Pe
door Petrahogerv 16 apr. 2018 om 17:51
Computers & telefonie

Dubbel abonnement t-mobile

Sinds kort ben ik erachter gekomen dat ik bij t mobile een dubbel abonnement heb. Toen ik ongeveer een jaar geleden mijn contract heb laten verlengen in een t mobile shop is er iets fout gegaan bij het overdrachts nummer. Dat nummer zou moeten stoppen toen mijn goede contract met nummer behoud inging. Daarna had ik geen probleem ik gebruik gewoon het nummer dat ik al jaren gebruik. Toen ik zaterdag mijn abonnement weer ging verlengen heb ik te horen gekregen dat ik 2 abonnementen betaal. Ik ben hier nooit achter gekomen omdat een van mijn zakelijke rekening ging en een van mijn privé nummer. Gelijk vandaag gebeld met het t mobile hoofdkantoor. Na 2 uur aan de telefoon gezeten te hebben ben ik nog niks wijzer geworden. Door hun fout zit ik nu aan 2 contracten en ze kunnen niks voor mij doen zeggen ze. Wat moet ik nu doen?

621 9 Rapporteer
door simon55 - 16 apr. 2018 om 17:55
1358 Antwoorden / 4 Vragen
0
door tijger1 - 16 apr. 2018 om 17:55
36836 Antwoorden / 21 Vragen
0

Één abonnement opzeggen en voortaan uw bankrekeningen beter controleren. 

Als je een contract verlengd, krijg je helemaal geen “overdrachtsnummer”, waarom zou je.

door marita567 - 16 apr. 2018 om 18:03
1576 Antwoorden / 17 Vragen
2

Hallo PetraHogerv , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels . 

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv 

Contact T-Mobile , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.t-mobile.nl/service

door edrick3 - 16 apr. 2018 om 18:05
26259 Antwoorden / 85 Vragen
4

En al weer iemand die een dubbel abonnement op iets heeft.
Vreemd hoor.
Blijkbaar allemaal geld genoeg.
Controleren van je afschriften  is blijkbaar geen gewoonte meer.

Door hun fout
??? Je hebt zelf de boel ook niet gecontroleerd.

Wat moet ik nu doen?
Lijkt me nog al voor de hand liggend: ééntje opzeggen!

ne
door neodutchio - 16 apr. 2018 om 18:21
2306 Antwoorden / 11 Vragen
1

U krijgt 2 facturen die van 2 rekeningen worden afschreven. En nooit is het u opgevallen dat u 2x Vodafone op de afschriften had staan? Als u zakelijk zo'n slechte controle heb wil ik niet weten wat voor een bedrijf u heeft.

door Netflixfan 16 apr. 2018 om 18:37
13167 Antwoorden / 37 Vragen

Er stond 0x Vodafone op de afschriften.;-))

door tijger1 16 apr. 2018 om 19:01
36836 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83. Lol.

ne
door neodutchio 16 apr. 2018 om 19:53
2306 Antwoorden / 11 Vragen

Ik typ weer sneller dan dat ik denk.

ro
door ron503 - 16 apr. 2018 om 18:41
554 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als u bij dezelfde provider het contract verlengd dan is er toch geen overgangsnummer nodig want simkaart kan zo in de nieuwe telefoon gestopt worden. Kan het niet zo zijn dat u een nieuw privé contract heeft afgesloten en dat het overgangsnummer nog steeds actief is want twee abonnementen op één nummer is vrijwel onmogelijk. Op één van de twee abonnementen worden de verbruikskosten in rekening gebracht en dat zou maarzo de zakelijke kunnen zijn want dat nummer gebruikt u nog steeds.

jo
door jorisw - 16 apr. 2018 om 19:04
3779 Antwoorden / 1 Vragen
1

Tip: als je toch aan het controleren bent, controleer dan ook even de overige afboekingen van het afgelopen jaar. Grote kans dat er meer rare dingen tussenzitten als je deze ook niet gespot hebt.

door Gerry1969 - 16 apr. 2018 om 20:15
3450 Antwoorden / 25 Vragen
0

Dan heb je een slechte boekhouder,  die weet toch welk bedrag er betaalt wordt en waarvoor het is. 
Ook raar om na een jaar alweer te verlengen,  meestal is dat na 2 jaar. 


door Netflixfan 16 apr. 2018 om 21:35
13167 Antwoorden / 37 Vragen

Dus omdat, vlg jou, meestal een 2-jarig contract wordt afgesloten, is het raar als iemand een contract voor 1 jaar afsluit? Ik neem ook altijd een 1-jarig contract.

door Gerry1969 17 apr. 2018 om 01:43
3450 Antwoorden / 25 Vragen

@Carola,  ik zat aan het zakelijke contract te denken.

door Netflixfan 17 apr. 2018 om 02:41
13167 Antwoorden / 37 Vragen

Ik kan gelukkig geen gedachten lezen, dus graag in het vervolg gewoon schrijven wat je denkt.-;))

door panter22 - 17 apr. 2018 om 08:48
1999 Antwoorden / Vragen
0

Heb je je prive abonnement over laten zetten naar een zakelijk abonnement?
Kreeg je toen een overdrachtsnummer om nog door te kunnen bellen tot het abonnement geregeld was?
Maar het prive abonnement is nooit afgesloten en je betaalt dit nog steeds, ondanks dat je nu op hetzelfde nummer een zakelijk abonnement hebt?
Je hebt 2 uur gebeld met t mobiel, de callcentermedewerker heeft toch wel meer gezegd dan wij kunnen niets voor je doen.
Waarom niet? Dat is het uitgangspunt.
Dien een schriftelijke klacht in bij t-mobile.(zakelijk)
Het prive abonnement is nu toch wel vervallen?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

rd
rdkraker - 10 dec. 2018 om 12:58
Huishouden & energie

Wat mag ontstoppen riool / keukenafvoer kosten?

4 jaar geleden is bij ons (in principe) de afvoer van de keuken naar de (grotere) aansluiting bij het toilet vernieuwd. Dit omdat de oude leidingen van gietijzer roest gaan vertonen en daaom gaan verstoppen.

Nu hadden we de afgelopen maanden last van water wat terug kwam bij afpompen van de vaastwasser, of wanneer we veel water uit de bak lieten lopen. Loodgieter laten komen die t leidi ... Lees meer

ha
habroek - 10 dec. 2018 om 13:49
Winkels & webshops

Zijn erg brillenglazen zonder coating te koop?

Ik heb twee brillen gekocht bij de opticien (Specsavers). Na verloop van tijd is mijn bril door dat de coating is beschadigd, waardoor ik slechter ben gaan zien met mijn brillen. Reden is waarschijnlijk dat ik met bril in de sauna ben geweest, of ermee in bad heb gezeten.

Bij de opticien werd opgemerkt dat men er niets aan kon doen, en dat er geen glazen zonder coating meer werden gelev ... Lees meer

he
hehahi - 10 dec. 2018 om 14:09
Computers & telefonie

Werkt oude sim-kaart na activeren nieuwe?

als je een nieuwe sim-kaart van je provider activeert, werkt dan de oude ook nog in een telefoon? Of 'overrulet' de nieuwe de oude kaart?

Voor in een nieuwe smartphone heb ik een nieuwe aangevraagd, was benieuwd wat er straks gebeurt met de oude als het nieuwe exemplaar actief is....

Lees meer