go
door gobel041 Oct 28, 2006 om 19:45
Computers & telefonie

E-mail tickets bv. KLM

Als ik per internet een KLM e-ticket bestel, kan ik dit niet openen in mijn e-mail en daarna afdrukken. Iemand vertelde mij dat ik daarvoor een ander formaat moet downloden.

Kan iemand mij daarover adviseren ?

Alvast hartelijk dank !

915 5 Rapporteer

ca
door canavia - Oct 28, 2006 om 20:51
5 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.klm.com/generic/man/ici/ici_demo.swf

misschien heb je aan de bovenstaande link iets

byte
door byte - Oct 28, 2006 om 21:11
2 Antwoorden / 0 Vragen

Okee, dat is dus Flash, en die doet het dus blijkbaar dus niet? Ik weet niet welke browser je gebruikt maar om het te kunnen afspelen zul je even die plugin moeten downloaden en installeren, en als het goed is zal die het dan moeten doen!

th
door thetrooper - Oct 29, 2006 om 17:23
1 Antwoorden / 1 Vragen

flash wordt op internet explorer meteen geaccepteerd. ga anders naar http://www.adobe.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlashen klik op: download now. hierna moet je de webpagina goed kunnen bekijken.

byte
door byte - Oct 29, 2006 om 20:58
2 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik het goed begrijp moet je dus een attachment (bijlage) openen? Zoja, kun je zien wat voor een bestand het is en/of welke extensie het heeft (dus foto1.JPG 'JPG' is dan de extensie hetgene wat zich achter de punt bevind)?

go
door gobel041 - Oct 29, 2006 om 21:02
1 Antwoorden / 1 Vragen

Hartelijk dank voor spoedige reactie ! Het e-mail ticket van bv de KLM wordt zonder begeleidende message gestuurd. Je weet dus nooit of ze het al verstuurd hebben. Dat hoor je pas als je de KLM gebeld hebt. Andere reacties op mijn vraag adviseerden mij om een update versie van Adobe Reader te downloaden, wat ik intussen gedaan heb. En nu maar afwachten of ik mijn volgende e-ticket wel kan ontvangen. Met vriendelijke groeten, Rob G.