sw
door sweety1 Aug 13, 2009 om 15:36
Computers & telefonie

Dvd op pc plaatsen

Beste deskundigen.

Het lijkt een simpele vraag ik wil een dvd op mn pc opslaan maar mijn roxio software wil niet meewerken( zo maar ineens).Het vreemde is dat andere taken wel lukt.Dan een beetje in het verlengde van mn vraag is er een simpel progamma om visueel materiaal op mp4 niveau te brengen dus converteren want het is mijn ervaring dat nogal wat software relatief ingewikkeld is.Wie kan mij helpen bij voorbaat bedankt.

541 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 13, 2009 om 18:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

PS,

Je kunt misschien ook eens je roxio software updaten. Wellicht helpt dat.

Roxio updates

Met vr.gr

edrick3
door edrick3 - Aug 13, 2009 om 19:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

PS2,

Het zou natuurlijk ook kunnen dat de dvd kopieerbeveiligd is! Dan is er dus niets met je software aan de hand!

edrick3
door edrick3 - Aug 13, 2009 om 23:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo sweety1,

Misschien andere software gebruiken? DVD opslaan op pc kan bv. met: dvd shrink, of je kunt er ISO van maken met bv. Alcohol120% (als dit nog te downloaden is), of met dvd decrypter (download op www.doom9.nl), of een backup maken met Nero.

Voor converteren kun je bv.

Mp4 converter / shareware (gratis trial)

gebruiken.

Suc6

sw
door sweety1 - Aug 13, 2009 om 23:12
22 Antwoorden / 17 Vragen

bij deze bedankt voor uw oplossingen vooral voor de converter.Tevens heb ik bekeken of de dvd een kopieerslot heeft dat is niet het geval maar de update sugestie spreekt mij wel aan ga ik zeker proberen