ma
door maartje31 Nov 22, 2004 om 22:11
Computers & telefonie

Eerdere versies

moet je perse de eerste versie op je pc laten staan, of kan the sims 2 ook zonder de 1e sims???

en mijn pc heeft 751 mhz en 256 mb.... is dat genoeg voor the sims 2? of is ie dan heel langzaam???

grt. maartje

963 6 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 22, 2004 om 22:25
763 Antwoorden / 1 Vragen

hoi maartje,

dat wordt moeilijk met de sims2 je pc moet voldoen aan de volgende minimum systeemeisen:
besturings: windows xp, windows me, windows 98 of windows 2000,
Pentum III,
800 MHz processor of hoger,
256 MB RAM
32 MB videokaart,
3,5 GB vrij ruimte op de harddisk
een andere optie is natuurlijk om een wat oudere versie van de sims te kopen deze kan je wel probleemloos op je pc spelen en scheelt ook nog eens een hoop geld.

groet tuinfreak

freya
door freya - Nov 23, 2004 om 10:53
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Maartje,

Om met je eerste vraag te beginnen, De sims2 is een heel nieuw spel en vereist dus niet dat het eerste deel aanwezig is. Wat de specificaties betreft kun je aan de opsomming van tuinfreak zien dat jouw systeem nauwelijks voldoet aan de minimum eisen. Bedenk daarbij dat de leveranciers van spelletjes de minimum eisen eigenlijk altijd te laag vermelden. (om maar een zo groot mogelijk publiek te kunnen bereiken) Zorg altijd dat de specificaties van je systeem ruimschoots boven de minimumeisen van het spel liggen, dat scheelt een hoop frustraties bij het spelen.

suc6, Freya

ge
door gerbenk - Dec 6, 2004 om 20:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

De sims 2 is onafhankelijk van je sims 1, je kan het dus zonder sims1 . Het ligt eraan hoeveel capiciteit de harde schijf heeft

gr
door groovymaster - Jan 1, 2005 om 18:31
7 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb het op de pc van mijn ma en de pc van mij geprobeerd en hier zijn de resultaten

pc van mijn ma: 800 mhz 256 mb ram 32 mb video kaart.

hij deed het op deze pc middelmatig

omdat als de sims het op 1 pc het middelmatig doet, wil het niet zeggen dat hij het op álle pc's het middelmatig doet

dus probeer ik het ook op mijn pc;

1 ghz 224 mb ram (32 voor videokaart) (shared geheugen)                 32 mb videokaart

op deze pc deed hij het ook middelmatig

conclusie; als u niet zo erg vind dat het een beetje schokt en de laadtijden aanzienlijk lang zijn, dan kan het, maar als uw geduld kort is en u wilt dat hij niet al te veel schokt, dan kunt u beter genoegen nemen met de oudere sims.

groeten van michiel

ve
door veendam_1 - Oct 17, 2005 om 16:32
8 Antwoorden / 1 Vragen

2 kan zonder 1

vladja
door vladja - Oct 17, 2005 om 16:43
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Deze vraag is bijna een jaar oud. Veendam dit heeft geen enkele zin.

Vladja