redfloor
door redfloor Sep 14, 2006 om 10:53
Computers & telefonie

Eén attachment verstuurd, ontvanger krijgt er twee

Als wij van de MAC-computer een mailtje versturen met een word-bijlage ontvang ik hetzelfde mailtje op mijn windowscomputer met twee bijlagen. Eentje is de juiste, de ander is een kleiner bestand, wat wel word is, maar waarvan de computer de indeling niet kan importeren. Daarentegen ontvang ik op een andere MAC-computer slecht één attachment. Wie weet raad?

452 4 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Sep 15, 2006 om 03:30
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Dat kleine bestandje is niks, extra informatie zoals message headers. Open het maar eens met Notepad.exe

sc
door scyll - Oct 11, 2006 om 20:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Blijkbaar komen er weinig tot geen Mac-gebruikers hier langs.

Als U het pijltje naast <bijlage> aanklikt, vindt U onderaan het
bijlageblok een coderingsveld. Als U <coderen voor Windows>
kiest, wordt er slechts 1 bijlage gestuurd en ontvangen.

Succes!

redfloor
door redfloor - Oct 11, 2006 om 20:51
166 Antwoorden / 21 Vragen

Dank je wel, ik probeer het morgen gelijk!

edwardus
door edwardus - Oct 11, 2006 om 20:54
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Heheh, ik had het woordje MAC blijkbaar ook niet gelezen.