Pe
door Petrahogerv Apr 16, 2018 om 17:51
Computers & telefonie

Dubbel abonnement t-mobile

Sinds kort ben ik erachter gekomen dat ik bij t mobile een dubbel abonnement heb. Toen ik ongeveer een jaar geleden mijn contract heb laten verlengen in een t mobile shop is er iets fout gegaan bij het overdrachts nummer. Dat nummer zou moeten stoppen toen mijn goede contract met nummer behoud inging. Daarna had ik geen probleem ik gebruik gewoon het nummer dat ik al jaren gebruik. Toen ik zaterdag mijn abonnement weer ging verlengen heb ik te horen gekregen dat ik 2 abonnementen betaal. Ik ben hier nooit achter gekomen omdat een van mijn zakelijke rekening ging en een van mijn privé nummer. Gelijk vandaag gebeld met het t mobile hoofdkantoor. Na 2 uur aan de telefoon gezeten te hebben ben ik nog niks wijzer geworden. Door hun fout zit ik nu aan 2 contracten en ze kunnen niks voor mij doen zeggen ze. Wat moet ik nu doen?

1276 9 Rapporteer

simon55
door simon55 - Apr 16, 2018 om 17:55
1556 Antwoorden / 5 Vragen

De deur uitgooien

tijger1
door tijger1 - Apr 16, 2018 om 17:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Één abonnement opzeggen en voortaan uw bankrekeningen beter controleren.

Als je een contract verlengd, krijg je helemaal geen “overdrachtsnummer”, waarom zou je.

marita567
door marita567 - Apr 16, 2018 om 18:03
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo PetraHogerv ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv

Contact T-Mobile , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.t-mobile.nl/service

edrick3
door edrick3 - Apr 16, 2018 om 18:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En al weer iemand die een dubbel abonnement op iets heeft.
Vreemd hoor.
Blijkbaar allemaal geld genoeg.
Controleren van je afschriften  is blijkbaar geen gewoonte meer.

Door hun fout
??? Je hebt zelf de boel ook niet gecontroleerd.

Wat moet ik nu doen?
Lijkt me nog al voor de hand liggend: ééntje opzeggen!

ne
door neodutchio - Apr 16, 2018 om 18:21
5129 Antwoorden / 12 Vragen

U krijgt 2 facturen die van 2 rekeningen worden afschreven. En nooit is het u opgevallen dat u 2x Vodafone op de afschriften had staan? Als u zakelijk zo'n slechte controle heb wil ik niet weten wat voor een bedrijf u heeft.

Cookies
door Cookies Apr 16, 2018 om 18:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Er stond 0x Vodafone op de afschriften.;-))

tijger1
door tijger1 Apr 16, 2018 om 19:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83. Lol.

ne
door neodutchio Apr 16, 2018 om 19:53
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Ik typ weer sneller dan dat ik denk.

ro
door ron503 - Apr 16, 2018 om 18:41
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Als u bij dezelfde provider het contract verlengd dan is er toch geen overgangsnummer nodig want simkaart kan zo in de nieuwe telefoon gestopt worden. Kan het niet zo zijn dat u een nieuw privé contract heeft afgesloten en dat het overgangsnummer nog steeds actief is want twee abonnementen op één nummer is vrijwel onmogelijk. Op één van de twee abonnementen worden de verbruikskosten in rekening gebracht en dat zou maarzo de zakelijke kunnen zijn want dat nummer gebruikt u nog steeds.

jo
door jorisw - Apr 16, 2018 om 19:04
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Tip: als je toch aan het controleren bent, controleer dan ook even de overige afboekingen van het afgelopen jaar. Grote kans dat er meer rare dingen tussenzitten als je deze ook niet gespot hebt.

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 16, 2018 om 20:15
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dan heb je een slechte boekhouder,  die weet toch welk bedrag er betaalt wordt en waarvoor het is.
Ook raar om na een jaar alweer te verlengen,  meestal is dat na 2 jaar.

Cookies
door Cookies Apr 16, 2018 om 21:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dus omdat, vlg jou, meestal een 2-jarig contract wordt afgesloten, is het raar als iemand een contract voor 1 jaar afsluit? Ik neem ook altijd een 1-jarig contract.

Gerry1969
door Gerry1969 Apr 17, 2018 om 01:43
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Carola,  ik zat aan het zakelijke contract te denken.

Cookies
door Cookies Apr 17, 2018 om 02:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik kan gelukkig geen gedachten lezen, dus graag in het vervolg gewoon schrijven wat je denkt.-;))

panter22
door panter22 - Apr 17, 2018 om 08:48
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je je prive abonnement over laten zetten naar een zakelijk abonnement?
Kreeg je toen een overdrachtsnummer om nog door te kunnen bellen tot het abonnement geregeld was?
Maar het prive abonnement is nooit afgesloten en je betaalt dit nog steeds, ondanks dat je nu op hetzelfde nummer een zakelijk abonnement hebt?
Je hebt 2 uur gebeld met t mobiel, de callcentermedewerker heeft toch wel meer gezegd dan wij kunnen niets voor je doen.
Waarom niet? Dat is het uitgangspunt.
Dien een schriftelijke klacht in bij t-mobile.(zakelijk)
Het prive abonnement is nu toch wel vervallen?