansluit? Als hij überhaupt aangesloten kan worden.

Is het niet handiger dat wat je wilt printen naar je nieuwere laptop te kopiëren.

Ge
door Genee - Jan 7, 2019 om 23:20
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Weet niet of de site veilig is maar zie hier wel driver voor windows 98.
https://downloadepsondriver.com/download-driver-printer-epson-expression-home-xp-5105/

u kunt ook de op dvd bijgeleverde driver proberen want hoe komt bovengenoemde site aan een driver voor windows xp?

Stel uw vraag eens aan de  faq-man van computeridee.
https://www.computeridee.nl/forum/#!/?filter=FAQman