Pe
door Petrahogerv 16 apr. 2018 om 17:51
Computers & telefonie

Dubbel abonnement t-mobile

Sinds kort ben ik erachter gekomen dat ik bij t mobile een dubbel abonnement heb. Toen ik ongeveer een jaar geleden mijn contract heb laten verlengen in een t mobile shop is er iets fout gegaan bij het overdrachts nummer. Dat nummer zou moeten stoppen toen mijn goede contract met nummer behoud inging. Daarna had ik geen probleem ik gebruik gewoon het nummer dat ik al jaren gebruik. Toen ik zaterdag mijn abonnement weer ging verlengen heb ik te horen gekregen dat ik 2 abonnementen betaal. Ik ben hier nooit achter gekomen omdat een van mijn zakelijke rekening ging en een van mijn privé nummer. Gelijk vandaag gebeld met het t mobile hoofdkantoor. Na 2 uur aan de telefoon gezeten te hebben ben ik nog niks wijzer geworden. Door hun fout zit ik nu aan 2 contracten en ze kunnen niks voor mij doen zeggen ze. Wat moet ik nu doen?

414 9 Rapporteer
door simon55 - 16 apr. 2018 om 17:55
1248 Antwoorden / 4 Vragen
0
door tijger1 - 16 apr. 2018 om 17:55
35426 Antwoorden / 20 Vragen
0

Één abonnement opzeggen en voortaan uw bankrekeningen beter controleren. 

Als je een contract verlengd, krijg je helemaal geen “overdrachtsnummer”, waarom zou je.

door marita567 - 16 apr. 2018 om 18:03
1576 Antwoorden / 17 Vragen
2

Hallo PetraHogerv , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels . 

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv 

Contact T-Mobile , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.t-mobile.nl/service

door edrick3 - 16 apr. 2018 om 18:05
25579 Antwoorden / 84 Vragen
4

En al weer iemand die een dubbel abonnement op iets heeft.
Vreemd hoor.
Blijkbaar allemaal geld genoeg.
Controleren van je afschriften  is blijkbaar geen gewoonte meer.

Door hun fout
??? Je hebt zelf de boel ook niet gecontroleerd.

Wat moet ik nu doen?
Lijkt me nog al voor de hand liggend: ééntje opzeggen!

ne
door neodutchio - 16 apr. 2018 om 18:21
1929 Antwoorden / 11 Vragen
1

U krijgt 2 facturen die van 2 rekeningen worden afschreven. En nooit is het u opgevallen dat u 2x Vodafone op de afschriften had staan? Als u zakelijk zo'n slechte controle heb wil ik niet weten wat voor een bedrijf u heeft.

door carola.83 16 apr. 2018 om 18:37
12934 Antwoorden / 37 Vragen

Er stond 0x Vodafone op de afschriften.;-))

door tijger1 16 apr. 2018 om 19:01
35426 Antwoorden / 20 Vragen

@carola.83. Lol.

ne
door neodutchio 16 apr. 2018 om 19:53
1929 Antwoorden / 11 Vragen

Ik typ weer sneller dan dat ik denk.

ro
door ron503 - 16 apr. 2018 om 18:41
349 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als u bij dezelfde provider het contract verlengd dan is er toch geen overgangsnummer nodig want simkaart kan zo in de nieuwe telefoon gestopt worden. Kan het niet zo zijn dat u een nieuw privé contract heeft afgesloten en dat het overgangsnummer nog steeds actief is want twee abonnementen op één nummer is vrijwel onmogelijk. Op één van de twee abonnementen worden de verbruikskosten in rekening gebracht en dat zou maarzo de zakelijke kunnen zijn want dat nummer gebruikt u nog steeds.

jo
door jorisw - 16 apr. 2018 om 19:04
3575 Antwoorden / 1 Vragen
1

Tip: als je toch aan het controleren bent, controleer dan ook even de overige afboekingen van het afgelopen jaar. Grote kans dat er meer rare dingen tussenzitten als je deze ook niet gespot hebt.

door diewilik - 16 apr. 2018 om 20:15
3288 Antwoorden / 20 Vragen
0

Dan heb je een slechte boekhouder,  die weet toch welk bedrag er betaalt wordt en waarvoor het is. 
Ook raar om na een jaar alweer te verlengen,  meestal is dat na 2 jaar. 


door carola.83 16 apr. 2018 om 21:35
12934 Antwoorden / 37 Vragen

Dus omdat, vlg jou, meestal een 2-jarig contract wordt afgesloten, is het raar als iemand een contract voor 1 jaar afsluit? Ik neem ook altijd een 1-jarig contract.

door diewilik 17 apr. 2018 om 01:43
3288 Antwoorden / 20 Vragen

@Carola,  ik zat aan het zakelijke contract te denken.

door carola.83 17 apr. 2018 om 02:41
12934 Antwoorden / 37 Vragen

Ik kan gelukkig geen gedachten lezen, dus graag in het vervolg gewoon schrijven wat je denkt.-;))

door panter22 - 17 apr. 2018 om 08:48
1396 Antwoorden / Vragen
0

Heb je je prive abonnement over laten zetten naar een zakelijk abonnement?
Kreeg je toen een overdrachtsnummer om nog door te kunnen bellen tot het abonnement geregeld was?
Maar het prive abonnement is nooit afgesloten en je betaalt dit nog steeds, ondanks dat je nu op hetzelfde nummer een zakelijk abonnement hebt?
Je hebt 2 uur gebeld met t mobiel, de callcentermedewerker heeft toch wel meer gezegd dan wij kunnen niets voor je doen.
Waarom niet? Dat is het uitgangspunt.
Dien een schriftelijke klacht in bij t-mobile.(zakelijk)
Het prive abonnement is nu toch wel vervallen?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

hl
hl.kiewiet - 18 apr. 2018 om 19:22
Garantie & verzekeringen

Onacceptabel acceptatie beleid verzekeraars.

Onlangs wilde ik een inboedelverzekering afsluiten bij Nationale Nederlanden. Ik ben nl.niet tevreden over mijn huidige verzekering en betaal ook een te hoge premie.

Via de site kreeg ik een melding dat mij geen aanbieding kon worden gedaan. Dan maar bellen. Een heer voerde alle gegevens in en ook hij kon voor mij geen inboedel verzekering afsluiten. De reden kon hij zelf niet zien. Hi ... Lees meer

Jo
Jos Fransen - 24 apr. 2018 om 18:14
Huishouden & energie

Valsheid in geschrifte en oplichting energie contract via "tussenpersoon" Tarief Coach

Wij zijn de Stichting Oldtimerclub Saasveld en staan netjes ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
Enkele jaren geleden kreeg ik meerdere meldingen vanuit Saasveld dat er op de naam van onze Stichting goedkoop stroom kon worden geleverd.
Om dit alles ongedaan te maken heeft destijds heel wat voeten in aarde gehad. Nu (enkele weken geleden) kreeg ik via mijn energieleverancier een m ... Lees meer

jp

Anuleringskosten betalen bij overlijden

mijn schoonmoeder had via Social Control B.V. een alarmketting. Hieraan zitten abonnementkosten 24.95 per maand verbonden. Helaas is mijn schoonmoeder komen te overlijden. Wij hebben dit doorgegeven aan Social Control B.V. en zonder een condoleance werden wij geconfronteerd met anuleringskosten van 49,95 voor dit abonnement. 
Inmiddels hebben ze ook al weer abonnementsgeld afgeschreven van h ... Lees meer