valerius-2
door valerius-2 Oct 31, 2011 om 19:57
Computers & telefonie

E boek handleiding TV Samsun uitprinten.

Ik heb een samsung TV de com-lete handleiding kan ik zo van internet afhalen. Maar de achtergrond is zwart en dan bij zo'n 200 blz kost dus dat veel zwarte inkt. Ik wie weet een oplosing om de achtergrond van zwart te laten vervallen.

1020 8 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Nov 1, 2011 om 12:26
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=birdies schreef op maandag 31 okt 2011, 20:03]Niet echt een antwoord op je vraag, maar kun je de handleiding niet opslaan op je p.c.? En staat de handleiding ook niet in het menu van je t.v.?

Over welke Samsung heb je het precies?Ja die heb ik al op de computer staan. Ja maar die is heel kort.

stacey
door stacey - Nov 1, 2011 om 12:30
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Zie nu dat het een E-book (bestand) is ?
Kun je een (gratis) programmaatje voor downloden van Adobe, dan kun je het gedownloade
e-book bestand zo op je pc lezen, dat programma kun je hier vinden: klik Hier

valerius-2
door valerius-2 - Nov 1, 2011 om 12:32
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Bedankt voor de antwoorden maar de oplossing om de zwarte achtergrond te wijzigen is nog steeds ,ik denk een utopie

birdies
door birdies - Oct 9, 2012 om 16:24
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Niet echt een antwoord op je vraag, maar kun je de handleiding niet opslaan op je p.c.? En staat de handleiding ook niet in het menu van je t.v.?

Over welke Samsung heb je het precies?

birdies
door birdies - Oct 11, 2012 om 23:39
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........Scheelt hoop papier en inkt en kastruimte..........

EN je kunt de letters zo groot maken als je wilt.

stacey
door stacey - Oct 18, 2012 om 16:55
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Probeer even in word te kopieren/zetten dan kun je wellicht een en ander veranderen en ik zou Of alleen printen wat echt van belang is Of het zoals Birdies zegt op je pc zetten, kun je het snel en makkelijk lezen en snel zoeken wat je nodig hebt.

Scheelt hoop papier en inkt en kastruimte.... ;-)

stacey
door stacey - Oct 20, 2012 om 16:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 1 nov 2011, 12:32]Bedankt voor de antwoorden maar de oplossing om de zwarte achtergrond te wijzigen is nog steeds ,ik denk een utopie

Heb je een link naar het bestand ?
Dan wil ik vanmiddag wel eens bekijken of ik er nog iets mee kan.